Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Baš sam juče pješačio i ne znam zbog čega neki toliko kritikuju Prokop. Stanica uopšte nije daleko od svega, apsolutno će NBG dobiti na značaju kada se otvori nova Autobuska, ali Prokop je na dobrom mestu uz autoput, blizu KC, ulica Kneza Miloša, Beograd na vodi, sve sam uspeo da obiđe peske bez problema. Pored autobusa na samoj stanici, par stotina metara dalje ima još jedna stanica za gradski autobus sa koje se može svuda. Ne znam zašto neko misli da bi peroni glavne stanice morali da budu na Terazijama. Ta stanica će da bude super samo da se završi.🙂
Problem je mahom zbog loše povezanosti. Stara stanica je bila čvorište gomile linija javnog prevoza. To mora što pre da se uradi i ovde.
 
Bolje bi bilo da tu novu stanicu nazovu "Vrbas-Jug". Biće to dva i po kilometra daleko od centra grada, neće imati više od 5 putnika dnevno ako do nje ne budu uveli neki gradski bus.

Da li su sada vozovi Novi Sad-Sombor trajno prebačeni na ranžirnu stanicu, ili će po završetku pruge NS-SU moći ponovo normalno da saobraćaju sa glavne putničke stanice? Bilo bi mnogo lakše putnicima koji presedaju.
 
Da li su sada vozovi Novi Sad-Sombor trajno prebačeni na ranžirnu stanicu, ili će po završetku pruge NS-SU moći ponovo normalno da saobraćaju sa glavne putničke stanice? Bilo bi mnogo lakše putnicima koji presedaju.

Privremeno naravno. Sad, da li će čekati potpuni završetak radova NS - SU za 3 godine ili će moći ranije da se vrate na putničku, videćemo.
 
Kod Vitala u Vrbasu skinute rampe. Spuštene pored samog puta. Možda bi se mogle montirati na neki rizični prelaz.
 
Da li postoji neko ko bi mogao da radi reviziju u Srbiji. Primetio sam da u inostranstvo šaljemo i stare garniture
 
Da li postoji neko ko bi mogao da radi reviziju u Srbiji. Primetio sam da u inostranstvo šaljemo i stare garniture

Za Štadler ne. Mora ovlašćeni Štadler remonter. Revizije RVR se rade uglavnom u Šinvozu u Zrenjaninu. Šveđani DMV 710 su se radili u Bjelovaru. HŽ je nabavljao veći broj tih Šveđana od nas, te imaju više iskustva. E sad ide glavno pitanje - gde će se raditi revizija ruskih DMV 711 - oko polovina ih je nevoznom stanju, a ništa se ne preduzima da se remontuju i vrate u saobraćaj.
 
1649931707027.png
 

Na RELaCIЈI BEOGRaD CENTaR-VRŠaC-BEOGRaD CENTaR OTKaZaNa DVa VOZa

„Srbiјa Voz“a.d. obaveštava korisnike usluga da su dana 14.aprila 2022.god., iz tehničkih razloga, otkazani vozovi iz Vršca za Beograd Centar u 14.44 časova i iz Beograd Centra za Vršac u 16.58 časova.
 
U principu jedan voz, jer je sve u pitanju jedna garnitura. Bolje da su napisali dva polaska.
 

Na RELaCIЈI BEOGRaD CENTaR-VRŠaC-BEOGRaD CENTaR OTKaZaNa DVa VOZa

„Srbiјa Voz“a.d. obaveštava korisnike usluga da su dana 14.aprila 2022.god., iz tehničkih razloga, otkazani vozovi iz Vršca za Beograd Centar u 14.44 časova i iz Beograd Centra za Vršac u 16.58 časova.

Znači u Vršcu problem sa ispravnošću garnitura. Raspad sistema...

Da ne pričam o tome da još nisu sredili rezervacioni sistem za Soko, koji ne prepoznaje koje je sedište do sedišta. U normalnim rezervacionim sistemima imaš šemu nacrtanu i biraš gde ćeš da sedneš.

P.S. j.... firmu gde ne znaju ni cap lock da koriste :ROFLMAO:
 
не знају они много тога да користе, не само Caps Lock
E sad ide glavno pitanje - gde će se raditi revizija ruskih DMV 711 - oko polovina ih je nevoznom stanju, a ništa se ne preduzima da se remontuju i vrate u saobraćaj.

на најближем ауто-отпаду. ту им је и место
 
Да има икакве логике и стратегије развоја, неки од наших ремонтера би се оспособио да одржава 711.
 
Najlakše je na otpad. Sve baci

711 треба бацити. боље да их нису ни куповали

Да има икакве логике и стратегије развоја, неки од наших ремонтера би се оспособио да одржава 711.

са руском корисничком подршком, ништа не би добили таквим ремонтером
 
Trebalo bi nabaviti Siemens Desiro DMV pa da se fino pokriju bočne pruge koje nisu elektrifikovane.
 
711 треба бацити. боље да их нису ни куповали



са руском корисничком подршком, ништа не би добили таквим ремонтером
Па јесте, али штошта на том возу није руско - рецимо мотор је МТУ, па сад, ако не замене овдашње морончине уље, је ли за то крива несрећна Црноморска флота?
А неки делови могу да се раде и занатски - много пре 3Д штампе су их правили у радионицама на стругу итд.

Наравно да није требало куповати тај прототип од другоразредног произвођача, али кад је купљен, ваља га одржавати. Само то је за некога превише.
 
Vrh