Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

mvbg1":2clbnp5x je napisao(la):
Ne znam. Ali to bi moglo da znaci(ako se obistini) priblizavanje toliko nam zeljnom taktnom redu voznje.
Prva faza regionalnog metroa.. :kafa:
 
Nažalost, kao "lokalac" mogu vam reći da je tekst naručen. Taj prelaz ima crnu statistiku saobraćajnih nesreća i veoma je opasan, a broj kuća koji koriste prelaz je preko 100 a ne 10 kako piše u tekstu.

Uostalom, radi se na još desetak prelaza u BG osim ovog.
 
Tekst je preuzet iz bilica ili su i jedni i drugi uzeli sa bete nijedan novinar se nije potpisao ,Generalno bi zabranio pustanje u stampu tekstova koji nisu potpisani imenom i prezimenom Kao sto je govorio Danilo Kis ono sto nije vrijedno da se potpise nije vriedno da se popisa
 
Директоре, то је скроз у реду, међутим у овој земљи влада медијска диктатура, још од 2009. године. Не смеш да се потпишеш иначе - добијеш "информативни разговор".
А још за време Слобе је почело то непотписивање...
 
U Beogradu će biti rekonstruisano ukupno deset pružnih prelaza, ovaj u Vrčinu je samo jedan od njih:

SRBIJA | ČETVRTAK 21.11.2013. | 19:20
Rekonstrukcija 10 pružnih prelaza
IZVOR: TANJUG
Beograd -- "Železnice Srbije" rekonstruisaće u Beogradu deset putnih prelaza, zbog unapređenja bezbednosti saobraćaja, saopštilo je to preduzeće.

Prelazi će biti rekonstruisani u Zemunu, Batajnici, Sremčici, Rakovici, Resniku, Vrčinu i Lazarevcu, radi unapređenja bezbednosti saobraćaja i zbog intenziviranja putničkog i robnog transporta na pojedinim pravcima.

Radovi na tih deset lokacija počeće do kraja ove i tokom sledeće godine.

To je dogovoreno sa beogradskim opštinama, a slični pregovori biće nastavljeni i širom Srbije, uporedo sa rekonstrukcijom i modernizacijom železničke infrastrukture i gde god to bude bilo potrebno, navodi se u saopštenju.

Prethodno rukovodstvo u 2012. godini nije uradilo ni jedan putni prelaz u Beogradu, napominje se u saopštenju.

"Železnice Srbije" će nastaviti, u okviru programa modernizacije, da posebnu pažnju posvećuju putnim prelazima, jer se baš na tim lokacijama događa najveći broj nesreća, izjavio je generalni direktor "Železnica" Dragoljub Simonović.

On je podsetio da je zahvaljujući aktivnostima srpskih železnica u ovoj godini u odnosu na prošlu, broj vanrednih događaja na putnim prelazima smanjen za trećinu.

Simonović je istakao da će tokom modernizacije železnice u Srbiji biti rekonstruisan i veći broj putnih prelaza i samo prilikom remonta pruge Mala Krsna - Velika Plana biće uređeno čak 19, a između Sopota Kosmajskog i Kovačevca devet putnih prelaza.

Stručne službe srpskih železnica opredelile su se za one lokacije i putne prelaze na kojima je do sada bilo najviše nesreća i nastradalih lica, a problem predstavlja činjenica da prethodno poslovodstvo "Železnica Srbije", prilikom pripreme planova za 2013. godinu, uopšte nije planiralo sredstva za ove namene, iako je reč o izuzetno značajnim poslovima za bezbednost železničkog saobraćaja.

Železnice Srbije će u opštini Rakovica, na zahtev opštine, uraditi pasarelu ili podhodnik preko devet koloseka u železničkoj stanici Resnik, kako bi se povećala bezbednost svih učesnika u saobraćaju, a na relaciji Rakovica - Resnik biće izgrađen jedan nadvožnjak, zahvaljujući čemu će biti ukinuta dva putna prelaza na ovoj trasi.

Na teritoriji opštine Grocka, na mestu ukrštanja Takovske ulica u Vrčinu i železničke pruge Rakovica-Jajinci-Mala Krsna-Velika Plana, umesto postojećeg putnog prelaza biće izgrađen novi podvožnjak, na koji će biti preusmerena drumska vozila, čime će biti povećana bezbednost svih učesnika u saobraćaju i propusna moć saobraćajnica u naselju.

Da bi se pristupilo izgradnji dela puta i podvožnjaka ispod magistralne pruge Rakovica-Jajinci-Mala Krsna-Velika Plana, biće izgrađena privremena drumska saobraćajnica dužine 110 metara, sa širinom kolovoza od četiri metra i obostranim bankinama od po metar.

