Daj link za ovaj EU video.
Pošto bi ovo trebala da plati EU, nije nemoguće, kao Subotica – Segedin.Biće Beograd - Niš završeno 2026. isto kao što je Beograd - Budimpešta završeno 2018.
Ako EU daje hoće, kao
Pošto bi ovo trebala da plati EU, nije nemoguće, kao Subotica – Segedin.
Ako, u svetlu najnovijih dešavanja, išta bude rađeno.
Imaš lift.Moze li neko da mi objasni kako se sa biciklom popeti tj izaci sa prokopa?
Da navedem, bicikli ima 26 kila pa nije kao da bih mogao da ga vuglim uz stepenice tako lako
Ono što sam zapazio da ima putnike koji su išli iz NS za Batajnicu i hvatali autobus za Golubince da bi preseli za Šid, i velika je šteta što vozovi iz/za Šida ne voze barem do Stare Pazove budući da bi time dobili još mnogo više putnika .
Nazad sam išao RE u 19:10 i bila je velika gužva, puno putnika je ušlo na Prokopu , mnogo više nego na NBG, voz je kasnio 7 minuta u dolasku, ali to propisujem tome što je na nekim stanicama duže stajao zbog mnogo putnika.
Na stanici Beška pustara ni u jednom pravcu niko niti je ušao niti izašao, žali bože para koje su potrošene na tu stanicu, bolje da nisu ni pravili.
Па и биће. Може се рећи, ово извлачење закључака из периода пробног и промотивног рада - што је почело првог дана рада ове пруге ("А причали су да не знају Београђани да нађу Прокоп!") - јесте једна од смешнијих појава на Беобилду (иначе једном од интелектуалнијих места на антиинтелектуалном интернету).Eto, a beše neki govorili da će na NBG biti mnogo više putnika nego na Prokopu?
Gde će biti nova stanica Vrbas? Ne planiraju valjda da je izmeštaju negde van grada?Na žalost, takve stanice u sred ničega su planirane i na pruzi od Novog Sada do Subotice. Nova stanica Vrbas, nova stanica između Lovćenca i Malog Iđoša i čini mi se još jedna. Ogroman promašaj. Zbog povećanja brzine sa 160 km/h na 200 km/h, nisu mogući peroni na prolaznim kolosecima i zato nije moguća ni izgradnja barem stajališta u naseljima. Mada mogli su to da reše ogradom kao u Novoj Pazovi.
Gde će biti nova stanica Vrbas? Ne planiraju valjda da je izmeštaju negde van grada?
Već je bilo takvih promašaja u prošlosti, na pruzi za normalne brzine je stanica Majdanpek izgrađena 10 kilometara daleko od istoimenog grada, stanica Zlatibor isto. Ali ne razumem zašto je za modernizaciju pruge neophodno izmeštanje stanice Vrbas? Ako je razlog pružni prelaz, taj problem mogu rešiti i izgradnjom nadvožnjaka ili podvožnjaka.
Ovo je daleko od idealnog, pogotovo sto od stanice do centra tih gradova nece biti komunalnih autobusa. Slicna situacija je u Rumi, tamo je nekada i bilo komunalnih autobusa, ali odkad je autobuska stanica pored zeleznicke ukinuta, nema vise tih autobusa. No tamosnja stanica je propala zbog neodrzavanje Savskog koridora, nekada je bilo 24 vozova do Zagreba i Beograda, svaki sat po jedan, pa se nije ni gledalo na red voznje.Što se Vrbasa tiče, sadašnja stanica ostaje na sporednoj pruzi Vrbas Nova - Sombor, a na glavnoj pruzi Novi Sad - Subotica će biti stanica Vrbas Nova, koja će biti na sred njive.
Pogledajte prilog 133883
Druga stanica u sred njive će biti Lovćenac-Mali Iđoš. Sadašnje stanica Lovćenac se ukida, kao i stajalište Mali Iđoš i ukrsnica Mali Iđoš.
Pogledajte prilog 133884