Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

A to je nepremostiv tehnički problem, čije rešavanje bi bilo uporedivo sa gradnjom Kineskog zida ili makar pruge ispod Lamanša:

Metro_Brussel_Boileau.jpg
 
Мислим да је проблем више административно-бирократске него техничке природе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855859#p855859:28e45c68 je napisao(la):
Дошљак » 05 Jun 2021 10:07 pm[/url]":28e45c68]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855769#p855769:28e45c68 je napisao(la):
Boki123 » Суб Јун 05, 2021 4:05 pm[/url]":28e45c68]Dovoljno je provući žicu i preusmeriti 40 i 41 tu, kad se izgradi donji prilaz sve linije sa autoputa (17,18, 38, 46, 55, 70) premestiti da tu prolaze.
Нажалост ту фали и прво проширење улице Драгана Манцеа због скретања са Прокопа лево.

Trole mogu jer ako uzmemo u obzir M3 to je sporedni pravac, ali čak i one ne mogu sve biti pomerene dok ta linija ne bude bila u funkciji komplet sa razumnim fiderskim sistemom. Autoputne su potpuno druga priča. 46 može, 55 će ići popreko UMP tunelom ali 17, 18, 70 i modifikovana 38L (38 bez L, 38 postaje L, 38A se ukida) nikako obzirom na to da se radi o poprečnom koridoru nepokrivenom metroom, odnosno železnicom celom dužinom (BG:Voz ne ide duž autoputa dalje od Autokomande ka Konjarniku). Stoga pomenuti koridor treba da ostane u ekspres režimu, uz moguće čupanje stajališta na pojedinim linijama.

Ljudi izgleda ne shvataju da ušteda van špica presedanjem više puta sa fidera na metro nije neka u odnosu na direktni ekspres autoputem.

32_bgd-1977-big.gif


Autobusi nisu ni bili predviđeni u Prokopu, ali nikad u formi kočenja ekspres autoputnog pravca. Umesto toga predviđena su po dva distributivna itinerera na stanicama Beograd C i Novi Beograd, uz poprečno sečenje stanica radijalnim ekspres ili brzim (limited stop) autobuskim linijama nezavisnim od transverzalnih autoputem. Nijedan autobus nije prelazio Pančevački Most, ali zato jesu koristili delove unutrašnje obilaznice kroz Ledine i Makiš, odnosno Jajince, Mitrovo Brdo, Mali Mokri Lug. Osim toga parče spoljne obilaznice je iskjorišćeno između Železnika i Kijeva. Danas bi izgleda svi arterijalni denivelisani pravci bili dobro pokriveni ekspres autobusima između radijalnih metro kraka.

Lastini autobusi su mogli voziti do perifernih metro terminusa, Prokopa i nove BAS ali ne i intra-gradski ekspresi autoputevima. Samo oni koji su "baš u prolazu". E23 može preko Topčiderske i Dragana Mancea ali Vojvode Stepe hvata Autokomandu. Lokalne autobuske dvovratne (po mogućstvu električne, makar CNG) zamene postojećih trola bi mogle svraćati, što se ne odnosi na ostale bitnije podsisteme, da ne pominjem postoječe "trunk" rute.

Dakle šta se sad ponovo na ovom forumu predlaže? S konja na magarca odnosno s metroa na tramvaj, s bržeg autobusa na sporiji umesto metroa. Fuj.
 
I naravno nijedan voz neće ići do Pančeva i da daleko bilo prvi put u istoriji poveže Pančevo direktno sa glavnim gradom Vojvodine, gde ljudi idu da se leče itd.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Može KISS i do Pančeva uz preskakanje stanica sa visokim peronima, makar privremeno dok se ne reši problem visinske razlike (delimično ili potpuno spuštanje na 550mm). Mada znajući da bilo kakve radove smatraju nepremostivom preprekom, te u kolikoj su meri ekspeditivni privremeno bi predstavljalo čitavu večnost. Ne treba zaboraviti da je podvožnjak ispod postojeće petlje Radnička bio privremeno rešenje 50 godina.

