[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855859#p855859:28e45c68 je napisao(la):
Дошљак » 05 Jun 2021 10:07 pm[/url]":28e45c68]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855769#p855769:28e45c68 je napisao(la):
Boki123 » Суб Јун 05, 2021 4:05 pm[/url]":28e45c68]Dovoljno je provući žicu i preusmeriti 40 i 41 tu, kad se izgradi donji prilaz sve linije sa autoputa (17,18, 38, 46, 55, 70) premestiti da tu prolaze.
Нажалост ту фали и прво проширење улице Драгана Манцеа због скретања са Прокопа лево.
Trole mogu jer ako uzmemo u obzir M3 to je sporedni pravac, ali čak i one ne mogu sve biti pomerene dok ta linija ne bude bila u funkciji komplet sa razumnim fiderskim sistemom. Autoputne su potpuno druga priča. 46 može, 55 će ići popreko UMP tunelom ali 17, 18, 70 i modifikovana 38L (38 bez L, 38 postaje L, 38A se ukida) nikako obzirom na to da se radi o poprečnom koridoru nepokrivenom metroom, odnosno železnicom celom dužinom (BG:Voz ne ide duž autoputa dalje od Autokomande ka Konjarniku). Stoga pomenuti koridor treba da ostane u ekspres režimu, uz moguće čupanje stajališta na pojedinim linijama.
Ljudi izgleda ne shvataju da ušteda van špica presedanjem više puta sa fidera na metro nije neka u odnosu na direktni ekspres autoputem.
Autobusi nisu ni bili predviđeni u Prokopu, ali nikad u formi kočenja ekspres autoputnog pravca. Umesto toga predviđena su po dva distributivna itinerera na stanicama Beograd C i Novi Beograd, uz poprečno sečenje stanica radijalnim ekspres ili brzim (limited stop) autobuskim linijama nezavisnim od transverzalnih autoputem. Nijedan autobus nije prelazio Pančevački Most, ali zato jesu koristili delove unutrašnje obilaznice kroz Ledine i Makiš, odnosno Jajince, Mitrovo Brdo, Mali Mokri Lug. Osim toga parče spoljne obilaznice je iskjorišćeno između Železnika i Kijeva. Danas bi izgleda svi arterijalni denivelisani pravci bili dobro pokriveni ekspres autobusima između radijalnih metro kraka.
Lastini autobusi su mogli voziti do perifernih metro terminusa, Prokopa i nove BAS ali ne i intra-gradski ekspresi autoputevima. Samo oni koji su "baš u prolazu". E23 može preko Topčiderske i Dragana Mancea ali Vojvode Stepe hvata Autokomandu. Lokalne autobuske dvovratne (po mogućstvu električne, makar CNG) zamene postojećih trola bi mogle svraćati, što se ne odnosi na ostale bitnije podsisteme, da ne pominjem postoječe "trunk" rute.
Dakle šta se sad ponovo na ovom forumu predlaže? S konja na magarca odnosno s metroa na tramvaj, s bržeg autobusa na sporiji umesto metroa. Fuj.