Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Još 6 dana do puštanja. Nadajmo se da neće bit nuklearnog rata i svi u voz :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ma zaje*******... se. nuklearni rat je metafora da se nešto na zaje*******... do tad.

Ono, metafora odgode.

Jer baš željno iščekujem da se provozam

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Koliko sam uspio da vidim između Bg i NS bi 16. marta trebalo da saobraćaju IC, Regio vozovi, Bg voz bi trebao da se vrati u redovan saobraćaj. Međutim niko ništa ne spominje za šidske vozove, oni kako piše na sajtu SV do 15.3. idu do Golubinaca, pretpostavljam da će od 16.3. i oni ići skroz do Bg Centar, međutim po kojem redu vožnje, dali će poštovati stari red vožnje ići 50 km/h od Pazove do Bg ili se automatski prebacuju na novi red vožnje i brzine 160 km/h od Pazove?
 
Zemun danas
F8F3C146-EBE2-41E7-B26E-ABA51E6FEE6F.jpeg
1EA623E9-326F-41FD-86C4-DA151C20F183.jpeg
25278974-D2C1-44BF-B875-B65109B0B6A5.jpeg
EC4EF3E5-53A0-419A-B519-101B7DE228F6.jpeg
7559E9C2-24AF-4444-9494-50A94E1A14DB.jpeg
DBC9D937-E4CB-45B4-B63A-76927411E373.jpeg
3D9C43AC-4A45-47D5-AC55-67E1BB5E97A6.jpeg
79D3E5BE-F9CA-4678-8E46-9250AD9F9CD4.jpeg
73A93A22-0151-4276-9091-408412C2A9E1.jpeg
E80FCC17-E6E2-406D-BF64-1A7E796A227E.jpeg
2DC3D735-8ED9-46F4-B3FF-910AD529C32C.jpeg
FD9B86E2-1BEF-450B-A0EC-7DC4AD465FD6.jpeg
FC24E751-2525-46BE-97EB-9D0DA63EBBA2.jpeg
7DD73F68-4A6E-4B0D-BE93-2F459570D384.jpeg
CA9C01B8-D92D-4221-8CFB-7C70A0982FC3.jpeg
B12CDE4A-F644-472F-96D6-4337743FAE0B.jpeg
A85914A7-03C8-4D66-92D7-65755CA09467.jpeg
9D2A3216-0A14-4759-BE8C-9C54D0A3CE32.jpeg
1C80CC85-AF5D-4688-9280-69863C63E251.jpeg
A7231777-23CC-49C3-8253-6706EF7C25BE.jpeg
0ED69B1D-B913-4521-8C79-EBA363CA60EC.jpeg
13F07E1B-045C-4FE8-99BC-F5C8F71B619C.jpeg
9D7723D9-08EC-409A-96CC-7C36BE13AA6E.jpeg
D664882F-0CD4-4472-99AC-E5B8C91CD4BB.jpeg
BB9C46AF-4295-439D-A9C6-901BC5F83742.jpeg
BC9D6CA5-2CDC-4EE3-8F24-52B6EDD26EED.jpeg
62413728-8AAF-4A9B-9BE5-F60D030A4A32.jpeg
A7534A81-CF00-4DE1-A94F-0D9ABAA6315A.jpeg
 
Ako nas budu zvali da testiramo voz evo ja donosim piletinu!
PS.pilići su celi pečeni i nisu iz Lidl-a.
 
Koliko će koštati promotivna vožnja na IC prvih mesec dana?
Pre neki dan sam pričao sa policajcem koji obezbeđuje voz (imaju celu stanicu za železnicu, u svakom vozu će biti po 2 policajca) i on mi je rekao da će prvih par dana biti besplatno, pa promo cena par meseci od 1200 din pa 1600 normalno (povratne karte).
Rekao je da imaju problema na testiranju pruge i da ograda ma movom beogradu nije završena. Čuvaju ih ko da prevoze nuklearne rakete.
 
Pre neki dan sam pričao sa policajcem koji obezbeđuje voz (imaju celu stanicu za železnicu, u svakom vozu će biti po 2 policajca) i on mi je rekao da će prvih par dana biti besplatno, pa promo cena par meseci od 1200 din pa 1600 normalno (povratne karte).

Svaka im čast ako bude besplatno prvih par dana.
 
Nije to tramvaj pa da ide džabe.
Logično je da odobre veliki popust.
 
zna li se da li je pusten saobracaj u NS u Kisackoj ulici? Kad sam prolazio pre dva dana horizontalna signalizacija je bila odradjena komplet.
 
Pušten nadvožnjak
Zatvaranje pružnog prelaza i otvaranje nadvožnjaka je stvorilo saobraćajnu agoniju stanovništvu Zemun polja. Novi nadvožnjak "Zemun polje" se u suštini ne nalazi u Zemun polju nego između Zemun polja i Altine. Dok je raniji pružni prelaz bio drugi izlaz iz naselja koji su mnogi koristili da bi izbegli gužve na starom novosadskom autoputu i čepove kod Altine, sada je kompletan saobraćaj naselja prebačen na jednu jedinu raskrsnicu preko koje se odvija ulazak i izlazak iz naselja. Već danas su se stvorile gužve jer sad i sve linije GSP i kompletan saobraćaj mora na tu jednu raskrsnicu. Prečica preko Plavih horizonata gubi svrhu jer sada svi moraju na stari autoput kojeg su mnogi izbegavali. Sada su gužve na tom starom novosadskom putu u vreme špica još veće. Ovo samo govori da su oni koji planiraju organizaciju saobraćaja u Beogradu totalni diletanti. Kad već nisu uradili drumski podvožnjak na mestu pružnog prelaza u vreme kada su radili podvožnjak za pešake, jedino rešenje bi bilo da se uradi saobraćajnica koja bi bila paralelna uz prugu i koja bi povezivala novi nadvožnjak i deo Zemun polja u blizini nekadašnjeg pružnog prelaza. Trenutno postoji samo uzani put koji ne može da se koristi kao veza s novim nadvožnjakom. U prilogu je fotografija preuzeta sa sajta Sekretarijata za javni prevoz.
 

Prilozi

  • 371_Mapa - korigovano.jpg
    371_Mapa - korigovano.jpg
    224,2 KB · Pregleda: 226
Vrh