Nego, jeste videli nove Kineze za Westbahn?

https://www.railjournal.com/fleet/westb ... ew-trains/
https://twitter.com/EisenbahnIn/status/ ... 96/photo/1
 
Кад се сетимс амо како је било повраћање на кинеску продукцију...
 
Interesantno da se Kinezi nisu sa ovim prijavili na naš tender. Pretpostavljam da je konfiguracija ovog voza slična Westbahnovom KISS-u, a naš KISS će biti maltene isti kao Westbahnov. Verovatno im je rok isporuke bio nemoguć, s obzirom da u tekstu piše da tek na leto-jesen 2023. planiraju da završe homologaciju u Austriji.
 
Dok železničke kompanije širom Evrope polako obnavljaju železničke linije posle smirivanja pandemije, jedini putnički železnički operater u Srbiji umesto da to isto radi daje lokomotive i vagone u zakup za snimanje filmova:

197411745_220124799720780_7322167119706745001_n.jpg


197112879_473069573986640_4181499109366257248_n.jpg


196958865_482799222996343_6751321866380643064_n.jpg


197247071_232002718379473_8764986789232509461_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856343#p856343:1n4e5r5u je napisao(la):
WLABmz » Tue Jun 08, 2021 12:37 pm[/url]":1n4e5r5u] jedini putnički železnički operater u Srbiji umesto da to isto radi daje lokomotive i vagone u zakup za snimanje filmova
Ovo su Z2 ako ne varam?
Nije loša kolor šema, kad odglume samo neka udare "CB". Nego, u kom su tehničkom stanju ti vagoni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856482#p856482:jredm6fs je napisao(la):
Pendolino » Uto Jun 08, 2021 10:25 pm[/url]":jredm6fs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856343#p856343:jredm6fs je napisao(la):
WLABmz » Tue Jun 08, 2021 12:37 pm[/url]":jredm6fs] jedini putnički železnički operater u Srbiji umesto da to isto radi daje lokomotive i vagone u zakup za snimanje filmova
Ovo su Z2 ako ne varam?
Nije loša kolor šema, kad odglume samo neka udare "CB". Nego, u kom su tehničkom stanju ti vagoni?

Z1.

Ovo su samo folije za snimanje filma, koje će biti skinute po završetku.

Vagoni su u katastriofalnom stanju zbog neodržavanja.
 
Налазила се где је данас Лиманска пијаца.
 
imali smo mi i jos stariju ovo su dve mladje jedna iz vremena kraljevine jedna iz sfrj a ova je iz vremena austrougarske....

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856958#p856958:3pyw1ngp je napisao(la):
sergio-m » Čet Jun 10, 2021 9:06 pm[/url]":3pyw1ngp]imali smo mi i jos stariju ovo su dve mladje jedna iz vremena kraljevine jedna iz sfrj a ova je iz vremena austrougarske....

Da li ovi objekti postoje i danas,ili su srušeni kao stara stanica na Limanu?
 
Zna li neko da li još postoje neki objekti prve železnice na našim prostorima južno od Dunava, Rumelijske železnice Osmanskog carstva? Konkretno mislim na stanice u Mitrovici i Prištini koje su izgrađene 1873-4. Pretpostavljam da je odavno porušeno? Znam da je stanica u Skoplju porušena 1937., kada je izgrađena tadašnja nova (sada Muzej grada).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=856995#p856995:2kxzqebh je napisao(la):
jovanovm » 10 Jun 2021 09:16 pm[/url]":2kxzqebh]Zna li neko da li još postoje neki objekti prve železnice na našim prostorima južno od Dunava, Rumelijske železnice Osmanskog carstva? Konkretno mislim na stanice u Mitrovici i Prištini koje su izgrađene 1873-4. Pretpostavljam da je odavno porušeno? Znam da je stanica u Skoplju porušena 1937., kada je izgrađena tadašnja nova (sada Muzej grada).
Najstariji objekat u Urosevcu, gradjena kad tu nije bilo nicega, naselje je tek naknadno izgradjeno oko pruge.
U Makedoniji su ove tipske stanice mnogo lepse, da ne pricamo o Grckoj.
 

Prilozi

  • Bez naslova.png
    Bez naslova.png
    873,2 KB · Pregleda: 997
Vrh