Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da na to sam mislio, vidiš lepo si pojasnio to do sad nisam znao :)
Ali da, tako nešto. Ovi regionalni vozovi mogu biti ubrzani na nekim delovima (recimo voz Valjevo-Novi Sad može biti ubrzan na delu Lazarevac-Rakovica jer tu ide BGvoz) i tako neke fore i fazoni. Garniture mogu biti 6 ili 4 delni KISS za 160km/h, a za manje opterećene linije standardan FLIRT koji već imamo
 
Убрзани возови су мени омиљени, али још немам став како би тачно возили - у зависности од пруге, најрадије бих пустио да иду и на веће удаљености од регионалног центра. Рецимо, Београд-Суботица. Сад, да ли би ишли целом трасом као убрзани, или нпр. да БГ-НС возе као експрес, па онда до Суботице мање-више као путнички, за то би ваљало истражити тржиште. Не значи да би тако Суботичани могли у Београд на посао, али Врбашани богме би, и још неки.

Ка југу, кад се ураде пруге, БГ-Крагујевац (-Параћин). А да ли спојити онда та два, северни и јужни?

Нажалост, немамо довољно средстава да можемо да експериментишемо са много разнородних возова, али, једног лепог дана, кад на пругама буде конкуренције, на оваквим финим детаљима добијаће се и губити путници.
 
Јесте, и 1977. кад је почет Прокоп а ја се родио 5 дана касније.
 
Druga ili treća garnitura (sve zavisi kako bude numerisana :)) Stadler KISS 200 u procesu proizvodnje u Stadleru.
kiss3.png
 
Ова бела мало вуче на крем или је фотка презасићена?
 
Zapoceli su ali nisu dosli do ovog dela. Do pre koji dan nije bilo ni stubova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883077#p883077:2hherqgd je napisao(la):
WLABmz » 24 Sep 2021 12:11 pm[/url]":2hherqgd]
Пантограф":2hherqgd je napisao(la):
Зашто не би Београд доградио та два колосека из свог буџета, ако ће бити коришћени за БГ:воз?

I to je moguće, ali je nepotrebno u skorijoj budućnosti. Prvi korak bi bio nabavka dodatnih garnitura za BG voz koja bi dozvolila takt od 15 minuta u špicu i ka Resniku.
Prvo nek prebace vlasništvo nad staničnim objektima sa železničkih preduzeća na lokalnu samoupravu.

Apropo elektrifikacije BG-NS: pre dve nedelje sam u Karlovcima bideo betonske stubove pored pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883713#p883713:2r2iname je napisao(la):
tragac » 26 Sep 2021 02:40 pm[/url]":2r2iname]
Apropo elektrifikacije BG-NS: pre dve nedelje sam u Karlovcima bideo betonske stubove pored pruge.
Mogu biti samo čelični.
 
Стубови за пругу велике брзине су цевасти па подсећају на бетонске бандере, пошто смо сви навикли на решеткасте носаче контактне мреже.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883713#p883713:394y9w1f je napisao(la):
tragac » Ned Sep 26, 2021 3:40 pm[/url]":394y9w1f]
Prvo nek prebace vlasništvo nad staničnim objektima sa železničkih preduzeća na lokalnu samoupravu.

Vlasništvo staničnih objekata je Republika Srbija, a korisnik Infra ŽS. Infri su potrebni ti objekti za upravljanje infrastrukturom, tako da to što si napisao nije izvodljivo.
 
По питању инфраструктуре, најрационалније би било предати станичне објекте изузев колосека, електро-енергетске мреже и сигнално-сигурносних уређаја на управљање граду зарад бољег одржавања и смањења трошкова предузећу ИЖС.
 
U petak su nešto krpili između stanica Ripanj i Klenje. Bio zatvor pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883849#p883849:3t7xamzm je napisao(la):
Pendolino » 26 Sep 2021 09:34 pm[/url]":3t7xamzm]U petak su nešto krpili između stanica Ripanj i Klenje. Bio zatvor pruge.
Menjali spoljne šine u krivinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883763#p883763:2pg3ogoq je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 26, 2021 5:23 pm[/url]":2pg3ogoq]По питању инфраструктуре, најрационалније би било предати станичне објекте изузев колосека, електро-енергетске мреже и сигнално-сигурносних уређаја на управљање граду зарад бољег одржавања и смањења трошкова предузећу ИЖС.

A gde ćeš onda otpravnike vozova, da izbaciš na ulicu? :laugh:

Čak i da je tehnički izvodljivo to što pogrešno misliš da je najracionalnije, opet bi se troškovi IŽS povećali, jer bi morali da iznajmljuju taj isti prostor od grada zbog funkcionisanja železničkog saobraćaja, a ne bi dobijali novac od iznajmljivanja svojih prostorija drugim subjektima.
 
Остале би просторије за њих :D Mислим да би се локалне самоуправе боље одржавале хигијену, зеленило, фасаде, клозете и безбедност на путничким станицама, пошто и онако имају службе које се баве сличним пословима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883936#p883936:291j917p je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 27, 2021 11:39 am[/url]":291j917p]Остале би просторије за њих :D Mислим да би се локалне самоуправе боље одржавале хигијену, зеленило, фасаде, клозете и безбедност на путничким станицама, пошто и онако имају службе које се баве сличним пословима.

Prošetaj se do železničke stanice Vukov spomenik i uverićeš se da je potpuno suprotno od onoga što tvrdiš. Onaj raspali deo gde su lokali održava grad (tačnije ne održava niko), a onaj deo gde je hol železničke stanice i stanicu održava IŽS. Razlika je očigledna...
 
Ту јесте задовољавајуће стање, изузев пар ескалатора на излазима за које се не зна чија су надлежност. Мени су спорне станице Панчевачки мост, Карађорђев парк, па и новије станице ка Панчеву.
 
Ono što je novo se ne održava, primer su nove stanice ka Pančevu koje su oronule ižvrljane i ruinirane. Mora neko obezbeđenje i da se menja odmah. Karađorđev park je katastrofalna stanica, Vukov spomenik je okej ali može bolje, Pančevački most je okej peron, ali oko stanice je katastrofa. Rakovica isto ima loš prilaz i fali sve od novih klupi i znakova za perone pa do elektonskih displeja. Nadam se da će nove stnaice ka NS da se održavaju
 
Vrh