U IC vozu je zabranjeno kupovanje karata u vozu verovatno jer svaka stanica ima blagajnu, a i obabezna je rezervacija sedišta pre putovanja. Na taj način svi imaju svoje mesto i sigurno se neće desiti da neko stoji. Zaposleni proveravaju karte pre ulaska u voz (ali je moguće provući se na neka vrata na kojima nema nekoga) i time se obezbeđuje da neko ne uđe a da nema kartuOD kada je zabranjeno kupovanje karte u vozu ?
То значи да су објективни. И железница и струка су на истиријском минимуму. Врло мало тога уопште може да се похвали. Ако их замени нека озбиљнија власт, требаће најмање деценија да се санирају последице.Ja bi se baš začudio da je list Danas rekao nešto lepo o železnici Srbije.
Recimo zadnjih tri meseca je aktuelno otuđenje "čvrstih tački" sa kontaktne mreže.@mvbg1 Jesu li u poslednje vreme učestale krađe delova kontaktne mreže ili se to nije toliko pominjalo na temi ranije?
Dobro je što uopšte postoji želja i novac da se to ukradeno ponovo postavi jer ipak priznaćete da kod nas mnoge lagane vožnje se ne saniraju već ostaju trajno do smanjenja dopuštene brzine.
Kad država shvati da je ta ekipa sekundaraca državni neprijatelj, a ne opozicija.Recimo zadnjih tri meseca je aktuelno otuđenje "čvrstih tački" sa kontaktne mreže.
"Ekipe" koje to rade su veoma upućene u tu "problematiku" pošto se krađa dešava u prisustvu napona u KM od 25KV.
Krenulo se na koridoru 10 na deonicama od Niša pa ka severu. Stigli su do Mladenovca i za sad se tu zaustavili nakon hapšenja nekoliko lica sa područja Leskovca osumnjičenih za ta krivična dela.
Međutim identične krađe "čvrstih tačaka" su počele da se dešavaju i na Barskoj pruzi pa se plašim da su ili uhapsili pogrešne ljude ili ima više ekipa koje nezavisno rade.
U svakom slučaju zbog laganih vožnji nastalih smanjenjem brzine iz bezbednosnih razloga trpe putnici a trpi i robni saobraćaj.
Kada će se i da li će se lica koja rade ova krivična dela uhapsiti videćemo valjda u jednom trenutku.
Lagana vožnja između Lapova i Jagodine, Stalaća i Braljine, Ćićevca i Paraćina, Sopota i Resnika, a sad i Palanke i Mladenovca. Izbegavajte voz ka Nišu u širokom luku. Bilo je i između Jagodine i Ćurpije, sredili su to. Putovanje traje i do 6:30h
Čist predizborni PR.
Priča u stilu, "do 2012. nije ni postojala železnica a sada sve ide 200 na sat".
Ali čak i u toj priči se moglo čuti da se brza pruga planira, za sada, samo do Subotice, koja bi trebalo da bude završena do 2024.
Voleo bi da vidim ugovor u kome piše bi trebalo.
Ја кад сам 2018 чини ми се, ишао до ништа баш толико сам и путовао овим што је полазио тада у 7:35 до 14:10 тако некако је било али без обзира на све, путовање је било пријатно и дошао сам одморан тамо. Сад гледам ред вожње и ситуација се доста поправила. Pogledajte prilog 132675