borris_":34k7lf9y je napisao(la):Veza izmedju Budimpeste i Pariza bi trebala biti oko dva sata i to bi bila daleko najbrza veza izmedju ta tva grada (centar centar).
borris_":34k7lf9y je napisao(la):Naravno, Beograd :lol:
zidar":mj5drm2j je napisao(la):Magistrala Beograd-Budimpesta-Bec bi od ovog dela Evrope napravila cudo.
2012":11myjfwi je napisao(la):Ja sam za Maglev tehnologiju...prosto kad Kinezi zavrse prugu..bice to zastarela tehnologija voza na sinama,ovako bi modernizovao postojecu prugu za kargo iz kredita ,a novu maglev prugu pored kargo pruge bi radili Kinezi pod koncesiju,nas ne bi nista kostalo a oni bi u Evropi pokazali svoju najnoviju tehnologiju.. :kafa:
2012":34qmeicq je napisao(la):Ja sam za Maglev tehnologiju...prosto kad Kinezi zavrse prugu..bice to zastarela tehnologija voza na sinama,ovako bi modernizovao postojecu prugu za kargo iz kredita ,a novu maglev prugu pored kargo pruge bi radili Kinezi pod koncesiju,nas ne bi nista kostalo a oni bi u Evropi pokazali svoju najnoviju tehnologiju.. :kafa:
2012":2w2o6hoc je napisao(la):Ja sam za Maglev tehnologiju...prosto kad Kinezi zavrse prugu..bice to zastarela tehnologija voza na sinama,ovako bi modernizovao postojecu prugu za kargo iz kredita ,a novu maglev prugu pored kargo pruge bi radili Kinezi pod koncesiju,nas ne bi nista kostalo a oni bi u Evropi pokazali svoju najnoviju tehnologiju.. :kafa:
A ja kao to neznam da je Nemačka tehnologija,ali koju su Kinezi otkupili i unapredili i u praksi proverili. Japanci imaju svoj koncept,drugačiji od Nemačkog.Predpostavljam da znaš..da u nemačkoj postoji samo eksperimentalna linja...dok se u Kini i Japanu eksploatiše,već stotine kilometra..čak su razvili i maglev tehnologiju za sporu upotrebu u metro sistemima...zajedno s južnom Korejom :kafa:Železničar":2zbpmhcm je napisao(la):2012":2zbpmhcm je napisao(la):Ja sam za Maglev tehnologiju...prosto kad Kinezi zavrse prugu..bice to zastarela tehnologija voza na sinama,ovako bi modernizovao postojecu prugu za kargo iz kredita ,a novu maglev prugu pored kargo pruge bi radili Kinezi pod koncesiju,nas ne bi nista kostalo a oni bi u Evropi pokazali svoju najnoviju tehnologiju.. :kafa:
Malo si se prevario. Maglev tehnologija potiče iz Evrope, tačnije iz Nemačke koja je prva izgradila Maglev liniju za komercijalnu upotrebu u Kini. Nemaju oni tu šta da se pokazuju u Evropi.
Ne vidim niti jedan jedini razlog da pravdaš međudržavni ugovor sa Kinezima samo zato što je manje zlo od zapadnjačnog. Zlo je zlo. Kinezi nemaju potrebu da nam uzimaju 15% teritorije kao zapadnjaci. Da imaju potrebu, uzeli bi nam je, ništa se ti ne brini.Delija":1vo9chap je napisao(la):Чак и да то није случајност та посредна камата западњачких кредита се мери у десетинама милијарди евра,15% територије,униптеним читавим привредним гранама и то све нерачунајући санкције,бомбардовање,девастирање нашег друштва,реалну контролу српске власти итд итд. Не кажем да нема наших заслуга за скоро све наведено али барем мени је јасно ко је режирао све те догађаје и коме плаћамо камату на то што су нас уништавали.stf":1vo9chap je napisao(la):Pitaš odakle mi informacija? Odatle što je to isuviše neverovatna slučajnost. Privreda ti "šljaka ko leptir" za vreme sankcija i ratova i sve krene u majčinu par nedelja posle medjudržavne posete i ugovorenih infrastrukturnih projekata po "prijateljskim" kamatama....
