Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ипак су преуранили са дробљењем железница. КОлико би маневарског простора било више да су издвојили само инфраструктуру, и тиме дали могућност и приватним оператиерима да раде.
 
Не разумем, како би то дало могућност приватним оператерима? И сад постоји могућност.

Да су превише издробили, слажем се и то на лош начин. Србија воз је буквално обезглављен.
 
Па постоји могућност. Ја само кажем да ништа осим инфраструктуре није требало издвајати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888568#p888568:34l0dc3g je napisao(la):
spatiotecte » 11 Oct 2021 12:04 pm[/url]":34l0dc3g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888459#p888459:34l0dc3g je napisao(la):
Пантограф » 10 Oct 2021 10:22 pm[/url]":34l0dc3g]

@spatiotecte
Za 250 km/h moraće još jedna pruga (za putničke ili za teretne).

Tačno.

Sledeći logičan potez kad dodje vreme bi bilo da se napravi alternativni teretni pravac preko Smedereva, Pančeva Zrenjanina i Kikinde pa dalje ka madjarskoj.
Не би смео баш тако да места уз главну пругу остављаш без могућности теретног саобраћаја... Поготову што ти је то индустријски најразвијенији део земље. Пре нешто као Ноје Вестбан у Аустрији - дуплирање колосека, или бар додавање трећег за терет - али то стварно неће доћи на ред скоро, ако икад...
 
Pa od NBG do Stare Pazove će za koju godinu biti 4 koloseka, mislis da bi trebalo da se doda jos 1 ili 2 do Subotice u nekoj daljoj budućnosti?
 
Ма не мислим, стварно, о томе не треба ни да размишљамо. Можда ће наши унуци.
 
Више на сајту
infrazs.rs
1bc23c378b7c0e4d5a80079393f33e46.jpg
8d8f46bced62fa4b67a4dd91d4b5ff70.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
У тексту на сајту ИЖС се наводи неистина. Након реконструкције брзина неће бити до 120 км/ч већ од 50 до 100 км/ч.

https://infrazs.rs/2021/10/u-zelezn...sna-na-medjunarodnom-zeleznickom-koridoru-10/
Реконструкцијом пруге Јајинци – Мала Крсна брзина возова биће подигнута на пројектовани ниво до 120 км/сат.


Следећи, истинити подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.

Брзина ће бити:

Јајинци - Мала Иванча = 65 км/ч
Мала Иванча - Мали Пожаревац = 80 км/ч
Мали Пожаревац - Мала Крсна (одв. скр. 1) = 100 км/ч
Обилазни колосек око Мале Крсне од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 100 км/ч
Колосек кроз Малу Крсну од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 50 км/ч

Најбржи воз (13154 "Оптима Експрес") ће раздаљину која је предмет реконструкције од 59,3 км од одв. скр. 28 преко обилазног колосека Мале Крсне до Јајинаца прелазити за 52 минута, без стајања. Подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888659#p888659:1r6f40zq je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 11, 2021 3:13 pm[/url]":1r6f40zq]У тексту на сајту ИЖС се наводи неистина. Након реконструкције брзина неће бити до 120 км/ч већ од 50 до 100 км/ч.

https://infrazs.rs/2021/10/u-zelezn...sna-na-medjunarodnom-zeleznickom-koridoru-10/
Реконструкцијом пруге Јајинци – Мала Крсна брзина возова биће подигнута на пројектовани ниво до 120 км/сат.


Следећи, истинити подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.

Брзина ће бити:

Јајинци - Мала Иванча = 65 км/ч
Мала Иванча - Мали Пожаревац = 80 км/ч
Мали Пожаревац - Мала Крсна (одв. скр. 1) = 100 км/ч
Обилазни колосек око Мале Крсне од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 100 км/ч
Колосек кроз Малу Крсну од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 50 км/ч

Најбржи воз (13154 "Оптима Експрес") ће раздаљину која је предмет реконструкције од 59,3 км од одв. скр. 28 преко обилазног колосека Мале Крсне до Јајинаца прелазити за 52 минута, без стајања. Подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.

Sve što je od 80 pa nadalje je ok za naše uslove. Međutim nije mi jasno zašto ovih 65km/h ? Šta tu ne štima, na tek rekonstruisanoj pruzi ne bi trebalo ići ispod 80, eventualno 75km/h ako ima nekih oštrih krivina?
I da možda će kasnije podizati brzinu, ja se sjećam kada je rekonstruisana pruga Golubinci-Ruma, u početku je išao 100km/h, a onda nakon možda godinu dana i sada ide 120 km/h.
 
mario94":1dcoc43u je napisao(la):
Sve što je od 80 pa nadalje je ok za naše uslove. Međutim nije mi jasno zašto ovih 65km/h ? Šta tu ne štima, na tek rekonstruisanoj pruzi ne bi trebalo ići ispod 80, eventualno 75km/h ako ima nekih oštrih krivina?

Све штима, али су кривине јако малих радијуса на делу Јајинци - Мала Иванча те је то разлог максималне брзине од 65 км/ч. Управо на делу Јајинци - Мала Иванча је потпуно нов колосек, док је на делу Мала Иванча - Мала Крсна је остао стари колосек, који је сређен, те је на делу Мали Пожаревац - Мала Крсна брзина са 80 км/ч пре ремонта подигнута на 100 км/ч, док је на делу Мала Иванча - Мали Пожаревац остала 80 км/ч, такође због радијуса кривина као ограничавајућег фактора.
 
