Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855285#p855285:1nq5qpov je napisao(la):
Пантограф » Čet Jun 03, 2021 2:47 pm[/url]":1nq5qpov]Па неће их скратити.
Misliš da nebi ? Ni ja do pre 8 godina nisam verovao da bi čak i LDP na vlasti potpisao Briselski Sporazum i radio ovakve gadosti čak i sa severom KiM gde je 95% Srba, nažalost nisam bio u pravu. Putnički vozovi između Kraljeva i Zvečana /Kosovske Mitrovice su nesmetano saobraćali od 2008. godine kada je ta linija obnovljena,2013. je otvorena improvizovana stanica u severnoj Kosovskoj Mitrovici da vozovi nebi terminirali u Zvečanu,zašto su uopšte uređivali tu stanicu ako su planirali da ubuduće pitaju šiptarsku terorističku bandu u Prištini da li će Srbija Voz saobraćati usred Srbije? Da se oni pitaju,Srbi dole nebi imali ni vazduh,a kamoli železnicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855290#p855290:2q72l4oq je napisao(la):
Užice » Thu Jun 03, 2021 2:01 pm[/url]":2q72l4oq]...Ni ja do pre 8 godina nisam verovao da bi čak i LDP na vlasti potpisao Briselski Sporazum i radio ovakve gadosti čak i sa severom KiM gde je 95% Srba, nažalost nisam bio u pravu...
auuu, sve više politike na forumu, ali ajde da odgovorim. Nikako nemam da nameru da zastupam Čedu, ali baš taj LDP je zapravo mnogo uradio za Srbe na Kosovu, verovatno više od svih ostalih. Npr. oni su uveli Kosovski dodatak, a to retko ko zna.

Raška jeste Srbija i tu ostaje, a mislim da za Kosovo samo biraju vreme i način da nam kažu ono što se od 1999. zna. A ti što su ga tad izgubili i sad opet na vlasti.

Zaista ne mogu da verujem koliko je više politike ovde.
:blah:

edit: možda su prekinuli saobraćaj jer prethodna lopovska vlast tajkuna uvela te vozove kako bi mogli da švercuju devize (uzetih od pretopljenih tenkova) za Mauricijus
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855295#p855295:26n1qpo0 je napisao(la):
Пантограф » Čet Jun 03, 2021 3:28 pm[/url]":26n1qpo0]Нажалост, сада се питају.
Pitaju se zahvaljujući napreDNOj pobedi 5:0 u Briselu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855299#p855299:23yqj12s je napisao(la):
Pendolino » Čet Jun 03, 2021 3:35 pm[/url]":23yqj12s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855290#p855290:23yqj12s je napisao(la):
Užice » Thu Jun 03, 2021 2:01 pm[/url]":23yqj12s]...Ni ja do pre 8 godina nisam verovao da bi čak i LDP na vlasti potpisao Briselski Sporazum i radio ovakve gadosti čak i sa severom KiM gde je 95% Srba, nažalost nisam bio u pravu...
auuu, sve više politike na forumu, ali ajde da odgovorim. Nikako nemam da nameru da zastupam Čedu, ali baš taj LDP je zapravo mnogo uradio za Srbe na Kosovu, verovatno više od svih ostalih. Npr. oni su uveli Kosovski dodatak, a to retko ko zna.

Raška jeste Srbija i tu ostaje, a mislim da za Kosovo samo biraju vreme i način da nam kažu ono što se od 1999. zna. A ti što su ga tad izgubili i sad opet na vlasti.

Zaista ne mogu da verujem koliko je više politike ovde.
:blah:
Neću dalje da tupim o politici,znam da ovde nije tema,ali to što naši vozovi već godinu i po dana ne saobraćaju dalje od Rudnice nema veze sa 1999. godinom,već sa 2013. godinom,kada je ovaj režim potpisao Briselski Sporazum,koji je Ahtisarijev Plan pod drugim imenom. Na osnovu tog sporazuma,oni sve državne ingerencije Srbije postepeno predaju svojim koalicionim partnerima šiptarskim teroristima,kako u enklavama južno od Ibra,tako i na severu gde je veći procenat Srba nego u Beogradu,i koji je ne do 1999. nego do 2013. godine bio pod faktičkim suverenitetom Srbije koliko i Beograd. Granični prelazi,carina,šiptarski izbori,šiptarska policija,šiptarski sudovi,NIŠTA od svega toga nije postojalo na severu KiM pre dolaska SNS na vlast. Neće ni Raška ostati Srbija ako se ovakva nekrofilija od politike nastavi,ne znam kako očekuješ da se sutra održe lokalni izbori u opštini Tutin gde Srba nema ni 3%,a ova vlast ih već 8 godina ne raspisuje u susednoj opštini Zubin Potok gde je skoro 100% Srba,nego narod već koji put tera na šiptarske nelegalne izbore?
 
Тужно је што је угушена Српска железница на Космету. Плашим се да је то мало и последица оне мајмунарије Мише Вацића са возом Београд - Косовска Митровица.
 
Juče sam bio u Novom Sadu na nekoj izložbi. Stanovnici Novog Sada sa kojima sam pričao su skoro svi stava da neće krenuti voz BG-NS uskoro a i ako veruju u to onda kritikuju cenu od 1000 dinara. Sve u svemu država mora da radi na PR-u železnice kako bi kada krene BG-NS imala putnike a da ne bude samo atrakcija na nekoliko dana.
 
