Od Velike Plane do Trupala pred Nišom će se po projektu raditi sve dvokolosečna pruga za 160 km/h. Ali to je još daleko od realizacije.
Brzine od Rakovice do Velike Plane preko Male Krsne kad završe remont će biti: Rakovica - Jajinci 60 km/h, Jajinci - Mala Ivanča 65 km/h, Mala Ivanča - Mali Požarevac 80 km/h, Mali Požarevac - Mala Krsna - Velika Plana 100 km/h (kroz stanicu Mala Krsna 50 km/h), što će dozvoliti vozno vreme od oko 80 minuta od Rakovice do Velike Plane. Preko Ralje bi moglo biti oko 60 minuta od Rakovice do Velike Plane, kada bi remontovali prugu od Resnika do Sopota (Vmax 70 km/h), ali je problem što je pruga od Kovačevca do Velike Plane koja je remontovana pre 15-ak godina i na kojoj je bila brzina bila 100 km/h počela da propada, pa je od decembra trajno spuštena na 70 km/h na delu od Kovačevca do Kusadka.
Od Niša do Preševa ima par deonica koje će morati ispod 90 km/h, zbog radijusa krivina.
Barska pruga isto, ima par deonica koje ne mogu preko 70 km/h, zbog radijusa krivina.
Niš - Dimitrovgrad isto, kroz Sićevačku klisuru ni posle remonta neće moći iznad 70 km/h, zbog radijusa krivina.
Stara Pazova - Šid, trenutno se radi prostorni plan za modernizaciju pruge za 160 km/h.
NS-Subotica, ne znam na osnovu čega "iskreno misliš" da će biti za 160 km/h, s obzirom da se gradi za 200 km/h?