никада ми неке ствари неће бити јасне око наших железница, а то је да раде реконструкције и уместо да исправе кривине, они остављају те малецке радијусе из времена када су вагони били дугачки 10 метара а возови нису могли брже од 50. мада, где почиње железница у Србији престају свака логика и здрав разум
 
Inače, najavljeno je da će zatvor Kisačke ulice zbog izgradnje novog nadvožnjaka trajati do 20. marta 2022. Biće im malo gusto pred izbore, reklo bi se... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888698#p888698:2xrg4k45 je napisao(la):
mario94 » Mon Oct 11, 2021 5:47 pm[/url]":2xrg4k45]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888659#p888659:2xrg4k45 je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 11, 2021 3:13 pm[/url]":2xrg4k45]У тексту на сајту ИЖС се наводи неистина. Након реконструкције брзина неће бити до 120 км/ч већ од 50 до 100 км/ч.

https://infrazs.rs/2021/10/u-zelezn...sna-na-medjunarodnom-zeleznickom-koridoru-10/
Реконструкцијом пруге Јајинци – Мала Крсна брзина возова биће подигнута на пројектовани ниво до 120 км/сат.


Следећи, истинити подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.

Брзина ће бити:

Јајинци - Мала Иванча = 65 км/ч
Мала Иванча - Мали Пожаревац = 80 км/ч
Мали Пожаревац - Мала Крсна (одв. скр. 1) = 100 км/ч
Обилазни колосек око Мале Крсне од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 100 км/ч
Колосек кроз Малу Крсну од одв. скр. 1 до одв. скр. 28 = 50 км/ч

Најбржи воз (13154 "Оптима Експрес") ће раздаљину која је предмет реконструкције од 59,3 км од одв. скр. 28 преко обилазног колосека Мале Крсне до Јајинаца прелазити за 52 минута, без стајања. Подаци су из графикона реда вожње 2021/2022.

Sve što je od 80 pa nadalje je ok za naše uslove. Međutim nije mi jasno zašto ovih 65km/h ? Šta tu ne štima, na tek rekonstruisanoj pruzi ne bi trebalo ići ispod 80, eventualno 75km/h ako ima nekih oštrih krivina?
I da možda će kasnije podizati brzinu, ja se sjećam kada je rekonstruisana pruga Golubinci-Ruma, u početku je išao 100km/h, a onda nakon možda godinu dana i sada ide 120 km/h.
Mali Požarevac-Mala Krsna je 100km/h, da kažem, oduvek, odnosno od pre 90 godina.
Ovo ima smisla jedino u slučaju da planiraju novu prugu Resnik-Madenovac.
Ovako je smešno. Bačene velike pare.
I glavno pitanje je šta su opšte radili svo ovo vreme?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888755#p888755:26eektxe je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 11, 2021 10:58 pm[/url]":26eektxe]Inače, najavljeno je da će zatvor Kisačke ulice zbog izgradnje novog nadvožnjaka trajati do 20. marta 2022. Biće im malo gusto pred izbore, reklo bi se... :mrgreen:
Ništa od otvaranja pruge BG-NS u februaru ili martu, možda je svečano otvore na sam dan izbora 3. aprila 2022. :lol:
 
Zar nije bilo najavljeno da će da puste jedan kolosek do kraja godine?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888949#p888949:yi8pivzv je napisao(la):
biftek » Uto Okt 12, 2021 2:51 pm[/url]":yi8pivzv]Zar nije bilo najavljeno da će da puste jedan kolosek do kraja godine?

Не, није.
 
А да дође Мега брзи воз до краја октобра?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888977#p888977:3hm7l4sd je napisao(la):
Прле » Uto Okt 12, 2021 4:06 pm[/url]":3hm7l4sd]А да дође Мега брзи воз до краја октобра?

То ће ваљда да буде. За његово тестирање не мора бити готова цела пруга него њен део. Батајница - Стара Пазова је сасвим довољно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888935#p888935:1opogs56 je napisao(la):
Užice » Tue Oct 12, 2021 1:19 pm[/url]":1opogs56]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888755#p888755:1opogs56 je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 11, 2021 10:58 pm[/url]":1opogs56]Inače, najavljeno je da će zatvor Kisačke ulice zbog izgradnje novog nadvožnjaka trajati do 20. marta 2022. Biće im malo gusto pred izbore, reklo bi se... :mrgreen:
Ništa od otvaranja pruge BG-NS u februaru ili martu, možda je svečano otvore na sam dan izbora 3. aprila 2022. :lol:

Provozaće oni nove vozove na ovoj pruzi pred izbore sigurno, nebitno i da ide samo do Petrovaradina, takva prilika za neki celodnevni spektakl na nacionalnim tv se ne propušta, još da dovedu Putina ili Đinpinga penzosi ima da odlepe.
 
Rusi su otkazali garanciju za donji stroj pruge Stara Pazova - Novi Sad jer su Kinezi prilikom izgradnje stubova kontaktne mreže izbušili donji stroj.
 
Да, рецимо, сад у овом енергетском шиту баш лоше прођосмо у односу на запад.
 
Vrh