Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889264#p889264:2e9mrmgk je napisao(la):
WLABmz » 13 Oct 2021 01:13 pm[/url]":2e9mrmgk]Rusi su otkazali garanciju za donji stroj pruge Stara Pazova - Novi Sad jer su Kinezi prilikom izgradnje stubova kontaktne mreže izbušili donji stroj.
Zar kontaktnu mrežu ne rade Rusi, prema aneksu potpisanom krajem prošle godine?!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889278#p889278:210utdhd je napisao(la):
tragac » Сре Окт 13, 2021 4:11 pm[/url]":210utdhd]Tako prolazi svako ko umesto Zapada bira alternativne saveznike.

Исто би урадили
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889278#p889278:2b8xmcsa je napisao(la):
tragac » 13 Oct 2021 02:11 pm[/url]":2b8xmcsa]Tako prolazi svako ko umesto Zapada bira alternativne saveznike.

Moćićemo da uporedimo kad budemo videli kako će napraviti prugu do Niša od tih zapadnih para.
 
Невероватан таленат да све политизујете. Нису то нити западне нити источне паре, већ наше паре од којих ћемо отплаћивати кредите и запада и истока.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889264#p889264:3kbw2g9x je napisao(la):
WLABmz » Сре Окт 13, 2021 2:13 pm[/url]":3kbw2g9x]Rusi su otkazali garanciju za donji stroj pruge Stara Pazova - Novi Sad jer su Kinezi prilikom izgradnje stubova kontaktne mreže izbušili donji stroj.
Постоји ваљда уговор између Кинеза и Инфраструктуре? Постоји вероватно гаранција за добро извршење посла. Углавном постоје одредбе које кажу да је извођач дужан да инвеститору надокнади штету у случају оштећења изведених радова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889345#p889345:qqoim4j1 je napisao(la):
spatiotecte » Wed Oct 13, 2021 6:14 pm[/url]":qqoim4j1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889278#p889278:qqoim4j1 je napisao(la):
tragac » 13 Oct 2021 02:11 pm[/url]":qqoim4j1]Tako prolazi svako ko umesto Zapada bira alternativne saveznike.

Moćićemo da uporedimo kad budemo videli kako će napraviti prugu do Niša od tih zapadnih para.
Što kažeš kako će, kad već imaš gotovu deonicu Gilje-Paraćin, prvu po projektu za 160km/h, iz Zapadnog kredita sa Zapadnim izvođačima?
Priča je slična kao sa ovim novim deonicama koje su radili Rusi. Ukratko, relativno loše odrađeno, uz dosta problema i kašnjenja. Brzina nije ona plaćena nego je manja.
Razlika je mala, ali je bitna. Kad finansira zapad mnogo manje košta. Čitava ta nova deonica je koštala manje po km nego neke rekonstrukcije.

A ako je zaista istina ovo oko EM, Rusa i Kineza, nemam više reči. Sramota za obe strane a pre svega za nas.
Samo čekam da vidim koga će da optuže što voz neće ići 36 minuta BG-NS.

:kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889264#p889264:3m2ghlyj je napisao(la):
WLABmz » 13 Oct 2021 01:13 pm[/url]":3m2ghlyj]Rusi su otkazali garanciju za donji stroj pruge Stara Pazova - Novi Sad jer su Kinezi prilikom izgradnje stubova kontaktne mreže izbušili donji stroj.
Sve i da jesu Kinezi zaduženi za KM na Ruskoj deonici ne razumem kako su mogli da kopaju temelje stubova a da ne izbuše donji stroj?
 
Angažovani su i kinezi na izgradnji kontaktne mreže na ruskoj deonici kako bi se stiglo da se završi sve u relativnom roku. Već je bilo reči o tome. Kako su to poslovno rešili, ne znam. A stubovi kontaktne mreže na ruskoj deonici su isti oni kineski kao na kineskoj deonici. Naravno da temelji nisu mogli da se kopaju, a da se ne izbuši donji stroj. Ali, o tome ne trebaju da razmišljaju izvođači radova, već naručioci posla. Za ovo bi morali da se dovedu na odgovornost oni koji su odlučili da deonicu Stara Pazova - Novi Sad podele u dva aneksa. Šta misliš, zašto su kinezi na svojoj deonici Beograd - Stara Pazova radili stubove kontaktne mreže prvo, pa onda prugu?
 
