Pendolino
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2012.
- Poruke
- 3.303
- Pohvaljen
- 5.889
Što volim kad me neko ubeđuje u ono što i ja mislim :mrgreen:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882712#p882712:2p05d6fl je napisao(la):WLABmz » Thu Sep 23, 2021 9:17 am[/url]":2p05d6fl][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882677#p882677:2p05d6fl je napisao(la):Pendolino » Čet Sep 23, 2021 9:25 am[/url]":2p05d6fl]
Konept BG čvora nije bio ovako koncipiran, da svi putnički vozovi idu preko mosta. Ali gospoda su pojela pare za Karaburmu i Kijevo pa sad rešavaju Zemunom.
Kako nije bio koncipiran da svi vozovi idu preko mosta? Vozovi za Srem i Bačku idu iz Kijeva preko Prokopa i mosta, vozovi za centralnu Srbiju i Banat idu iz Zemuna preko mosta i Prokopa. Dakle svi vozovi idu preko mosta po konceptu novog čvora.
Pendolino":2p05d6fl je napisao(la):Zbog čega se odmah ne rade 4 koloseka, bar od NBG do tunela?
Nema potrebnog saobraćaja za više od 2 koloseka. Čak i da ima dva puta više saobraćaja od planiranog za novi red vožnje opet bi 2 koloseka bila dovoljna. Čak i da ima, dodatna dva koloseka od Novog Beograda do bežanijskog tunela ne bi donela ništa u pogledu povećanja kapaciteta pruge. Moralo bi se izgraditi u potpunosti Novi Beograd - Zemun da bi imalo nekih benefita od dodatnih koloseka. No, u ovom trenutku je to nepotrebna investicija.
Razlika sadašnjeg plana u odnosu na prvobitni je što će sada vozovi koji idu sa severa i terminiraju na Prokopu morati da se vrate preko mosta u Zemun, pa kad dođe vreme za postavljanje opet da pređu most, što se ne bi desilo da je depo u Kijevu ili Karaburmi. Sve ostalo jeste isto i zapravo smatram da je odlično da vozovi kreću iz Zemuna ili Rakovice.
A naravno da nema potrebe za 4 koloseka, ali kažem da ako postoji takav plan, totalno je neracionalno sada graditi dvokolosečnu a za godinu i po, najviše dve četvorokolosečnu.