Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Zatvaranje pružnog prelaza i otvaranje nadvožnjaka je stvorilo saobraćajnu agoniju stanovništvu Zemun polja. Novi nadvožnjak "Zemun polje" se u suštini ne nalazi u Zemun polju nego između Zemun polja i Altine. Dok je raniji pružni prelaz bio drugi izlaz iz naselja koji su mnogi koristili da bi izbegli gužve na starom novosadskom autoputu i čepove kod Altine, sada je kompletan saobraćaj naselja prebačen na jednu jedinu raskrsnicu preko koje se odvija ulazak i izlazak iz naselja. Već danas su se stvorile gužve jer sad i sve linije GSP i kompletan saobraćaj mora na tu jednu raskrsnicu. Prečica preko Plavih horizonata gubi svrhu jer sada svi moraju na stari autoput kojeg su mnogi izbegavali. Sada su gužve na tom starom novosadskom putu u vreme špica još veće. Ovo samo govori da su oni koji planiraju organizaciju saobraćaja u Beogradu totalni diletanti. Kad već nisu uradili drumski podvožnjak na mestu pružnog prelaza u vreme kada su radili podvožnjak za pešake, jedino rešenje bi bilo da se uradi saobraćajnica koja bi bila paralelna uz prugu i koja bi povezivala novi nadvožnjak i deo Zemun polja u blizini nekadašnjeg pružnog prelaza. Trenutno postoji samo uzani put koji ne može da se koristi kao veza s novim nadvožnjakom. U prilogu je fotografija preuzeta sa sajta Sekretarijata za javni prevoz.
Hvala bogu da je neko ovo primetio. Ja sam se od starta nadao da će praviti raskrsnicu čim se siđe sa nadvožnjaka kojom bi se desno išlo na altinu, a levo kroz institut za kukuruz u zemun polje. Takođe sam kontao da će stari pružni prelaz postati podvožnjak. Naravno, nadao sam se jer ne postoje table, projekti, ništa o svemu tome, pa sam se uzdao u zdrav razum i pretpostavljao da neće rekonstruisano da bude gore od nerekonstruisanog....
 
^^^Korak napred, tri nazad. :violina:

Luda kuća. Krivine po ravnom, kruženja bez potrebe preko čepova čak i kada srednja brzina putovanja progresivno opada. Linije se besmisleno produžavaju kada je gorivo sve skuplje a vozni park nedovoljan, ljudstvo i da ne pominjem. Pa manje bi zlo bilo da je bar autobus kršten, ovako imamo kolateralnu štetu.

Boga pitaj koliko će goriva automobili da potroše, a koliko će pritom da zagade. Zapravo nova pruga, obzirom na brzinu ima daleko veći energetski otisak od stare, što u kombinaciji sa "prljavom strujom" (termo guše, hidro devastiraju rečni ekosistem) pogoršava ekološko stanje, i pored toga što ovakve saobraćajne fiks ideje uveličavaju problem. Umesto da rešimo jedan problem napravismo tri. Ako je to napredak, onda nemamo mesto među visokotehnološkim društvima, a pitanje da li bi bili održivi i na nivou kamenog doba. Tek bi tada palili šume.

Sve te brljotine su nečija krivica. Nije to viša sila. Nekada smo imali manju gužvu na manjoj putnoj mreži, bolje organizovanu skromniju mrežu linija JGP. Sada imamo gomilu novih mostova, bulevara, novih linija - gomilu besmisla koje se širi kao najezda skakavaca.
 
Ljudi, kakve su vam informacije, da li je izvesno da za 3 dana kreću vozovi BG-NS ? Zadnja vest koju sam našao na netu je da se pruga otvara za "nekoliko dana", ali ne kažu izričito da je datum 15. mart.

Trenutno imam Koronu, izolacija mi traje do 19. marta, hteo bih da se provozam novim vozom čim ozdravim, i da iskoristim ovaj početni period kada su na snazi promo-cene.
 
Ljudi, kakve su vam informacije, da li je izvesno da za 3 dana kreću vozovi BG-NS ? Zadnja vest koju sam našao na netu je da se pruga otvara za "nekoliko dana", ali ne kažu izričito da je datum 15. mart.