Na deonici Subotica - Segedin isto su iskopali prvo temelje za stubove i izlili ih kasnije je dosla folija pa preko slojevi. Ali je pitanje kako bi Rusi uradili naknadno kopanje temelja za stubove? Onda bi vrv precutali samo, ovako imaju krivca. Mislim ako je uopste to sve tacno.
 
Ajde neko od "građevinaca" da nam objasni kako se nanosi šteta donjem stroju ako se naknadno buše temelji za stubove KM-a?
 
Čudo jedno kako svi kapitalni projekti dožive ekspanziju 6 meseci pred izbore :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889508#p889508:llqybmt6 je napisao(la):
mvbg1 » Čet Okt 14, 2021 1:16 pm[/url]":llqybmt6]Ajde neko od "građevinaca" da nam objasni kako se nanosi šteta donjem stroju ako se naknadno buše temelji za stubove KM-a?
:) Ti stvarno ocekujes odgovor ovde ?
Znas li jos koji vic ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889508#p889508:6y3henry je napisao(la):
mvbg1 » Чет Окт 14, 2021 3:16 pm[/url]":6y3henry]Ajde neko od "građevinaca" da nam objasni kako se nanosi šteta donjem stroju ako se naknadno buše temelji za stubove KM-a?

Можеш ли да гарантујеш да прииком бушења стубова КМ неко није повредио баласт? И на том месту се деси одрон камења и тебе зову да поправиш и активирају ти казнени механизам и гаранцију а ти ни лук јео ни мирисао...

Питање је вероватно више из правног-договорног домена. Ја нисам ни мало задивљен реакцијом РЖД интернешенел. А могли су наши да договоре са њима наин како да се то ради са њиховим представником.
Уосталом увек је пролбем кад не даш посао у једне руке.
 
Danas Monistar sa ekskurzije o narodnom trošku u Budimpešti veli kako će pruga BG-NS za 200km/h nakon završetka izgradnje biti "prva brza pruga u istočnoj Evropi". Istočna Evropa su valjda i Rusija i Belorusija,tamo vozovi već odavno idu i 300km/h. Moskva-Nižnji Novgorod i Moskva-Minsk 200km/h, Sankt Petersburg-Moskva 300km/h.
 
Ruski Sapsan ne ide 300, ide 200 na sat i na jednoj deonici od samo par kilometara izmedju Moskve i Sankt Petersburga dostiže 250.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889850#p889850:xs6bwhs2 je napisao(la):
Užice » Pet Okt 15, 2021 2:44 pm[/url]":xs6bwhs2]Danas Monistar sa ekskurzije o narodnom trošku u Budimpešti veli kako će pruga BG-NS za 200km/h nakon završetka izgradnje biti "prva brza pruga u istočnoj Evropi". Istočna Evropa su valjda i Rusija i Belorusija,tamo vozovi već odavno idu i 300km/h. Moskva-Nižnji Novgorod i Moskva-Minsk 200km/h, Sankt Petersburg-Moskva 300km/h.

Ово није тачно. Москва - Санкт Петербург постоји само једна кратка деоница од 250 км/ч. Углавном је 200 км/ч. Има и пар деоница са 160 км/ч и 220 км/ч. Москва - Нижњи Новгород је брзина до 160 км/ч, а Москва - Минск - Брест до 140 км/ч. Возови Алегро Санкт Петербург - Хелсинки развијају до 220 км/ч на финској деоници, а до 200 км/ч на руској деоници.

Постоје пруге у Пољској за 200 км/ч - добри делови пруга ЦМК Варшава - Катовице и Варшава - Гдањск. Такође, у Грчкој је пруга Атина - Солун конструисана за 200 км/ч, али возови иду до 160 км/ч. Тренутно је у изградњни нова пруга Истанбул - Једрене - бугарска граница за 200 км/ч. У азијском делу Турске има неколико пруга за 250 км/ч и још доста у изградњи и планирању.
 
ЧС200 и ЕР200 су давно досегли брзину од 200 км/ч.
 
Sto se tiče brzine, sa 200km na sat ćemo biti u istom košu kao Grčka Poljska i Rusija po pitanju maksimalnih brzina u istočnoj evropi
 
Rekao sam za maksimalnu brzinu nisam mislio o sistemu u globalu.

Meni je ovo lep napredak s'obzirom u kom se stanju nalazimo.
 
Па како ћемо са Русијом у исти кош кад ми гађамо пар километра 200км/ч а они имају 250км/ч тренутно (и то ради већ одавно) а граде пругу за 300км/ч

На правцу до смољенска понегде и 160км/ч возе
 
Vrh