Lagana vožnja je uvedena zbog otuđenja dela voznog voda kontaktne mreže.
Nabavka I ugradnja nedostajućeg materijala nisu u nadležnosti OC ZOP Valjevo,a u telegramu Sekcije za ETP Beograd navedeno je trajanje od 60 dana.
Srdačan pozdrav
Demontiranjem i uklanjanjem starih železničkih infrastrukturnih kapaciteta Infrastruktura železnice Srbije biće oslobođeno oko 590 hektara zemljišta u infrastrukturnom i pružnom pojasu, u 26 opština širom Srbije, koje će lokalne samouprave moći da koriste za najrazličitije namene i u skladu sa svojim potrebama.
Gde se može naći red vožnje, zanima me i za šidske vozove pošto bi se trebao promijeniti i njihov red vožnje?Пошто колега WLABmz преноси само лоше и бомбастичне вести из групе Удружења љубитеља железнице, мора неко да пренесе и добре вести, Исти извор који навео да ће у првом периоду ићи само ИЦ возови на релацији Прокоп - НБГ - НС, је објавио да ове недеље креће уходовање новог реда вожње само без путника - и то све категорије возова ИЦ, РЕх, РЕ. Редовни возови крећу 15.3.2022. Исти чланак је објавио РТС. Наведено је да ће ИЦ и половину РЕх вожњи обављати КИСС а другу половину и РЕ Флирт. Ред вожње је исто објављен, могу да га окачим уколико треба. Надам се ће дотични колега да се извини за изношење неистина у свом стилу, као што увек ради.
Окачио је само за БГ-НС, није за шидскеGde se može naći red vožnje, zanima me i za šidske vozove pošto bi se trebao promijeniti i njihov red vožnje?
To je samo završetak višedecenijskog plana "upokojenja" lokalnih pruga. Bičing Aks je stigao do nas mnogo ranije. Tako ti ide napredak u Evropi, ukineš 50% postojeće "nepotrebne" infrastrukture da bi kao "ekonomski tigar" jedva izgradio (i održavao) novih najsavremenijih 5%. Posle kad halapljivi investitori razgrabe i preostale "železničke staze" (rail trail, čitaj right of way) obećavaju se sage Druge avenije il se mažu oči lrtom, brtom, trtom, mrtom. Kad god dođe do "razvoja" eto belaja. Kao da se ne sećamo obrenovačkog "ćire" koji nije sletao svako malo s magistrale, bivao zarobljen na semaforu. Od seče uskokolosečnih pruga je i počelo.А ја видим да је у Сенти управо данас почело мега-чупање пруга у Војводини и не разумем тачно због чега би требало бити задовољан што се унапређује укупно једна пруга, кад ће толика места па и градови остати трајно без железнице, укључујући и једну луку на Дунаву.
15.3. je za nedelju dana.Пошто колега WLABmz преноси само лоше и бомбастичне вести из групе Удружења љубитеља железнице, мора неко да пренесе и добре вести, Исти извор који навео да ће у првом периоду ићи само ИЦ возови на релацији Прокоп - НБГ - НС, је објавио да ове недеље креће уходовање новог реда вожње само без путника - и то све категорије возова ИЦ, РЕх, РЕ. Редовни возови крећу 15.3.2022. Исти чланак је објавио РТС. Наведено је да ће ИЦ и половину РЕх вожњи обављати КИСС а другу половину и РЕ Флирт. Ред вожње је исто објављен, могу да га окачим уколико треба. Надам се ће дотични колега да се извини за изношење неистина у свом стилу, као што увек ради.
Управо треба да се полијемо хладном водом - и да престанемо да градимо пројекте само да можемо да се хвалимо да ми нешто имамо. Као што је Арчибалд Рајс писао да његов наследник у министарству држи скупу опрему у витрини, да би се разметао пред гостима чиме располаже. Па каквог то смисла има, да из Новог Сада воз пичи за Суботицу (непотребних) 200 км/х, а да за Зрењанин уопште ни нема воза? Нити је у плану. Како може да није у плану, па ту постоје и дневне миграције, треба да иде воз на пола сата. А да је само Зрењанин... него је више-мање цела Војводина (која је пре стотинак година имала железничку мрежу развијену отприлике као Француска). А и јужно од Војводине је красно. Али да оптимизујемо улагања: што више милиона евра по километру пруге, јер нама баш то треба. Ето, баш то, а остало укидај. А ко је то рекао? Где је елаборат, где је стратегија, где су бројке, студије, економске анализе? Код Зоране у телефону?Pustiće nove vozove, novine i tv pune slika punih vozova koji cepaju 200km/h. Lepa slika naravno. Voziću se i ja i ponosno ću se slikati pored panela na kome piše 200km/h. I podeliću tu sliku na drštvenim mrežama. Ja ne delim loše slike, ali ih ima sve više. Da Srbija ima i opoziciju ili (ne daj Bože nezavisne novinare) možda bi neko video i "loše i bombastične" slike raspada Južne pruge.
Ljudi, stanje na većini železničke mreže u Srbiji nije mnogo bolje od tih 400+ km koje (potpuno opravdano) demontiraju po Vojvodini.