Trenutno imam Koronu, izolacija mi traje do 19. marta, hteo bih da se provozam novim vozom čim ozdravim, i da iskoristim ovaj početni period kada su na snazi promo-cene.
Koliko znam 15. će biti svečano otvaranje, a od 16. startuje saobraćaj uključujući i novi online sistem kupovine karata za celu Srbiju i novi sajt
 
Možda ovako?
BMV.jpg
SV.jpg
 
Koja je tarifa za švercovanje do NS? Da li kondukteri uzimaju po kilometru ili procenat od cene karte? :D Obzirom da su korumpirani i u Flirthu koji ima kamere, ne verujem da ce ovde biti druga priča
 
Данас је 13. март, никаквих коначних вести о почетку саобраћања 15. марта и даље нема. Станица Нови Београд је далеко од завршетка, а такође и Земун. Резултати конкурса за визуелни идентитет су требали да буду 3. марта, па су одложили за 4. март, па су одложили за 9. март, а сад се више се ни не јављају. Има ли неко информацију шта се ваља иза брда?
 
Ne znam. Ja sam predložio imena 'Zmaj', 'Panonska strela' i 'Panonski vetar', pa čekam rezultate (ne znam šta se dešava ako je npr. nas 28 predložilo Zmaja...).
 
Данас је 13. март, никаквих коначних вести о почетку саобраћања 15. марта и даље нема. Станица Нови Београд је далеко од завршетка, а такође и Земун. Резултати конкурса за визуелни идентитет су требали да буду 3. марта, па су одложили за 4. март, па су одложили за 9. март, а сад се више се ни не јављају. Има ли неко информацију шта се ваља иза брда?
Pomereno je za sutra (14.03.)
 
Danas sam peške prolazio između stanica NBG i Tošin bunar. Dosta je vozova prolazilo: Gorbačovi, Flirtovi i jedan Kiss, ali nažalost, nisam imao kameru pri sebi. Verovatno su vršili probe pre otvaranja. Vidi se da idu znatno brže nakon rekonstrukcije pruge.
Po tekstu, ut Inter city (putovanje 36 min) će Kiss-ovi voziti i na Regio ekspresu, stajat će na sedam stanica plus početna i krajnja i putovat 49 minuta, dok će običan Regio sa Flirtovima stajati na svim stanicama za 57 minuta, što u oba slučaja je veliki pomak. Zanima me samo koliko će povoljnija biti karta za ova dva tipa voza. Možda bi se zbog cene pre odlučio za Regio ekspres.
 
Danas sam peške prolazio između stanica NBG i Tošin bunar. Dosta je vozova prolazilo: Gorbačovi, Flirtovi i jedan Kiss, ali nažalost, nisam imao kameru pri sebi. Verovatno su vršili probe pre otvaranja. Vidi se da idu znatno brže nakon rekonstrukcije pruge.
Po tekstu, ut Inter city (putovanje 36 min) će Kiss-ovi voziti i na Regio ekspresu, stajat će na sedam stanica plus početna i krajnja i putovat 49 minuta, dok će običan Regio sa Flirtovima stajati na svim stanicama za 57 minuta, što u oba slučaja je veliki pomak. Zanima me samo koliko će povoljnija biti karta za ova dva tipa voza. Možda bi se zbog cene pre odlučio za Regio ekspres.
Danas sam bio jedno satak na stajalištu Tošin bunar i primetio da idu po redu vožnje, prošla su 2 flirta, jedan kiss i Bgvoz je dolazio na svakih 15 minuta tačan u minut. Flirt jedan je kasnio 5 minuta (dolazio je iz Novog Sada) dok je KISS za Novi Sad kasnio 2 minuta
 

Gledam video i ne mogu da verujem jednu stvar - lepljenje trenutnog reda voznje po staklu na stanici, umesto da jednostavno postoji par oglasnih tabli gde bi se takve informacije uredno postavljale bez selotejpa i ne izgledale "musavo"...

Ne možemo da obratimo pažnju na urednost i detalje nikada, pa to ti je...
 
Da li ima koji laptop za otkup?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Резултати конкурса за визуелни идентитет су требали да буду 3. марта, па су одложили за 4. март, па су одложили за 9. март, а сад се више се ни не јављају. Има ли неко информацију шта се ваља иза брда?

Много је пријава стигло. Ово је вест од средине фебруара.

Na konkurs "Pusti inspiraciju da te vozi" koji organizuje "Srbija voz" u cilju kreiranja brenda novih brzih vozova koji će saobraćati srpskim prugama, za sada je stiglo više od 500 prijava. Svi zainteresovani mogu dostaviti svoja rešenja do 21. februara.
"Dobili smo veliki broj zanimljivih predloga, a očekujemo da će ih biti još do kraja konkursa. U ime žirija, pozvao bih i sve koji žele da učestvuju da dostave svoje kreativne koncepte do 21. februara", rekao je član žirija Ivan Stanković.
 

тако некако

Hm, možda u varijanti kao kod Slovenaca sa dvodelnim vratima.

да, варијанта са дводелним вратима, с обзиром да би био намењен градско-приградском превозу

I novom maskom...:)

нова маска је на моделу 160, какав би и требао да узме град
 
Vrh