Na taj način biće ukinute lagane vožnje na navedenoj železničkoj deonici, a opšti nivo bezbednosti i pouzdanosti železničke infrastrukture na delu pruge Jajinci-Mala Krsna podignut na znatno viši nivo, navodi se u saopštenju.

Planirana izgradnja podvožnjaka u Vrčinu i povećanje bezbednosti na pruzi Rakovica-Jajinci-Mala Krsna-Velika Plana posebno dobijaju na značaju jer će se iz ruskog kredita već u prvoj polovini naredne godine remontovati deonica Sopot Kosmajski - Kovačevac, na pravcu Beograd-Mladenovac-Velika Plana.

Takođe, iz ruskog kredita već naredne godine biće remontovana i deonica Mala Krsna - Velika Plana, a iz kredita Evropske evropske banke za obnovu i razvoj tokom 2015. godine i pruga Jajinci-Mala Krsna, uz dvomesečnu totalnu obustavu železničkog saobraćaja na ovom pravcu.

Izgradnjom podvožnjaka u Vrčinu i rekonstrukcijom još 19 putnih prelaza na pruzi Jajinci-Mala Krsna-Velika Plana biće stvoreni uslovi da se za više hiljada stanovnika ovog naselja obezbede uslovi za bezbedno odvijalje saobraćaja, posebno kada na oba kraka tzv. niške pruge počnu intenzivne graditeljske aktivnosti, s obzirom na česte saobraćajne nesreće sa teškim posledicama na ovom mestu.

Takođe, izgradnjom podvožnjaka biće omogućen i prolazak ovim delom puta školskog autobusa za prevoz đaka, jer on sada zbog pruge ovde ne može da prolazi, a đaci moraju do autobuske stanice da pešače čitav kilometar.

U zemunskoj opštini planirano je da se urade dve pešačke pasarele i dva nova nadvožnjaka na najfrekventnijim mestima. Reč je o pešačkim pasarelama u naselju Šangaj, blizu železničke stanice Batajnica i u železničkoj stanici Zemun Polje, kao i nadvožnjaci na pruzi Batajnica-Stara Pazova (oko 400 metara od železničke stanice Batajnica) i Zemun Polje-Ugrinovci, a razmatra se i unapređivanje saobraćajnih veza sa naseljima Ugrinovci i Busije, u kojima živi oko 15 hiljada stanovnika

Na teritoriji opštine Lazarevac, nakon procene stručnih službi koje su proteklih dana obišle teren, procena je da će od 10 putnih prelaza, prioritetno biti uređena tri, na kojima je frekventnost saobraćaja najveća, a prelazi najviše izraubovani.

Izvor: B92

Btw, tekst u "Blicu" jeste potpisan, pisala ga je novinarka koja inače (sasvim solidno) prati ekonomske teme, ali iz nekog razloga ove novine već duže vreme drže Simu pod lupom (oni su objavili i za ulicu "braće Simonovića", i za famoznu večeru s kubanskim cigarama, i sad za ovaj pružni prelaz itd.).
 
728704114529399e234776945509290_640x454.jpg

Bravo za Srbiju i Mađarsku! :vops: Evo šta se desi kada susedi reše da sarađuju za opšte dobro.
hexie1.jpg

china-bullet-train.jpg

project-space-train.jpg

Odosmo u svemir.. :roll:
 
Radi se o trojnom međudržavnom sporazumu..a Eu kako reče Orban nema para da finansira ovakve projekte,pa će modalitet finansiranja biti obavljen po važećim međunardnim standardima..
 
A štra ti misliš? Pa i Budimpešta i Beograd su poznati i veliki Evropski gradovi,koji su čvorišta svaki za svoj region i veliki broj poslovnih ljudi,građana i iz Beograda i Vojvodine će puniti te vozove..to će pospešiti i razvoj poslovnih veza (aerodrom Tesla je već čvorište)Dunav,Sava tu je budući kanal do Soluna,ovde je čvorište "Južni tok" Beograd je već sedište velikih kompanija,Ruskih,Arapskih,Kineskih ,Eu,Američkih. Najavljheni su i lux hoteli,kongresni turizam imamo odavno.U svakom slučaju dovoljno je iz Beograda i suprotno voziti Kineske turiste i biće krcato.To će dodatno unaprediti ceo region..mislim da nije teško objašnjavati geostrateški položaj Beograda,ovo doprinosi razvoju.
Beograd i Budipešta su komplementarni a ne konkurentni,zajedno sa ovakvim projektima se samo razvijaju dva grada i drže važnost koridora Dunava.
 