Mislim da Srbi treba da se umiju hladnom vodom. Treba podržati inicijative oko gradnje i rekonstrukcije pruga i puteva. Kako ove sada vlasti tako i neke sledeće (ostala ista ili došla nova kakogod).
Ali ljudi, Srbija je jedna od nekoliko najsiromašnijih država u Evropi. Talas enornog zaduživanje treba što pre prekinuti. Iz realnih izvora ne možemo graditi ni 30% obećanih stvari. Treba održavati postojeće i treba vrlo odgovorno planirati na naučnim osnovama a ne na fokus grupama.
Otkud ovaj voz u Vinkovcima? Jel se vraća sa remonta?“Šved za SV 710 008 stigao maloprije u Vinkovce na štoku teretnog vlaka.”
Udruzenje ljuditelja zeleznice fb
Da.Otkud ovaj voz u Vinkovcima? Jel se vraća sa remonta?
Bjelovar HR.Ko remontuje ove "šinobuse"? I zašto to ne radimo u Srbiji?
Poseta predsednika prekinula železnički saobraćaj od Valjeva do Lajkovca
Voz u Valjevu stajao duže od dva sata zbog Vučićeve posete
Ovo nisu ruralne i planinske pruge, nego pruge koje povezuju značajne gradove - industrijske, administrativne, obrazovne i svake druge centre. Nezamislivo je da neko ukida prugu Zrenjanin - Vršac, kojoj fali 20 i nešto km da se poveže sa Novim Sadom. Nezamislivo! Zrenjanin je malo manji od Subotice! Ako se sabere broj stanovnika po okruzima, od NS, preko Zrenjanina i Vršca do Bele Crkve, to je skoro pa milion ljudi! A Novi Sad im je centar i fokusna tačka.
Neko će da prosto ukine to, a ovamo će da kopa kolektore za ljude ispod Makiša i po Savskom mulju. Za 10 milijardi evra! A u Beogradu je tek dvaput više ljudi nego uz tu logičnu trasu, koja uglavnom već postoji. Ne 20 puta, nego 2 puta. More...
Ajde, čik, da nađemo zemlju koja to ukida - nema. Niti će biti.
Ево графички да прикажемо шта се све укида. Ово су скроз погрешни потези, уместо да се ремонтују пруге и тиме обезбеди додатно пуњење брзог воза у Новом Саду и Суботици, они буквално терају људе у аутобусе и аутомобиле заувек. Алтернативно, локалне самоуправе/окрузи/покрајина би преузели ту инфраструктуру на себе и развили локалне железнице као што смо пре другог рата имали јужно од Саве и Дунава окружне тј. банске железнице.
Поента моје објаве је била та, да ВЛАБмз констатно тражи бомбастичне лоше вести о пројекту да их окачи овде. Након тога исти извор, на истом месту објави, да то што је он написао раније није тачно - ВЛАБмз ћути. То његово константно пљување и мрачење по теми веома често иде на ону ствар. Уколико је оно што сам ја објавио нетачно, мени није проблем да напишем да је то моја грешка и да окачим извор који ме демантује.15.3. je za nedelju dana.
Da li iko zna datum početka redovnog saobraćaja na pruzi za NS? Ne niko ne zna, sve su špekulacije.
Moje mišljenje je da će tada možda biti ceremonija otvaranja. Sam datum ne zavisi od železnice nego od Izbornog štaba jednog predsedničkog kandidata, što dovodi čitavu stvar do apsurda. Isto tako je apsurdan i dizajn a još apsurdnije parole po objektima.
Ljudi baš znaju da mi ogade i ono malo što dobro urade na železnici.
Iz više izvora znamo da je za početak planiran samo saobraćaj tri para IC vozova.
Izbori su 3.4.
Procenjujem da niko nema kohonas da pusti čitav saobraćaj u tako kritičnom trenutku, jer su dečije bolesti svakog novog sistema neminovne.
Pustiće nove vozove, novine i tv pune slika punih vozova koji cepaju 200km/h. Lepa slika naravno. Voziću se i ja i ponosno ću se slikati pored panela na kome piše 200km/h. I podeliću tu sliku na drštvenim mrežama. Ja ne delim loše slike, ali ih ima sve više. Da Srbija ima i opoziciju ili (ne daj Bože nezavisne novinare) možda bi neko video i "loše i bombastične" slike raspada Južne pruge.
Ljudi, stanje na većini železničke mreže u Srbiji nije mnogo bolje od tih 400+ km koje (potpuno opravdano) demontiraju po Vojvodini.
Mislim da Srbi treba da se umiju hladnom vodom. Treba podržati inicijative oko gradnje i rekonstrukcije pruga i puteva. Kako ove sada vlasti tako i neke sledeće (ostala ista ili došla nova kakogod).
Ali ljudi, Srbija je jedna od nekoliko najsiromašnijih država u Evropi. Talas enornog zaduživanje treba što pre prekinuti. Iz realnih izvora ne možemo graditi ni 30% obećanih stvari. Treba održavati postojeće i treba vrlo odgovorno planirati na naučnim osnovama a ne na fokus grupama.
Tako da se vratim na pitanje o datumu normalizacije železničkog saobraćaja na relaciji BG-NS.
Ne pita se struka nego fokus grupa.