Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Од самих брзина доста битнија је приступачност услуге корисницима и сама употребљивост. Људима ништа не значи да имају брзу пругу ако им ред вожње нпр. није задовољљвајући за одлазак на посао и повратак, или за одлазак зарад неких других обавеза (суд, општина, болница, школа, факултет, катастар, и сл.). Сама за себе брзина је шминка, жвака за сељака, као најбољи ауто у селу без асфалтног пута.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889913#p889913:2vivrrfj je napisao(la):
Прле » Pet Okt 15, 2021 6:32 pm[/url]":2vivrrfj]
На правцу до смољенска понегде и 160км/ч возе

Не. Брзина је до 140 км/ч максимално на тој прузи.
 
Potpuna obustava saobraćaјa vozova na pruzi Niš-Preševo
„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da se, zbog infrastrukturnih radova na pruzi od Niša do Brestovca, od 18. oktobra 2021. godine, u potpunosti obustavlja saobraćaј vozova za prevoz putnika na relaciјama:

-Niš-Preševo-Niš

-Niš-Leskovac-Niš, i

-Niš-Prokuplje-Niš
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889913#p889913:4ekqd3si je napisao(la):
Прле » 15 Oct 2021 05:32 pm[/url]":4ekqd3si]Па како ћемо са Русијом у исти кош кад ми гађамо пар километра 200км/ч а они имају 250км/ч тренутно (и то ради већ одавно) а граде пругу за 300км/ч

На правцу до смољенска понегде и 160км/ч возе

Upališ openrailwaymap i onda vidis da rusi imaju 250 na 5 km dužine i nigde drugde više.
 

Prilozi

  • soroksar kelebia2.jpg
    soroksar kelebia2.jpg
    312,9 KB · Pregleda: 477
  • soroksar kelebia.jpg
    soroksar kelebia.jpg
    199,7 KB · Pregleda: 480
  • homolyarobert_kiskunhalas.jpg
    homolyarobert_kiskunhalas.jpg
    1.009,8 KB · Pregleda: 467
  • budapest-belgrad_alapko-letetel_kiskunhalas.jpg
    budapest-belgrad_alapko-letetel_kiskunhalas.jpg
    266,2 KB · Pregleda: 475
  • budapest-belgrad_alapko_kiskunhalas.jpg
    budapest-belgrad_alapko_kiskunhalas.jpg
    269,8 KB · Pregleda: 471
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889956#p889956:1ewpkwdx je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2021 07:51 pm[/url]":1ewpkwdx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889913#p889913:1ewpkwdx je napisao(la):
Прле » 15 Oct 2021 05:32 pm[/url]":1ewpkwdx]Па како ћемо са Русијом у исти кош кад ми гађамо пар километра 200км/ч а они имају 250км/ч тренутно (и то ради већ одавно) а граде пругу за 300км/ч

На правцу до смољенска понегде и 160км/ч возе

Upališ openrailwaymap i onda vidis da rusi imaju 250 na 5 km dužine i nigde drugde više.
Ruska železnica je jedna od najboljih na svetu, kakvu svrhu imaju pod milim Bogom poređenja sa srpskom železnicom?
 
Mađari svojim racionalnim pristupom sa 160km/h dodatno obesmišljavaju naših 200km/h
 
Hm kao prvo ne bi se uopšte složio da je jedna od najboljih na svetu. Dobra je i to je to ništa više ništa manje. I dalje su im većina vozila iz doba CCCP.
Ima tu dosta železničkih uprava ispred ruske zeleznice, pa cela zapadna evropa za početak.

Druga stvar ja pričam o maksimalnoj brzini koja se dostiže za istočne zemlje i damo kažem da po tom pitanju ćemo sada biti bolji. Posto ranije nam je maksimalno doseg bio 120 i to na par kilometra.
 
