Železničar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.11.2008.
- Poruke
- 644
- Pohvaljen
- 1.029
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898983#p898983:2ggs3yrw je napisao(la):Duleban97 » 15 Nov 2021 08:52 pm[/url]":2ggs3yrw][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898964#p898964:2ggs3yrw je napisao(la):Železničar » Пон Нов 15, 2021 9:20 pm[/url]":2ggs3yrw]Да појасним стање. Тај надвожњак је имао три колосека, гледано из станице Суботица ка Хоргошу. Од та три, крајњи десни је био за пругу ка Хоргошу а два су се спајала у један, по преласку надвожњака, и чинила су колосек - грбину за ранжирање возова у теретној станици Суботица. Како је цео надвожњак срушен, тако се сада ради нов за све те колосеке. Не знам да ли ће опет бити два за грбину или само један. Пруга ка Хоргошу ће целом дужином бити једноколосечна и ту нема забуне. Део бетонског зида који се види на фотографијама је потпорни зид за насип од колосека грбине јер се он пење у односу на колосек ка Хоргошу како би се маневрисало уз помоћ гравитације.
Друга ствар, брза пруга из Новог Сада неће ићи до Јавних складишта него после Наумовићева а пре Александрова скреће десно и у станицу Суботица улази коридором Сенћанске пруге. Тиме се избегава Александрово и индустријски колосеци у њему се задржавају на коридору старе пруге. Ко је колима улазио у Суботицу са аутопута на искључењу Суботица исток, зна да прелази три путна прелаза. Први је на прузи за Сенту, други на прелазу пруге за НС, а трећи је са бивше пруге за Црвенку тј. колосек Суботица болница. Прелаз на прузи за Сенту се укида, продужава се Бајнатска улица ка прузи и прави подвожњак у продужетку исте као замена за прелазе.
Ако треба још неко појашњење, јавите.
Hvala na korisnim informacijama, neke stvari nisam znao od ovoga. Znači ako sam dobro razumeo brzi voz će ići postojećom trasom pruge NS-SU i pred Aleksandrovo će se račvati na desno (potpuno nova trasa) tj. ulivaće se na postojeću senćansku prugu, i onda u stanicu?
Takođe da li ovakve pruge moraju biti denivelisane ili ne? I kako se uređuju putni prelazi? S obzirom da će se ova pruga račvati i zaobilaziti Aleksandrovo, ona prelazi Čantavirski, zatim Bikovački i na kraju Senćanski put. Tu si me malo zbunio sa ovim pružnim prelazima i Bajntaskom ulicom.
Koja je poenta produžavanja Bajnatske ulice pravo do pruge tj. pravljenje podvožnjaka kad taj pravac svakako ne vodi nikuda? Ili će se senćanski put korigovati i spojiti sa tim podvožnjakom? Pogubio sam se malo tu, ne zamerite Ja ovo pratim iz hobija, nisam baš dobro obavešten.
Тако је. Пре Александрова ће да скрене десно, обићи ће само Александрово и поред Сенћанске пруге ући у Суботицу. Дакле, неће се спојити нова и Сенћанска пруга него ће са те стране ући три колосека у станицу. Два нова и један од Сенћанске пруге.
Биће денивелисани прелази и на Чантавирском, Биковачком и Сенћанском путу. Из тог разлога се продужава Бајнатска улица и када прође испод пруге, скретаће десно и настављати даље Сенћанским путем ка аутопуту. У плану је и да се Бајнатска улица продужи и до Јавних складишта али то није у склопу радова на новој прузи већ је то план града.
И свакако ће се радити нови подвожњак код Пионира јер садашњи не одговара. Радиће се и нови подвожњак у улици Максима Горког, надвожњак на месту Мајшанског моста, у Косовској улици ће се радити подвожњак, и још три надвожњака до границе.