Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Igor":347payt9 je napisao(la):
Moguce da nisam pazio na casu ali kako je moguce da na ovoj kako deluje novoj trasi stoje postavljeni stari drveni pragovi nadam se da to nije novo postavljeno :)

tan2013-12-241228218081.jpg

Ako se pažljivije pogleda, na svaka tri korišćena dolazi jedan nov drveni prag.
Verovatno propisi za ratno stanje :)
 
direktor":74rq3f6o je napisao(la):
Ruski model rampe to ovko treba i kodnas uraditi
level_crossing.jpg

pa se ti guraj da prodjes prije voza :mrgreen:
E da su pametni,pa ovaj tip rampi da ugradjuju.Ne bi vise bilo nesreca na putnim prelazima.
 
Главна железничка станица у Србији

1514307_10203067788243574_1708511356_n.jpg
 
Зелено светло за пругу Београд-Панчево


Након што је Влада Србије уплатила девет милиона евра, реконструкција пруге Београд-Панчево може да почне, рекао први човек Железница Драгољуб Симоновић.

Влада Србије уплатила је Железници Србије девет милиона евра за учешће од 15 одсто од средстава предвиђених из руског кредита за модернизацију пруге Београд-Панчево, саопштило је то предузеће.


Како се наводи, тај новац ће бити уплаћен компанији РЗЗД интернешел, која је у име Руских државних железница задужена за реализацију кредита од 800 милиона долара за модернизацију железнице у Србији.

"На тај начин практично су створени сви потребни услови да модернизација пруге Панчевачки мост - Панчево Главна започне", изјавио је генерални директор Железнице Србије Драгољуб Симоновић.

Реконструкција, изградња и модернизација другог железничког колосека на деоници Панчевачки мост-Панчево главна станица, први је пројекат из руског кредита који ће почети да се реализује 2014. године.

Вредност посла је 69 милиона евра, од чега 60 милиона евра из руског кредита, а девет милиона евра, односно 15 одсто вредности кредита, обезбеђује држава Србија.

Пруга Панчевачки мост-Панчево Главна станица дугачка је 15 километара. После модернизације и електрификације биће повећана пропусна моћ пруге, а могућа брзина возова ће достићи 120 километара на сат.

Грађевинска дозвола је издата 3. октобра, те је обезбеђивањем 15 одсто учешћа у финансирању омогућен почетак радова за које руски партнери већ бирају извођача.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/1484783/Зелено+светло+за+пругу+Београд-Панчево.html
 
Strašno mi bode oči stil kojim prepisuju ovu vest.

Rekonstrukcija, izgradnja i modernizacija drugog koloseka. Rekonstrukcija pa izgradnja pa modernizacija novog koloseka!?

S druge strane, ima smisla. Ovim tempom, dok ga naprave, biće već zastareo..
 
Nema tendera ;-)
Necemo valjda da gubimo vreme na takve formalnosti ;-) :-D

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Тако то иде са међудржавним уговорима.До сада највећа издаја је уговор са Азербејџанцима где имамо камату од 4% а Србија нема никакво средство контроле и чак нема ни додира са кредитним средствима већ Азербејџан директно уплаћује паре извођачу радова који је - из Азербејџана.
 
Па имамо прави споменик пријатељства и захвалности на Ташу...
 
Radove na pancevcu ce izvoditi gradjevinska firma kcerka RZDa
 
Delija":1x7ftsfi je napisao(la):
Тако то иде са међудржавним уговорима.До сада највећа издаја је уговор са Азербејџанцима где имамо камату од 4% а Србија нема никакво средство контроле и чак нема ни додира са кредитним средствима већ Азербејџан директно уплаћује паре извођачу радова који је - из Азербејџана.