Pa blizu smo, prema zadnjim podacima ZS imaju 5.600 zaposlenih, RZD 945.000. A bolje od RZD su samo jos zeleznice Indije sa 1.540.000 miliona zaposlenih zeleznicar. Doduse posle vojske USA, vojske Kine i Wallmarta Indijske Zeleznice zauzimaju cetvrto mesto prema broju zaposlenih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889964#p889964:26pn35ev je napisao(la):
Igor » 15 Oct 2021 08:23 pm[/url]":26pn35ev]Mađari svojim racionalnim pristupom sa 160km/h dodatno obesmišljavaju naših 200km/h

Onda kad bude cela pruga od Pariza do Beograda preko 200, a to će vrlo brzo da se desi posto sve zemlje završavaju ili upotpunjuju svoj deo onda će madjari biti crna rupa tog pravca sa prugom od 160 koja nije denivelisana.
 
Secam se intervjua sa direktorom nemackih DB i njihovom saradnjom sa RZD. Rekao da se divi RZDom i da mu je neshvatljivo kako jedan tako ogroman sistem tako dobro funkcionise. Za nekoliko dimenzija su jace od DB.
 
To pokušavam da nađem u članku da li će biti denivelisana pošto je to važnije od te razlike u brzini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889967#p889967:2vj3csyz je napisao(la):
orjen » 15 Oct 2021 08:27 pm[/url]":2vj3csyz]Pa blizu smo, prema zadnjim podacima ZS imaju 5.600 zaposlenih, RZD 945.000. A bolje od RZD su samo jos zeleznice Indije sa 1.540.000 miliona zaposlenih zeleznicar. Doduse posle vojske USA, vojske Kine i Wallmarta Indijske Zeleznice zauzimaju cetvrto mesto prema broju zaposlenih.

I onda dodju SNCF, DB, RENFE, OBB i FS i tu RZD krene da plače kao malo dete kad vidi koliko je udaljen od moderne i savremene železnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889970#p889970:33ih8gc9 je napisao(la):
orjen » 15 Oct 2021 08:32 pm[/url]":33ih8gc9]Secam se intervjua sa direktorom nemackih DB i njihovom saradnjom sa RZD. Rekao da se divi RZDom i da mu je neshvatljivo kako jedan tako ogroman sistem tako dobro funkcionise. Za nekoliko dimenzija su jace od DB.

Da li se šališ?
RZD je jači od DB isto koliko i Lada od Mercedesa.
 
RZD za razliku ZS imaju departman HR, i biraju najbolje. 190.000 zaposlenih RZD su sa fakultetskom obrazovanjem. Znaci isto koliko ima Srbija ukupno. Nema to DB, ni blizu. DB zaposljava svakoga koji na tri nije pobegao na drvo, znaci i one sa IQ na lestvici sobne temperature.
 

Prilozi

  • capture_20211015213419214.jpg
    capture_20211015213419214.jpg
    161,3 KB · Pregleda: 424
Филозофија железнице и уопште путовања у Русији је потпуно другачија од остатка Европе.
 
DB spada u lose organizovana preduzeca Nemacke. Firma ovde nema veliki ugled i zaposleni odavno nisu u drzavnoj sluzbi i ako je drzavno subencionisana. HR je najlosiji kapital DB i daleko su od Lufthanse ili drugih global player u transportu. RZD je global player, u svakom pogledu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889975#p889975:jkv9bzm8 je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2021 08:36 pm[/url]":jkv9bzm8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889970#p889970:jkv9bzm8 je napisao(la):
orjen » 15 Oct 2021 08:32 pm[/url]":jkv9bzm8]Secam se intervjua sa direktorom nemackih DB i njihovom saradnjom sa RZD. Rekao da se divi RZDom i da mu je neshvatljivo kako jedan tako ogroman sistem tako dobro funkcionise. Za nekoliko dimenzija su jace od DB.

Da li se šališ?
RZD je jači od DB isto koliko i Lada od Mercedesa.
Prouči ti to malo bolje.
 
To sto postoje neke moderne stanice i neki moderni vozovi u par gradova u Rusiji ne oskikava uopste celokupnu sliku zekeznice u Rusiji.
I oni imaju brdo stanica koje liče na ove naše raspale i imaju brdo vozova koji su stari 50 godina.

