Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Još 6 dana do puštanja. Nadajmo se da neće bit nuklearnog rata i svi u voz :)

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Ma zaje*******... se. nuklearni rat je metafora da se nešto na zaje*******... do tad.

Ono, metafora odgode.

Jer baš željno iščekujem da se provozam

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Koliko sam uspio da vidim između Bg i NS bi 16. marta trebalo da saobraćaju IC, Regio vozovi, Bg voz bi trebao da se vrati u redovan saobraćaj. Međutim niko ništa ne spominje za šidske vozove, oni kako piše na sajtu SV do 15.3. idu do Golubinaca, pretpostavljam da će od 16.3. i oni ići skroz do Bg Centar, međutim po kojem redu vožnje, dali će poštovati stari red vožnje ići 50 km/h od Pazove do Bg ili se automatski prebacuju na novi red vožnje i brzine 160 km/h od Pazove?
 
Ako nas budu zvali da testiramo voz evo ja donosim piletinu!
PS.pilići su celi pečeni i nisu iz Lidl-a.
 
Koliko će koštati promotivna vožnja na IC prvih mesec dana?
Pre neki dan sam pričao sa policajcem koji obezbeđuje voz (imaju celu stanicu za železnicu, u svakom vozu će biti po 2 policajca) i on mi je rekao da će prvih par dana biti besplatno, pa promo cena par meseci od 1200 din pa 1600 normalno (povratne karte).
Rekao je da imaju problema na testiranju pruge i da ograda ma movom beogradu nije završena. Čuvaju ih ko da prevoze nuklearne rakete.
 
Pre neki dan sam pričao sa policajcem koji obezbeđuje voz (imaju celu stanicu za železnicu, u svakom vozu će biti po 2 policajca) i on mi je rekao da će prvih par dana biti besplatno, pa promo cena par meseci od 1200 din pa 1600 normalno (povratne karte).

Svaka im čast ako bude besplatno prvih par dana.
 
Nije to tramvaj pa da ide džabe.
Logično je da odobre veliki popust.
 
zna li se da li je pusten saobracaj u NS u Kisackoj ulici? Kad sam prolazio pre dva dana horizontalna signalizacija je bila odradjena komplet.
 
Pušten nadvožnjak
Zatvaranje pružnog prelaza i otvaranje nadvožnjaka je stvorilo saobraćajnu agoniju stanovništvu Zemun polja. Novi nadvožnjak "Zemun polje" se u suštini ne nalazi u Zemun polju nego između Zemun polja i Altine. Dok je raniji pružni prelaz bio drugi izlaz iz naselja koji su mnogi koristili da bi izbegli gužve na starom novosadskom autoputu i čepove kod Altine, sada je kompletan saobraćaj naselja prebačen na jednu jedinu raskrsnicu preko koje se odvija ulazak i izlazak iz naselja. Već danas su se stvorile gužve jer sad i sve linije GSP i kompletan saobraćaj mora na tu jednu raskrsnicu. Prečica preko Plavih horizonata gubi svrhu jer sada svi moraju na stari autoput kojeg su mnogi izbegavali. Sada su gužve na tom starom novosadskom putu u vreme špica još veće. Ovo samo govori da su oni koji planiraju organizaciju saobraćaja u Beogradu totalni diletanti. Kad već nisu uradili drumski podvožnjak na mestu pružnog prelaza u vreme kada su radili podvožnjak za pešake, jedino rešenje bi bilo da se uradi saobraćajnica koja bi bila paralelna uz prugu i koja bi povezivala novi nadvožnjak i deo Zemun polja u blizini nekadašnjeg pružnog prelaza. Trenutno postoji samo uzani put koji ne može da se koristi kao veza s novim nadvožnjakom. U prilogu je fotografija preuzeta sa sajta Sekretarijata za javni prevoz.
 

Prilozi

  • 371_Mapa - korigovano.jpg
    371_Mapa - korigovano.jpg
    224,2 KB · Pregleda: 247
Vrh