Pa sudeci po dinamici radova na potezu koji se tu finansira, ispade da je to mnogo bolji i posteniji model nego medjunarodni tenderi za koje svi znamo da su mazanje ociju jer se unapred zna koje firme ga dobijaju.
Takodje, posto smo poznati po nenamenskom trosenju, to sto Srbija nema dodira sa sredstvima je takodje dobra stvar.
O kamati se moze diskutovati, ali ako se projekat do kraja realizuje po ugovorenoj ceni, a sa druge strane imamo projekte sa nesto nizom kamatnom stopom, ali ogromnim probijanjem ugovorene cene, moze se desiti da ceo posao sa Azerima ili Rusima kosta dosta manje nego krediti i izgradnja posredstvom 'zapadnih' kreditora i 'postenih i realnih' tendera.
Vreme ce pokazati.
Ono sto je nedovoljno zastupljeno su svakako koncesije. I to ne ovako kako nam sada politicari najavljuju, vec od projekta do realizacije.
Po meni u zeleznici bi se koncesijom gradila potpuno nova pruga koridora 10, kao i neki drugi pravci za koje se zna da postoji interesovanje ulagaca, dok bi se iz medjudrzavnih i kredita i drugih izvora obnavljali drugi pravci, kao i gradila mreza tamo gde ne postoji.
Jedna od njih je dugo najavljivana pruga Valjevo - Loznica.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ne znam da li se u ovojtemi pričalo o železničkom povezivanju banatske i sremske strane. Evo, naišao sam na topografsku kartu gde se vidi da je pruga išla od Padinske Skele preko Besnog Foka i Vrbovskog do Dunava. Ne znam čemu je služila i koliko je trase očuvano. Znam samo da je pruga sada do Padinske Skele. Pitanje je da li bi se ovaj bivši krak mogao ponovo upotrebiti. Po karti, Dunav je to uzak.
20f45n4.jpg
 
Znam za to, zato i pitam da li je šta ostalo od trase?
 
Učitala se na kraju.

Al' je taj Tinypic do j*ja spor. 40 sekundi sam čekao. :D

edit: Nije ostalo. Ima pruge još uvek do Padinjaka, al' se na potezu između zrenj. puta i Ovče redovno krade ista. Kol'ko će je ostati kroz par godina, pitanje je.
 
To je demontirano ,trasa je sacuvana ,moze se ponovo upotrebiti ,recimo ,kad zavrse zezelja tu da ture onaj montazno demontazni most
 
Još da ima konkretan razlog za to..

inače valjda montažno demontažni nije dovoljno pogodan za rečni saobraćaj, tako da ne verujem da će iko da ga stavlja na Dunav bez preke potrebe..
 
Pogodan je samo nije bilo para za vise stubove i tjeli su malo da napakoste nato djubradi
 
medjutim":33rmsz9r je napisao(la):
Još da ima konkretan razlog za to..


Конкретан разлог?
Па, рецимо да повежеш то са пругом код Батајнице, и, уместо да правиш мост код Винче и обилазну пругу од Авале до иза Панчева, за 40 пута мање новца избациш теретне возове из центра и завршиш београдски железнички чвор...
Разлог - ситница :)
 
..ok, a zašto onda čak ni u vreme megalomanskih planova, u vreme kad tamo nije bilo samo trase već i pruge, nikom nije padalo tako nešto, zašto ni onda niko nije razmišljao o dva mosta kojima bi se zatvorio krug?

Može i ovaj most da se spakuje kod Vinče kao što može i kod Besnog Foka, svejedno treba praviti još pruge u obe situacije te sumnjam da je razlika baš 40 puta, s tim što bi trasa koja se inače planira preko Vinče bila daleko korisnija..
 
Сутра 8.1.2014. два наступа Удружења љубитеља железнице на РТС-у и ТВ Коперникус:

ТВ Коперникус, Јутарњи програм 8:30.

РТС Београдска хроника. Не знам тачан термин. Снимање ће бити ујутру.
 
На ТВ Коперникус ће бити више приче директно за возољубитељство, тек по нека реч за Обреновац.

На РТС ће бити неколико тема, али БГ-Обреновац ће бити најважнија.
 
BUS PLUS karte važe do Ovče
Četvrtak, 09. januar 2014.

"Železnice Srbije" donele su odluku da u svim putničkim vozovima koji saobraćaju iz stanice Beograd Dunav za Pančevo, Vršac i Zrenjanin, za putovanje do Ovče važe karte BUS PLUS.
Putnici koji putuju na relaciji Beograd Dunav – Ovča – Beograd Dunav , za vožnju u lokalnim putničkim vozovima mogu ponovo da koriste legitimcije BUS PLUS.
http://www.zeleznicesrbije.com/system/s ... 49457.html
 
Vrh