2012":32th3xun je napisao(la):
Radi se o trojnom međudržavnom sporazumu..a Eu kako reče Orban nema para da finansira ovakve projekte,pa će modalitet finansiranja biti obavljen po važećim međunardnim standardima..

Zasto ti onda smeta sporazum sa francuskom u vezi Bg metroa?
 
Ja nemam info da bilo šta smeta ,a posebno meni?samo su se kod nas promenili igrači pa će sagledati stvari iz novog ugla,logično.Ono što je bilo loše je zadnja predočena studija tramvaja,kako smo se većina nas i složili na Beobuildu kada je objavljena.
Bilo bi super kada bi ja ili neko sa foruma donosio odluku o metrou..znao bih zašta bi se odlučio ,ali lično angažovanje za bilo koga od nas na ovom forumu,ovde je naučna fantastika.
Borris,a šta ti imaš protiv domaćeg projekta metroa koji je i dalje aktuelan i moderan? :kafa:
Ja nisam primetio u raspravi da je bilo ko naginjao da li bi ga gradila ili finansirala ova ili ona država.Samo nek se gradi.
 
Nemam ja nista protiv nicega.
Ako mogu da urade taj domaci projekat neka ga urade. Ali, ako ga nisu mogli uraditi 70. i 80. cisto sumnjam da ga mogu i sada uraditi (ne radi tehnickih poteskoca nego radi finansija).

Ja samo konstatujem da imate razlicite kriterijume o projektima. Tamo vam smeta sto ce metro graditi francuzi bez tendera a ovdje se radujete sto ce kina graditi prugu bez tendera.
Ista stvar je bila i sa kupovinom telekom opreme (lijepo sam vam pokazao zasto je to sto rade glupo a vjerovatno je u pitanju korupcija).

Sada ce sigurno neko reci da bi Kinezi bili najjeftiniji na tom tenderu. Ni to nije tacno. Na tenderu za brzu liniju (prava brza linija) u Saudijskoj Arabiji, najjeftiniji su bili Spanci dok su se kinezi povukli ranije.
 
Meni je Jovinov projekat dobar i smatram ga i dalje aktuelnim za danasnje potrebe grada.

Jedino mi deluje jako skup, zbog podzemnih garaza, ogromnih vestibila i cetvorokolosecnim stanicama sa svim kolosecnim vezama
 
Ово нам није неопходно, довољно је што се руским кредитом гради двоколосечна пруга за 160 км/х до Новог Сада.
Нови Сад - Суботица - мађарска граница, дупли колосек и 200 км/х - глупо и бахато бацање пара.
Београд - Ниш бих подржао.
 
Da, ali po koju cenu? Povezasmo se već putem, treba tri i po sata kolima, ne više. Avion je postojao dok Malev nije bankrotirao, leteće odsad verovatno Air Serbia. Vozovi za Budimpeštu? Neće biti putnika ni za dva dnevno. Ako nabavimo još vozova za 200 km/h, možemo da imamo još po neki polazak na liniji Bg- NS - Subotica, sa tom brzinom, u našim uslovima preskupa za masovan prevoz. Prugom će voziti najviše regionalni vozovi, koji ni ne mogu brže od 160 na sat. I naravno - teretni.
Te stotine miliona mogli smo pametnije potrošiti na jedno 100 mačina.
 
Izbrisao sam moj post jer nisam zelio da me napadnu da sam protiv ulaganja u druge gradove Srbije.

Da ne bude da pricas sam, napisao sam da sam ja za tu prugu jer bi povezala glavni grad regije i grad koji zeli da to postane (ma sta to znacilo) i da ce to sigurno pospijesiti razmjenu izmedju te dvije zemlje a i privredu.

Veza izmedju Budimpeste i Pariza bi trebala biti oko dva sata i to bi bila daleko najbrza veza izmedju ta tva grada (centar centar).
Ta bi linija povezala i Novi Sad i Suboticu sa Beogradom i sa Budimpestom.
 
borris_":xz0emktk je napisao(la):
Veza izmedju Budimpeste i Pariza bi trebala biti oko dva sata i to bi bila daleko najbrza veza izmedju ta tva grada (centar centar).


Мислиш, Будимпеште и Београда? Будимпешта - Париз преко LGV Est је беше око 13 сати?
 
Борисе,ја сам против Француза без тендера из шест разлога:

- План је лош.
- Рађен је на основу полуаматерске студије, или чега већ, Вукана и екипе.
- Политичка позадина целе ствари.
- Западне фирме,државе и банке све и да хоће нису више способне да дају иоле повољне кредите.
- Актуелно је ретко и скупо решења које би нас вероватно за вјек и вјекова везало за алстом а то су гумењаци.
- Лоше досадашње искуство са пројектима које је ЕУ подржала у Београду (умп)
 
Vrh