Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Čekaj, nije ti valjda ok da voz za Istanbul/Sofiju/Pirot ide ovako po Nišu, da se rampe spuštaju svaki čas, da se prave gužve kroz grad? Pa što onda tako ne ide voz kroz Novi Beograd?
800x600_Palilulska-rampa-raskrsnica-foto-vodovod.jpg
47508226.jpg
 
Čekaj, nije ti valjda ok da voz za Istanbul/Sofiju/Pirot ide ovako po Nišu, da se rampe spuštaju svaki čas, da se prave gužve kroz grad? Pa što onda tako ne ide voz kroz Novi Beograd?
Pogledajte prilog 132980Pogledajte prilog 132981
Voz za Sofiju i Stambol, naravno, ne, ali kad ga već pomenu, voz za Pirot može još kako da ide, kao voz-tramvaj, po ulici. Ide u npr. Karlsrueu, ide u Beču, u Segedinu, pa može i u Nišu.
 
Voz za Sofiju i Stambol, naravno, ne, ali kad ga već pomenu, voz za Pirot može još kako da ide, kao voz-tramvaj, po ulici. Ide u npr. Karlsrueu, ide u Beču, u Segedinu, pa može i u Nišu.
Pa da, isto kao što u BG ide za Mladenovac.
Lepo je to ali mnogo skupo.
Зар је проблем урадити подвожњаке/надвожњаке?
Jeste. jer je posednji PP vrlo blizu prvih skretnica na Glavnoj. Pruga je već sada na nasipu negde od Pirotske rampe prema Ćele kuli i tu i nema PP u nivou.
Zašto bi se denivelisao LRT/tramvaj-voz? I zašto bi se ograničio na tu trasu?
Zato što ta trasa koliko god ide kroz grad nije na samoj osi kretanja ljudi. Za Niš ima smisla uvođenje trola, jer sem linije 1 nema kandidata za tramvaje.
Puštanje tramvaja trasom sadašnje pruge nema apsolutno nikakvog smisla. Centar Niša skroz do Stopšopa je vrlo gusto naseljen ali nikada nisam tamo uleteo u zastoj, mada ume da bude ozbiljna gužva i u oba bulevara koji su paralelni sa prugom. Mala ulica 1+1 sa druge strane pruge je samo nezgodna za vožnju i ima policije.
 
E, pa, uz prugu se koncentrišu aktivnosti i tokovi ljudi.

Gradski prevoz u Nišu sam najviše koristio u zimu 2004. i tad su autobusi (zglobni) bili prepuni, prevoz loš. Ima itekako putnika za tramvaj, ima ih i u duplo manjim gradovima.
 
Ih, pa to ti skoro cela pruga kroz Niš.. Toliko kopanje, pa kanal.. ružno bi to izgledalo, a da bude tunel.. skupo je sve to.
 
Мислио сам да се улице које имају рампе претворе у подвожњаке испод пруге, не да се пруга укопава.
 
Gledaj onda koliko bi samo na ovom ukrštanju trebalo da se ukopava:
2sml5otvxxd51.jpg
 
Ma laganica.. i tako svakih par stotina metara.

Što li onda ne uradiše to sve ove godine.
 
Трамвоз.

А и воз под земљом није толико скупо ако рекнемо да срављуејмо са ценом експрорпијације за нову пругу. Мислим да је ово друго скупље и на далеко дужем штапу. Овако је плитак укоп, бетон, фабриковани елементи и рокај.
 
Свако може да добије у Србији метролики прево уколико користи постојећу информаструктуру и трамвозове. Било би добро да се градови утркују ко ће пре.
 
Tramvoz je uberskup, batalite se.
Niš ima sasvim solidno rešen saobraćaj, treba tu prugu izbaciti iz grada i vratiti zemljište. Niš dobro poznajem i često sam tamo.

U čvoru Niš treba rekonstruisati Popovac i prilazne pruge, treba drugi kolosek Trupale-Crveni krst i treba denivelisati par PP od Trupala do Glavne.
Treba stajalište Aerodrom i treba severna Obilaznica od CK do Proseka.
I naravno nastrešnice iznad svih perona na glavnoj
 
Pruge kroz grad nisu retkost, dobra vest u Nišu je da koridor postoji i pripada železnici. Zar nije jeftinije od kopanja dići celu prugu na stubove pa da ide preko ulica?
 
20220404_065400.jpg

Нови Сад јутрос. Ред испред јединог шалтера који ради. Испред два аутомата нема никога. Воз фино попуњен, више људи него прошлог и претпрошлог понедељка. Сајт каже да су остале 33 карте.
 
Pogledajte prilog 133006
Нови Сад јутрос. Ред испред јединог шалтера који ради. Испред два аутомата нема никога. Воз фино попуњен, више људи него прошлог и претпрошлог понедељка. Сајт каже да су остале 33 карте.
Da li su to pretežno zaposleni ili?
 
Pruge kroz grad nisu retkost, dobra vest u Nišu je da koridor postoji i pripada železnici. Zar nije jeftinije od kopanja dići celu prugu na stubove pa da ide preko ulica?
Ajde da ponovim još jednom.
Problem je zona od jedno kilometar i po od Glavne do Pirotske rampe, dalje nema PP u nivou skroz do Ćele kule, a taj PP se može denivelisati.
Taj prvi kilometar je ozbiljan problem zbog blizine stanice. Naravno da bi moglo da se nađe rešenje, ali je to sve mnogo skupo.
Treba izračunati koliko je dug uspon sa -5m na površinu.
 
Vrh