Isti problem jutros, kupljene 2 karte, on ih duplirao na 4. Na svu srecu skinuto sa kartice pravi iznos. Verovatno im je sistem pao ili nešto slično. Nije stigao mejl i nije mi dao da otvorim kartu. Piše uredno na aplikaciji broj karte, samo je dupliran. Šta je odgovorio call centar?Pokusao sam jutros da kupim dve povratne karte BG-NS. Uredno skinem Android aplikaciju, registrujem se, odaberem karte, platim karticom, banka zaduzi 1140 dinara...ali email sa kartama ne stize. Nije ni u spam-u. Pogledam u aplikaciji istoriju karata, tamo pise zaduzeno 3420 dinara??!! Dobio sam 6 barkodova, po tri ista za istu osobu i isti voz i to samo u smeru BG->NS. Barkodova za povratak nema.
Zovem call centar, sve vreme vice vreme cekanja krace od jednog minuta, a brojac na telefonu evo otkucao 41. minut...
Prosli izbori, ocito...
Колико сам успео да видим у пролазу, раде.Automati u NS ne rade ili ljudi imaju strah da ga koriste?
Делује ми да су углавно запослени, 30-40 година.Da li su to pretežno zaposleni ili?
Pokusao sam jutros da kupim dve povratne karte BG-NS. Uredno skinem Android aplikaciju, registrujem se, odaberem karte, platim karticom, banka zaduzi 1140 dinara...ali email sa kartama ne stize. Nije ni u spam-u. Pogledam u aplikaciji istoriju karata, tamo pise zaduzeno 3420 dinara??!! Dobio sam 6 barkodova, po tri ista za istu osobu i isti voz i to samo u smeru BG->NS. Barkodova za povratak nema.
Zovem call centar, sve vreme vice vreme cekanja krace od jednog minuta, a brojac na telefonu evo otkucao 41. minut...
Prosli izbori, ocito...
Update: Nakon 43 minuta su se javili. Kaze, "pa bio sam na pauzi pola sata"??!!. Na pauzi koja se ne pominje u radnom vremenu prikazanom na sajtu. Naravno, prosledili me da pisem mejl za zalbu. "Znate, to nam je nova aplikacija, jos to ne radi kako treba"
И мени се синоћ исто десило. Купио једну карту у једном смеру, добио мејл са две карте у ПДФ-у, а исти бројеви карте. У самом тексту мејла пише да је једна карта. Видећу колико ће ми прокњижити. Приликом потврде плаћања ми је писало 285 дин.Isti problem jutros, kupljene 2 karte, on ih duplirao na 4. Na svu srecu skinuto sa kartice pravi iznos. Verovatno im je sistem pao ili nešto slično. Nije stigao mejl i nije mi dao da otvorim kartu. Piše uredno na aplikaciji broj karte, samo je dupliran. Šta je odgovorio call centar?
Koliki je tačan broj 711 garnitura? Ispravnih i neispravnih ?
Ако бисмо говорили оптималном пројекту, од Нишке тврђаве до Чаира пругу дигнути на мостовску конструкцију (естакакаду), за два колосека. У оквиру пројекта укинути тријанглу, али изнад Булевара Милојка Лешљанина и Нишаве направити Железничку станицу Ниш Центар. Палилула је уодносу на удаљеност од центра Ниша као Ташмајдан да буде јасније Београђанима. Железнички мост на Нишави је још ближе. То је пројекат реда цене 50-60 милиона евра, са све дуплим колосеком до Просека.Pa kako bi ovu prvu sliku denivelisao?
Pruga ne prolazi pored tvđave, a da se sada tu progura, nema šanse, zbog visoke urbanizacije, čak ni po sredini ulica na stubovima, a i teško može da košta 50 milki. 500 minimum.Ако бисмо говорили оптималном пројекту, од Нишке тврђаве до Чаира пругу дигнути на мостовску конструкцију (естакакаду), за два колосека. У оквиру пројекта укинути тријанглу, али изнад Булевара Милојка Лешљанина и Нишаве направити Железничку станицу Ниш Центар. Палилула је уодносу на удаљеност од центра Ниша као Ташмајдан да буде јасније Београђанима. Железнички мост на Нишави је још ближе. То је пројекат реда цене 50-60 милиона евра, са све дуплим колосеком до Просека.
Koga da voze ti vozovi? Jedino postoji neka potreba na relaciji do Leskovca.На њој би возови морали ићи сваких 30 минута и чешће, а у комбинацији возова из Пирота, Лесковца, Прокупља и Ђуниса, са интервалима 60-120 минута.
Cenim te i čitam tvoje tekstove, ali ajde da spustimo loptu na zemlju.Други колосек по нишкој осовини је потребан само и само због градско-приградских возова. Обим међународног саобраћаја, и потенцијал регионалног не могу правдати други колосек наредних неколико деценија.
Kako sam nejasan kada pišem kratko: Pored tvrđave = na 200 metara od tvrđave na postojećoj trasi, na železničkom zemljištu gde je već dvokolosečni železnički koridor.Pruga ne prolazi pored tvđave, a da se sada tu progura, nema šanse, zbog visoke urbanizacije, čak ni po sredini ulica na stubovima, a i teško može da košta 50 milki. 500 minimum.
