До Ваљева постоји 3 пара брзих возова + четврти петком и недељом. Дакле укупно 11 пари возова. Проблем је како су распоређени, тако да у одређеним интервалима по 3-4 сата нема возова.
Поправљени су вечерњи поласци, и уместо да крајња станица буде рупетина Прокоп, враћено је у Панчево. (важи од 22.1.2014.) Погледајте следећи чланак:
http://www.ugradu.info/index.php/valjev ... ase-vozova
Из чланка издвајам:
Генерални директор Железница Србије Драгољуб Симоновић и председник Скупштине града Ваљева Михајло Јокић сагласили су се и да уговорним односима између "Железница Србије" и града Ваљева, којима ће се регулисати субвенционисање локалног путничког железничког превоза, буду обухваћене и бројне комерцијалне повластице које српске железнице нуде корисницима.
Следећи корак који би Удружење љубитеља железнице урадило је допис Скупштини општине Ваљево са повратницом. Упутили би следеће предлоге:
1) Да поподневни Беовоз полази у 16:30 уместо у 15:50, како би могли да га користе запослени који раде до 16, и студенти којима се предавања завршавају у 16 (годинама раније је полазио у 16:30).
2) Да се врати Беовоз средином дана, који је укинут пре неколико година.
3) Стајалиште Ваљево центар, на 7 минута пешке од Општине, јер Железничка станица Ваљево је 20 минута пешке од Општине.
4) Одређивање гарнитуре, која ће ичи искључиво између Београда и Ваљева, која ће бити брендирана, имати места за бицикле и представљати туристичку понуду. Из техничких разлога одредити радни дан у недељи, када ће имати замену због редовног сервисирања (сваких 2-3 недеље), али у принципу, да готово редовно иде та брендирана гарнитура, нарочито викендом!
Допис послати и Општини Лајковац, јер тамо чак и ако сам председник општине не воле железницу, тај град има јаку железничку традицију! Размотрити и Лазаревац, који је финансијски доста богат, а много становника Лазаревца трпи тортуру од стране Ласте.