Voz za Sofiju i Stambol, naravno, ne, ali kad ga već pomenu, voz za Pirot može još kako da ide, kao voz-tramvaj, po ulici. Ide u npr. Karlsrueu, ide u Beču, u Segedinu, pa može i u Nišu.Čekaj, nije ti valjda ok da voz za Istanbul/Sofiju/Pirot ide ovako po Nišu, da se rampe spuštaju svaki čas, da se prave gužve kroz grad? Pa što onda tako ne ide voz kroz Novi Beograd?
Pogledajte prilog 132980Pogledajte prilog 132981
Pa da, isto kao što u BG ide za Mladenovac.Voz za Sofiju i Stambol, naravno, ne, ali kad ga već pomenu, voz za Pirot može još kako da ide, kao voz-tramvaj, po ulici. Ide u npr. Karlsrueu, ide u Beču, u Segedinu, pa može i u Nišu.
Jeste. jer je posednji PP vrlo blizu prvih skretnica na Glavnoj. Pruga je već sada na nasipu negde od Pirotske rampe prema Ćele kuli i tu i nema PP u nivou.Зар је проблем урадити подвожњаке/надвожњаке?
Zato što ta trasa koliko god ide kroz grad nije na samoj osi kretanja ljudi. Za Niš ima smisla uvođenje trola, jer sem linije 1 nema kandidata za tramvaje.Zašto bi se denivelisao LRT/tramvaj-voz? I zašto bi se ograničio na tu trasu?
Pa kako bi ovu prvu sliku denivelisao
Da li su to pretežno zaposleni ili?Pogledajte prilog 133006
Нови Сад јутрос. Ред испред јединог шалтера који ради. Испред два аутомата нема никога. Воз фино попуњен, више људи него прошлог и претпрошлог понедељка. Сајт каже да су остале 33 карте.
Ajde da ponovim još jednom.Pruge kroz grad nisu retkost, dobra vest u Nišu je da koridor postoji i pripada železnici. Zar nije jeftinije od kopanja dići celu prugu na stubove pa da ide preko ulica?