Cela dolina Južne Morave je gusto naseljena, sa nizom velikih sela. Takođe do Prokuplja ima dosta velikih naselja. Istočno od Proseka lošije po tom pitanju, kao i ka Kneževcu. Autobuski monopolisti deru sa cenom karte, a nepostojanje finansijski dostupnog prevoza je važan razlog gubitaka stanovništva manjih mesta. Koridorom kojim sam pomenuo pokrivaju se skoro svi važniji sadržaji u Nišu direktnim vozom, što u Beogradu nije slučaj. Samim tim, zaista omogućava da živiš u Aleksincu ili Beloj palanci, a na posao specijalizovanu srednju školu ili fakultet stigneš za sat vremena. Hoćete reći da u Beloj Palanci sa sa selima~12.000 ljudi nema ljudi kojima je potreban školovanje, posao, trgovina i lečenje, da se popuni nekoliko polazaka dvovagonskih vozova? Ako nema, tada smo omanuli sa minimumom kvaliteta, maksimumom cene i lokacijom u Nišu.Koga da voze ti vozovi? Jedino postoji neka potreba na relaciji do Leskovca.
Prva linija BG:VOZ je povukla više putnika iz Batajnice nego 73 i 706 zajedno, ali sve bliže gradu ima mnogo manji uspeh. Železnička stanica Zemun je od za putnike najatraktivnijeg pravca Cara Dušana-Glavna udaljena čak 3 kilometra, a pri čemu nema ni presedačke veze za tu zonu. Moja majka putuje po 2 sata sa Elektronske industrije do gornjeg Voždovca zato što je Zemun loše vezan presedačkim vezama na prugu. Da ne govorimo o Rakovici, Čukarici, Kotežu i Borči. Ako bi kriterijum bio 500 metara, BG:VOZ bi za vreme kada je normalno išao imao 5000 putnika, a ne 35.000 putnika dnevno.Drugo, kao što znamo iz priče o BGvozu, nema mnogo ljudi koji žele da pešače više od par stotina metara. Radije će Srbin da se gura u busu koji ga vozi od tačke A do tačke B nego da ide 500m do voza.
Ovde ne govorimo o onome što Vlada Srbije neracionalno i bez ekonomsko-privrednog cilja ulaže. Nedostatak studije opravdanosti je verovatno najvažniji razlog zašto se u 200km/h za Suboticu radi iz ruskih i kineskih fondova. Ovde je cilj stvaranje aglomeracije od pola miliona ljudi sa železničkom kičmom, koja će po ljudskim resursima biti konkurentna Beogradu, popraviti opšte poslovno okruženje, a sa kičmom na državnoj infrastrukturi. Ovakvi projekti imaju odličnu prolaznost kod predpristupnih projekata EU, odakle se može povući i do 60% sredstava bespovratno.Cenim te i čitam tvoje tekstove, ali ajde da spustimo loptu na zemlju.
To nešto para što je dato železnici iz raznih kredita uglavnom je uloženo (što se infrastrukture tiče) u novu prugu za NS kao i za razne druge rekonstrukcije.
Koliko će para biti u budućnosti je veliko pitanje, a Koridor X i deo Barske nam je na ivici pucanja.
Ako vidimo napredni put propasti, to ne znači da treba da mu služimo i da mu se klanjamo. Zdravi put je obnova industrijske proizvodnje u firmama sa glavnim sedištem u Srbiji. Ali čak i bez previše industrijskih radnih mesta, Niš je jako veliki centar obrazovnih i zdravstvenih ustanova, mnogih radnih mesta i aktivnostti, koja generišu velike tokove kretanja.Dva koloseka od stanice Niš do Niške Banje ili Proseka nema apsolutno nikakvo opravdanje niti će imati, niti će Niš (u zoni kroz koju prolazi Pirotska pruga) ikad više imati industriju kojoj treba last mile železnica, kao što je neće biti ni na npr. Čukarici.
Ne negiram postojanje šinofobije. Živim u Brestu u Belorusiji, koji je mnogo više ispresecan prugama nego Niš. Nadvožnjak se ovde ne smatra super-hiper preskupim nedostupnim rešenjem. Dva nadvožnjaka su još sa početka 20. veka, kada se beton mešao lopatom, a grad se urbanizuje planski sa obe strane pruge. Takvo planiranje je jedan od važnog razloga ekonomske uspešnosti u odnosu na Srbiju, uprkos celog veka hladnoratovske izolovanosti od ekonomski najjačih zapadnih država, i delimično slepog držanja socijalizma u sektorima gde on pokazuje slabosti.Mislim da je za Niš lakša varijanta da se uradi obilaznica do Crvenog krsta i da se to zemljište vrati gradu. To bi mnogo više unapredilo grad od bilo kog sistema prevoza tim pravcem.
Pruga sada deli Niš na visoko urbani deo sa jedne i na stari deo sa kućama i starim zgradicama sa druge.