"Gumena zgrada" je nadimak zgrade ŽTP-a još od davnina. A razlog je taj što su se sami železničari sprdali na to kako u zgradi ima toliko zaposlenih (bespotrebno) i koji se neprestano tamo zapošljavaju da zgrada mora da je od gume kad zidovi mogu da prime toliku populaciju.Sad kad @Nikola NS pomenu gumenjaru... Svi znamo za taj naziv ali se sećam da je bilo priče na forumu zašto se tako zove i da niko nije dao konkretan razlog. Pretpostavljam da je razlog to što u njoj rade ljudi koji kao sredstvo prevoza koriste isključivo vozila sa pneumaticima (gumama) a upravljaju voznim parkom čiji su točkovi od čelika. U kratkoj reči idealan opis njihovog sveukupnog vođenja posla i stanja železnice
Prošao Tošin u 11:28, a po redu vožnje kreće sa Novog Beograda u 11:29
Koja garnitura?
1) Могао би да се направи оптималнији ред вожње. Гарнитуре (и регио и ИЦ) често чекају сат до сат и по између полазака у Новом Саду или Београду. Осим тога, док се уради пројекат за пероне па док се изведе (под саобраћајем), може да прође и више од годину дана. Свакако ће за три године стићи 18 нових Флиртова, а прва испорука и раније. Треба на време мислити о свему.1) Ako bi vozovi iz Novog Sada produžavali do Krnjače to bi bilo još oko 30 minuta za obrt, što bi u slučaju oskudice garnitura značilo manje polazaka za Novi Sad.
2) Prokop odnosno novi čvor je projektovan da bude prolazna stanica u pravcu Rakovica - Zemun. Vračarski tunel je na sporednom pravcu. Iz Vračarskog tunela čak se nema ni pristup na sve koloseke stanice Prokop. Zbog toga vozovi iz Vršca moraju da se izvlače ka savskom mostu i menjaju kolosek pri povratku.
Ovo je suština svakog problema na železnici.Треба на време мислити о свему.
1) Могао би да се направи оптималнији ред вожње. Гарнитуре (и регио и ИЦ) често чекају сат до сат и по између полазака у Новом Саду или Београду. Осим тога, док се уради пројекат за пероне па док се изведе (под саобраћајем), може да прође и више од годину дана. Свакако ће за три године стићи 18 нових Флиртова, а прва испорука и раније. Треба на време мислити о свему.
2) Како онда саобраћа БГ воз на правцу Земун - Панчевачки мост - Овча и то са много више полазака? Значи, за неке возове може, а за неке не? А као што је питао @Дошљак, зар није логично да се вршачки воз продужу до Земуна? То му је додатних 12 + 12 минута, а добијају се веома важне станице. Идеја је да путници међуградских возова (регио, регио експрес, ИЦ) што више користе железницу кроз Београд и самим тим смање притисак на градски превоз и уличну мрежу. А кад неко види да из Новог Сада, Инђије, Пазове итд. веома брзо и без преседања може да стигне до Аутокоманде, Вука или Панчевца или из Вршца и Панчева до Новог Београда, можда одлучи да у Београд не дође аутомобилом. Дакле, додатно се смањује притисак на уличну мрежу у граду.
Još jedan live iz voza NS-BG, trenutno u Flirtu koji ide umesto Kissa. Kondukter ubeđuje putnike da je to isto što i Soko i da je svejedno... Videćemo koliko će kasniti u BG jer 160 i 200 nije isto. Niti je broj mesta isti, bar bih rekao po ovih par ljudi što stoji.
Ne vidim problem u tome što je neko nešto zeznuo ili što je crkao Soko. Naprotiv, mislim da je super što su uspeli da organizuju polazak, ali onda se lepo izvini na razglasu i kaže da zbog tehničkih razloga Soko neće ići i da je organizovan polazak umesto njega. Nekako čak i kad urade dobru stvar, zeznu na kraju.
Хоргош – Кањижа (13,51 км), затворена за саобраћај 2002. године
Sad kad se pomenula visina perona na vukovom, da li je to razlog zašto nijedan sa barske pruge ne staje više na vukovom? Do rekonstrukcije pruge od valjeva, išli su ajde da kažem pola pola, nije bitno, nakon rekonstrukcije više nijedan nije išao na pančevo, tj. prolazio kroz stanicu vukov spomenik. Mislio sam da postoji "viša problematika" oko toga zašto, sada mi pade na pamet, da li je samo zbog visine perona? Ako jeste....
Baš ovo je i meni palo na pamet kao nelogičnost u spisku. Pretpostavljam da ima još koja greška ali verovatno je uglavnom to to. Ako neko primeti još nešto, neka dopuni.Ovo je netačno. DMV 711 je išao na relaciji Subotica - Horgoš - Kanjiža sve do migrantske krize 2015, a pre njega šinobus. Evo DMV 711 u Kanjiži 2013.
Davno je bilo, ne znam koji su išli, ali znam da su išli. Tada je čini mi se bilo više polazaka iz Valjeva, sada možda ima jedan do valjeva, svi idu dalje. Nije to sporno, pitanje se odnosilo najviše na to zašto nijedan više ne ide na vukov. Ali suština je zbog razvaljen beovoz, koliko shvatam.
Ja takođe smatram da je ova priča da će nove garniture ići na BG:VOZ čista glupost. U tenderu je jasno naglašeno da se nabavlja minimum 18 vozova za regionalni saobraćaj.
Oni su hteli da kupe posebne vozove za BG:VOZ, van ovog tendera i posla sa EBRD-om. Tender je raspisan još 2019 i nisam video da su menjali bilo šta u tenderskoj dokumentaciji, osim adrese i broja za kontakt. To me vodi ka zaključku da će biti regionalci. Ako je Monina priča tačna, pre mi se čini da će na BG:VOZ ubaciti deo starih FLIRT-ova, dok će novi pokrivati regionalni saobraćaj.Kakve ima veze? Pa Flirtovi koje imamo su po tenderu nabavljani za "suburban" odnosno prigradske vozove, pa se ne koriste za to. U Srbiji se ne planira unapred, kao što smo zaključili skoro, prvo kupe, pa tek onda gledaju šta će sa tim sokoćalom. U svakom slučaju, za BG voz bi trebalo više vrata nego na trenutnom Flirtu koji imamo. Kako će izgledati novi Flirt, još je izgleda državna tajna...
Imam osećaj da se ide ka tome da Zeleznica Srbije bud BG voz i brza pruga do NS. Ostalo nije prioritet ni u čemu.