gunbo
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.07.2019.
- Poruke
- 151
- Pohvaljen
- 428
Hvala bogu da je neko ovo primetio. Ja sam se od starta nadao da će praviti raskrsnicu čim se siđe sa nadvožnjaka kojom bi se desno išlo na altinu, a levo kroz institut za kukuruz u zemun polje. Takođe sam kontao da će stari pružni prelaz postati podvožnjak. Naravno, nadao sam se jer ne postoje table, projekti, ništa o svemu tome, pa sam se uzdao u zdrav razum i pretpostavljao da neće rekonstruisano da bude gore od nerekonstruisanog....Zatvaranje pružnog prelaza i otvaranje nadvožnjaka je stvorilo saobraćajnu agoniju stanovništvu Zemun polja. Novi nadvožnjak "Zemun polje" se u suštini ne nalazi u Zemun polju nego između Zemun polja i Altine. Dok je raniji pružni prelaz bio drugi izlaz iz naselja koji su mnogi koristili da bi izbegli gužve na starom novosadskom autoputu i čepove kod Altine, sada je kompletan saobraćaj naselja prebačen na jednu jedinu raskrsnicu preko koje se odvija ulazak i izlazak iz naselja. Već danas su se stvorile gužve jer sad i sve linije GSP i kompletan saobraćaj mora na tu jednu raskrsnicu. Prečica preko Plavih horizonata gubi svrhu jer sada svi moraju na stari autoput kojeg su mnogi izbegavali. Sada su gužve na tom starom novosadskom putu u vreme špica još veće. Ovo samo govori da su oni koji planiraju organizaciju saobraćaja u Beogradu totalni diletanti. Kad već nisu uradili drumski podvožnjak na mestu pružnog prelaza u vreme kada su radili podvožnjak za pešake, jedino rešenje bi bilo da se uradi saobraćajnica koja bi bila paralelna uz prugu i koja bi povezivala novi nadvožnjak i deo Zemun polja u blizini nekadašnjeg pružnog prelaza. Trenutno postoji samo uzani put koji ne može da se koristi kao veza s novim nadvožnjakom. U prilogu je fotografija preuzeta sa sajta Sekretarijata za javni prevoz.