Не знам у којој мери је Србија оштећена таквим прећутним аранжманом са кинеским шверцерима или шта су већ али нешто сумњам да се ради некој већој суми од пар милиона евра на годишњем нивоу.
izvorKako će izgledati pruga ka Budimpešti
T. S. | 28. novembar 2013. 21:15 | Komentara: 0
Kineski inženjeri u četvrtak u Beogradu otkrili planove za izgradnju brze pruge ka Mađarskoj prestonici. Beograd može da bira između obnove postojeće pruge ili izgradnje nove
STUDIJA izvodljivosti za modernizaciju pruge Beograd - Budimpešta mogla bi da bude završena za šest meseci, najavili su eksperti iz „Kineske železničke korporacije“ u četvrtak na sastanku sa Aleksandrom Antićem, ministrom saobraćaja. Samo dva dana nakon samita u Bukureštu, gde su se premijeri Srbije, Mađarske i Kine dogovorili o realizaciji ovog projekta, u Beograd je stigla delegacija na čelu sa Hi Huavuom, glavnim inženjerom kineskih železnica, sa zadatkom da od nadležnih u Srbiji dobije informacije o tome šta su potrebe naše železnice, da se upoznaju sa tehničkim detaljima i obiđu prugu.
U igri su dve varijante, kaže Antić. Obnova postojećeg i izgradnja drugog koloseka za brzine od 160 kilometara na sat, što je realno, ili izgradnja potpuno nove pruge za velike brzine, što u ovom trenutku srpskoj strani ne odgovara zbog mešovitog saobraćaja, jer teretni vozovi ne mogu da saobraćaju velikim brzinama. Ako se radi modernizacija pruge za brzine od 160 kilometara, procenjena vrednost radova na našoj teritoriji je 885 miliona evra, dok je stanje infrastrukture u Mađarskoj lošije i za njihov deo vrednost posla je oko 1,5 milijardi evra.
- Nema nikakvih prepreka za realizaciju ovog projekta - naveo je Antić. - Biće formiran tehnički tim čiji je zadatak da istraži koje je rešenje najbolje za prugu Beograd - Budimpešta, nakon čega će moći da se prave ozbiljnije procene. Ovaj projekat je na samitu u Bukureštu ocenjen kao najkonkretniji. Naravno, moramo da vodimo računa i o finansijskom delu, jer javni dug ne sme da pređe limit i obaveze po novim zaduženjima moraju da se pomere na period posle 2016. godine. Koncesija za modernizaciju pruge nije realan model i nisu nam poznata takva iskustva u Evropi. Možda bi ta opcija bila moguća samo ako se gradi nova pruga za velike brzine.
Džang Vanšue, ambasador Kine u Beogradu, kaže da je Srbija u pogledu saradnje sa Kinom najbolja u regionu, s obzirom na to da Kinezi u Evropi prvi most grade u Beogradu, prvu termoelektranu u Kostolcu i prvi auto-put na Koridoru 11. Vanšue je dodao da će i prvu prugu u Evropi Kinezi graditi u Srbiji.
Не видим нити један разлог зашто је међудржавни договор са Кинезима зло.stf":1p41gepx je napisao(la):Ne vidim niti jedan jedini razlog da pravdaš međudržavni ugovor sa Kinezima samo zato što je manje zlo od zapadnjačnog. Zlo je zlo. Kinezi nemaju potrebu da nam uzimaju 15% teritorije kao zapadnjaci. Da imaju potrebu, uzeli bi nam je, ništa se ti ne brini.
2012":36fsb1cc je napisao(la):Ničiji privatni poslovi me nezanimaju,a on vređa državu i međudržavni ugovor naziva zlom..?Šta je bre ovo? :wink:Jesi li ti odavle ili..?
1) Зато што истим нису пласирао НИШТА од српске робе и услуга на тржиште КинеDelija":ud42ocby je napisao(la):Не видим нити један разлог зашто је међудржавни договор са Кинезима зло.stf":ud42ocby je napisao(la):Ne vidim niti jedan jedini razlog da pravdaš međudržavni ugovor sa Kinezima samo zato što je manje zlo od zapadnjačnog. Zlo je zlo. Kinezi nemaju potrebu da nam uzimaju 15% teritorije kao zapadnjaci. Da imaju potrebu, uzeli bi nam je, ništa se ti ne brini.