Imas politicke pozadine na svim projektima kada je rijec o drzavnim kreditima.
Ne znamo kakav kredit predlaze Kina a ni Francuska (to su samo nagadjanja). Inace zapadne firme, drzave i banke sasvim fino daju kredite svugdje u svijetu. To im omogucava da zaposle svoje firme. To rade i Kinezi (pogledaj novi most Borca Zemun).
Plan je los: po ovom forumu plan jete los i necu da ulazim u tu diskusiju jer nisam strucan da ocjenim koji je plan bolji. Samo bih dodao da je i plan 70. godina los jer nije uzeo u obzir finansijske mogucnosti tadasnje Jugoslavije (da nepricam o sadasnjoj Srbiji) i zbog toga je ostao samo plan.
Alstom sa Siemensom i Bombardiem je najjaca firma u ovoj oblasti (ne znam kakav je raspored na trzistu) i mnogi gradovi su zadovoljni sto su vezani za Alstom/Siemens ili Bombardier. Dodao bih jos da kada se na pocetku oprijedelis za jednog dobavljaca, ostanes sa njim dugo dugo godina (i ne mjenjas ga). Kupujes vozove za sledecih 20-30 godina a ne 10. Sto se tice gumenjaka, i Siemens ih ima u svom katalogu (i prodaoih je u Juznoj Koreji gdje su zime rigoroznije od onih u Bg).
Egis nije poluamaterska firma i ne radi poluamaterske projekte inace ne bi opstala na trzistu.
Razumjem tvoj stav da domace firme vode taj projekat. To je mozda i bilo moguce 70. i 80. godina ali je sada nerealno jer je cijena ulaganja previsoka a konkurencija u svijetu je vec razradjena i tesko bi se naplatilo to steceno znanje (po meni nikako).
Ne znamo kakav kredit predlaze Kina a ni Francuska (to su samo nagadjanja). Inace zapadne firme, drzave i banke sasvim fino daju kredite svugdje u svijetu. To im omogucava da zaposle svoje firme. To rade i Kinezi (pogledaj novi most Borca Zemun).
Plan je los: po ovom forumu plan jete los i necu da ulazim u tu diskusiju jer nisam strucan da ocjenim koji je plan bolji. Samo bih dodao da je i plan 70. godina los jer nije uzeo u obzir finansijske mogucnosti tadasnje Jugoslavije (da nepricam o sadasnjoj Srbiji) i zbog toga je ostao samo plan.
Alstom sa Siemensom i Bombardiem je najjaca firma u ovoj oblasti (ne znam kakav je raspored na trzistu) i mnogi gradovi su zadovoljni sto su vezani za Alstom/Siemens ili Bombardier. Dodao bih jos da kada se na pocetku oprijedelis za jednog dobavljaca, ostanes sa njim dugo dugo godina (i ne mjenjas ga). Kupujes vozove za sledecih 20-30 godina a ne 10. Sto se tice gumenjaka, i Siemens ih ima u svom katalogu (i prodaoih je u Juznoj Koreji gdje su zime rigoroznije od onih u Bg).
Egis nije poluamaterska firma i ne radi poluamaterske projekte inace ne bi opstala na trzistu.
Razumjem tvoj stav da domace firme vode taj projekat. To je mozda i bilo moguce 70. i 80. godina ali je sada nerealno jer je cijena ulaganja previsoka a konkurencija u svijetu je vec razradjena i tesko bi se naplatilo to steceno znanje (po meni nikako).