Ocekivano.
Kad si u pogresnom vozu sve stanice su pogresne.
Nama ta pruga uopste i ne treba. Nikakva infrastruktura nam nije potrebna. Samo stanovi i kvadrati.
Jednostavno, na svim poljima smo najgori.
Према сазнањима, због грешака које је Институт за саобраћај ЦИП направио приликом пројектовања вијадукта и тунела у Чортановцима, држава је морала да руском партнеру плати одштету од око 30 милиона долара. Такође, сазнаје да због кашњења у повлачењу транши руског кредита за изградњу деонице од Старе Пазове до Новог Сада, Србија је платила казну од више од 4,7 милиона америчких долара.
Ту информацију из Инфраструктуре железнице и Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре нису ни потврдили ни демантовали, али ју је за БИРН потврдила бивша министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић.
Она је казала да се тек након узимања руског кредита од 800 милиона долара дошло до сазнања да “по том кредиту нису договорени конкретни пројекти, већ је начелно договорен износ кредита за железницу” што је био један од разлога неповлачења кредита у договореном року и плаћања пенала.
Уколико су ове тврдње тачне, поставља се питање ко је крив што је кредит од чак 800 милиона долара узет, а да нису постојали пројекти или нису били добро урађени? Поставља се и питање на основу чега су онда Зорана Михајловић и Александар Вучић већ током 2015. више пута најављивали почетак изградње пруге Београд-Будимпешта до краја те године и да ли су свесно давали лажна обећања.