Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da, prilično je neobično da nema nijednog brzog voza, koji bi na račun nekog minuta manje u vožnji naplaćivao skuplje karte, i po svoj prilici opet išao dobro popunjen..
 
Нема довољно возова за то, иако су купљене гарнитуре. Значи - треба купити још.
 
qmztxk.jpg
 
RŽ: 2014. kreću projekti u Srbiji
Izvor: Tanjug

Moskva -- “Ruske železnice“ (RŽ) za sledeću godinu najavljuju početak aktivnog rada na projektima u Srbiji.

Potpredsednik ruske državne kompanije "Ruske železnice", Aleksandar Saltanov, sumirao je danas rezultate međunarodnih aktivnosti kompanije u ovoj godini, i najavio one u narednoj, između kojih i početak aktivnog rada na projektima u Srbiji.

Saltanov je istakao da je u 2013. glavni fokus bio na ubrzanju procesa integracije u članicama Zajednice nezavisnih država (CIS) i baltičkim zemljama.

"Najveći proboj ove godine bio je naš projekat u Srbiji. On je važan jer nije samo primer uspešne saradnje između vlasti Rusije i Srbije, već je projekat velikih razmera, sa dobrim finansijskim i ekonomskim pokazateljima", naglasio je Saltanov.

U saopštenju "Ruskih železnica" navedeno je da su one ove godine sarađivale sa kompanijama iz različitih delova sveta, i procenjivale konkurentnost lokalnih tržišta.

Prema Saltanovim rečima, "Ruske železnice" će u 2014. godini nastaviti da promovišu međunarodnu saradnju u važnim oblastima, kao što je dodatno povećanje udela u stranim infrastrukturnim projektima, zatim početak aktivnog rada na projektima u Srbiji, investicioni projekti sa partnerima iz azijsko-pacifičkog regiona, uključujući potpisivanje Sporazuma o saradnji sa "Kineskim železnicama".
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=791166
 
Пре неки дан прорадила брза пруга између Шпаније и Француске, лепо, лепо.


Pariz – Barselona za 6 sati!
16.12.2013. - Srdjan R.
Brza železnička linija koja povezuje Španiju i Francusku otvorena je 15.12.2013.godine, a očekuje se da će „skratiti“ vreme putovanja između Barselone i Pariza za šest sati.
Do sada se razdaljina između Barselone i Pariza prelazila za 12 sati, ali će sada brzim vozom putnici za šest sati stići na odredište.
Španska železnička kompanija RENFE nada se da će privući i neke putnike koji su do sada koristili avion za ovu relaciju. Brzi voz će, takođe, saobraćati i do Madrida, Marselja, Tuluza i Liona.
Prema podacima španske agencije „Frontur“, koja se bavi statistikom u turizmu, oko 82 miliona ljudi godišnje putuje na relaciji Španija – Francuska, većinom automobilom.
Udaljenost imeđu Pariza i Barselone je blizu 827 kilometara.
http://www.bookiraj.com/2013/12/pariz-b ... za-6-sati/

Barselona - Pariz za samo šest sati
IZVOR: B92
Pariz -- Nakon nekoliko meseci odlaganja, otvorena je prva direktna linija brze železnice koja povezuje Barselonu i Pariz, prenose francuski mediji.
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... _id=789452

Има и краћи видео снимак:
Barcelona-Paris high speed rail link launched
http://www.euronews.com/2013/12/15/barc ... -launched/
http://www.euronews.com/2013/12/15/new- ... and-spain-
 
Moguce da nisam pazio na casu ali kako je moguce da na ovoj kako deluje novoj trasi stoje postavljeni stari drveni pragovi nadam se da to nije novo postavljeno :)
 
Privremena trasa dok se bude vrsilo uklapanje iskoriscen je polovan kolosjecni pribor ,ubuduce pazi na casu
 
да ли се сећа неко када је ЖС направила договор са Хуавејием око ГПРС-Р? и да ли је тендер био око тога, не могу да се сетим тачно
 
GSM-R a ne GPRS-R :)

Zasto tender ako su se vec dogovorili sa kinezima. Pisali smo o tome i rekao sam zasto je taj dogovor velika glupost.
 
да, али не могу да се сетим кад, нешто ме интересује шта су се договорили
 
Надам се да ће наставити даље у овом добром правцу:

"Železnice Srbije" prvi put same remontovale putnički vagon

"Železnice Srbije" su za šest meseci ove godine prvi put same remontovale putnički vagon i na taj način uštedele oko pet miliona dinara.

Naime, toliko nas je manje koštala opravka vagona u sopstvenoj režiji, nego kod remontera, koji su ranije taj posao obavljali za nas. Prvi vagon će za nekoliko dana početi da saobraća na srpskim prugama. Na radioničkim kolosecima nalaze se još tri putnička vagona, koja će, uskoro biti uključenu u saobraćaj, a u toku naredne godine planiramo da sopstvenim snagama remontujemo još 20 vagona za prevoz putnika, izjavio je generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović, prilikom današnjeg obilaska salon garaže i "Ganc" radionice za tekuće održavanje putničkih vagona u Beogradu.

Remont jednih putničkih kola, inače, kod drugih remontera košta oko 6,5 miliona dinara, a srpske železnice su za ovaj posao utrošile samo jedan i po milion dinara.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=58119
 
Hm bas me zanima kako izgleda taj vagon ,plus mislim da zeljeznice nemogu da rade veliki opravak vagona samostalno ,vec srednji i mali ,bas me interesuje sta je radjeno sve na vagonu ,i za koju brzinu
 
Utrosili 1,5 miliona dinara remontujuci vagon????
Moze, al za malo!
Sta su to uspeli da urade za 13.000EUR? DA GA OFARBAJU (verovatno) i jos poneku sitnicu...


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ruski model rampe to ovko treba i kodnas uraditi
level_crossing.jpg

pa se ti guraj da prodjes prije voza :mrgreen:
 
Симоновић: Железнице увећале укупне приходе за 5,3 одсто

БЕОГРАД, 30. децембра (Танјуг) - Генерални директор Железница Србије Драгољуб Симоновић изјавио је данас да је то предузеће ове године повећало укупне приходе за 5,3 одсто или 600 милиона динара и смањило укупне расходе за 18 одсто, или око седам милијарди динара, у односу на 2012. годину.
...
На констатацију новинара да му се у јавности пребацује непотизам и да је запослио у Железницама Србије своје пријатеље и родбину из Врчина одакле је и он, Симоновић је казао да одговорно тврди да није запослио ниједног члана породице, као и да је укупно из Врчина запослио 10 људи, од чега девет на прузи и у радионици, а само једног радника у администрацији.
Он је додао да може само да се дичи тиме што је у могућности да запосли и неког из Врчина напоменувши да је укупно запослио око 130 радника.


Дакле, сваки 13. новозапослени у Железницама Србије је из Врчина. Врчин = приближно једна тринаестина популације Србије?!
Да ли је овај луд, ил` му ноге смрде?
 
Vrh