Jedna lastočka ne čini proleće.
A ako si putovao vozom kroz nemačku i francusku primera radi tsmo je modernizacija ujednačena, i mala mesta imaju lepe i sredjene stanice, novi vozovi cine vecinu voznog parka a ovi 40+ godina cine neki manji procenat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889980#p889980:2s9f2l0s je napisao(la):
Пантограф » 15 Oct 2021 08:47 pm[/url]":2s9f2l0s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889975#p889975:2s9f2l0s je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2021 08:36 pm[/url]":2s9f2l0s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889970#p889970:2s9f2l0s je napisao(la):
orjen » 15 Oct 2021 08:32 pm[/url]":2s9f2l0s]Secam se intervjua sa direktorom nemackih DB i njihovom saradnjom sa RZD. Rekao da se divi RZDom i da mu je neshvatljivo kako jedan tako ogroman sistem tako dobro funkcionise. Za nekoliko dimenzija su jace od DB.

Da li se šališ?
RZD je jači od DB isto koliko i Lada od Mercedesa.
Prouči ti to malo bolje.

Ja pricam sa tačke gledista nekog ko je putovao vozom i u Rusiji i u pola zapadne evrope. Vidi se sta je razvijenije po pitanju zeleznice.

Ti vidis 2 sapsana i 3 lastočke na internetu i odmah pomisliš da je cela rusija takva.
 
Samo trebas proveriti finansijski izvestaj, firme su i imaju bilanse. DB nije unosno preduzece, RZD cetvrto u Rusiju po bilanci. DB nisu ni blizu berze, to znaci nisu DAX i nisu strateska firma koja oslikava nemacku privredu. RZD su stub ruske privrede. Drugi ugled, durgi znacaj, durgi HR departmen. Kad zavrisis malo bolji fakultet u Nemackoj, zadnje na sta mislis su DB.
 
@spatiotectw

Ja ti uopšte nemam naročito pozitivno mišljenje ni o nemačkim, ni o francuskim železnicama. Komercijalizacija i u suštini gubljenje tržišta, osim na nekoliko pruga. Estradni pristup. Hoćemo skupe putnike! Pa sa sve TGV-om, Francuze su po broju putnika pre kovida ubedljivo prestigli - Englezi, kojima su se pre 30 godina svi smejali, a oni duplirali broj korisnika. Pa ni taj TGV ne movu 40 godina da dovedu ni do svih milionskih gradova. A veze između gradova koji nisu Pariz, hm. O teretu da ne govorimo, tu niko u zapadnoj Evropi nije na nivou.

Uopšte ti mene ta estrada - Vmax, i to, prestiž neki lažni - ne fasciniraju. Uglavnom me zanima koliko šta služi svrsi.
 
Mislim da je i neverovatno da su RZD u Rusiji na cetvrtom mestu bilansa svih preduzeca. Rusija je ipak bogata energentima i znaci da su RZD iza Gazproma, naftnoj industriji i najverovatno vojnom industrijom na cetvrtom mestu. Gde je DB u Nemackoj, ima jedan milion boljih preduzeca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889985#p889985:3fvsn0m9 je napisao(la):
Пантограф » 15 Oct 2021 08:58 pm[/url]":3fvsn0m9]@spatiotectw

Ja ti uopšte nemam naročito pozitivno mišljenje ni o nemačkim, ni o francuskim železnicama. Komercijalizacija i u suštini gubljenje tržišta, osim na nekoliko pruga. Estradni pristup. Hoćemo skupe putnike! Pa sa sve TGV-om, Francuze su po broju putnika pre kovida ubedljivo prestigli - Englezi, kojima su se pre 30 godina svi smejali, a oni duplirali broj korisnika. O teretu da ne govorimo, tu niko u zapadnoj Evropi nije na nivou.

Uopšte ti mene ta estrada - Vmax, i to, prestiž neki lažni - ne fasciniraju. Uglavnom me zanima koliko šta služi svrsi.

Pa dobro, ja nemam problem sa tim, ti se slobodno vozi u RVRu i uzivaj u njemu ako te ne fasciniraju TGV ICE i Fresciarossa i 300 na sat.
Sve je to ok i ja to poštujem.

ALI

Nemoj prosipati priče da je taj RVR (čitaj ruska železnička uprava) najbolje sto postoji na svetu i da je bolji od gore navedenih zapadnih zeleznica jer on to nije.
 
Vrh