Naravno da će da ima putnike, ljudi su uvek skeptici dok ne vide da su radovi završeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855725#p855725:e1quk97e je napisao(la):
vucko » Суб Јун 05, 2021 1:49 pm[/url]":e1quk97e]Juče sam bio u Novom Sadu na nekoj izložbi. Stanovnici Novog Sada sa kojima sam pričao su skoro svi stava da neće krenuti voz BG-NS uskoro a i ako veruju u to onda kritikuju cenu od 1000 dinara. Sve u svemu država mora da radi na PR-u železnice kako bi kada krene BG-NS imala putnike a da ne bude samo atrakcija na nekoliko dana.

Po ko zna koji put, to je cena za najviši rang voza koji će saobraćati svega 2-3 puta dnevno. Ostali će biti jeftiniji, pitanje je samo koliko.

Jednosmerna karta BG - NS Nišekspresom kupljena danas na BAS-u košta 840 din., a putuje se 70-75 min (radnim danima verovatno i duže). Povratna je 1280 din. U povratku overa karte je 72 din. u NS. Dodatno se plaća veliki prtljag. U autobusu nema WC-a, a onaj stanični, i pored plaćene stanične usluge, se naplaćuje. U voz se WC ne plaća, eventualno stanični WC u Novom Sadu.

Prednost autobusa je broj polazaka i tu jedino tu može da zakaže železnica. Zato mora da ide bar na pola sata u špicevima i na sat vremena ostatak dana.

Ja bih svakako pre dao 1000 din. Srbija vozu za IC pa neka putuje i 50 min (a trebalo bi manje). Svakako bi, kao i dosad, trebalo da bude nekih popusta za ljude koji putuju često (SRB Plus, pretplatne karte i Srbija fleksipas). Ne znam koliko često putuju pomenuti Novosađani i koliku težinu ima njihovo mišljenje. Treba pitati ljude koji putuju svakog dana ili svake nedelje.

A vozovi neće krenuti pre februara, to je i zvanično rekao Toma Mona.
 
Kad bi se pitao narod, svi bi hteli da putuju 30 minuta brzinom od 200 na sat u novim vozovima na novoj pruzi a karta da košta 300 dinara...
 
Prosečnom putniku na našim železnicama se ne juri i žuri toliko već im je pouzdanost i cena glavni kriterijum.
 
I onda dolazimo do Prokopa koji za sada nije pokriven metroom. Da ima metro i da putnik iz Srbije zna da je za jednu stanicu u Kliničkom centru Srbije, dve u Palati pravde, tri Savskom trgu a četiri na trgu Republike atraktivnost ovog voza bi bila znatno veća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855736#p855736:24p7dve3 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Jun 05, 2021 3:03 pm[/url]":24p7dve3]Kad bi se pitao narod, svi bi hteli da putuju 30 minuta brzinom od 200 na sat u novim vozovima na novoj pruzi a karta da košta 300 dinara...
Kad bi se pitao narod,ali u zemlji od koje niže prosečne plate u Evropi imaju samo Albanija i Makedonija. Niko ne traži da cena ekspres voza bude ista kao dosadašnja RE i B tarifa,ali nije normalno ni da bude skuplji od autobusa Beograd-Novi Sad koji saobraćaju autoputem bez bilo kakvih usputnih stajanja, osim u centru Zemuna.
 
Bila bi veća atraktivnost voza iz NS i da ga skrenu levo u Vračarski tunel, ali za takve smart mere čekamo privatnog operatera.

Elem, tender za Stalać-Đunis 5. jula. 4 tunela, 160 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855743#p855743:35r12hck je napisao(la):
vucko » Sub Jun 05, 2021 3:35 pm[/url]":35r12hck]I onda dolazimo do Prokopa koji za sada nije pokriven metroom. Da ima metro i da putnik iz Srbije zna da je za jednu stanicu u Kliničkom centru Srbije, dve u Palati pravde, tri Savskom trgu a četiri na trgu Republike atraktivnost ovog voza bi bila znatno veća.
Privremeno (polu)rešenje za lošu povezanost Prokopa sa centrom bi možda bilo da se uvede relativno niskofrekventna trolejbuska linija 41P (Prokop),koja bi saobraćala od Studentskog Trga do okretnice autobusa 36 na platou ispred Prokopa,kojoj bi takt bio možda nekih 30 minuta,i da se uklopi sa dolascima i polascima važnih međumesnih vozova sa te stanice. Tu bi bilo potrebno da se sagradi manje od 400m dodatne mreže za trolu. Ovo stanje da Prokop "za sada" nema metro će potrajati još decenijama,predviđeno je da tek treća metro linija poveže tu stanicu, nadam se da će batajnički BG voz pojačati takt barem na 15 minuta kada pruga BG-NS proradi u punom kapacitetu,i da će imati polaske od 05:00 ujutro do 23:00 časova uveče,kako je bilo do pre nekoliko godina.
 
Ту мрежу су могли да поставе и кад су изграђене приступне саобраћајнице на плочи.
 
Dovoljno je provući žicu i preusmeriti 40 i 41 tu, kad se izgradi donji prilaz sve linije sa autoputa (17,18, 38, 46, 55, 70) premestiti da tu prolaze. Naravno na kraju se teži ka trećoj liniji metroa da tu prođe.

Što se voza do NS tiče, ja prvi ću plaćati za IC, cene su korektne i konkurentne autobuskom saobraćaju. Ogromna većina (oko 95 posto) će preći sa autobusa na voz, dok će neki iz automobila preći na voz. Tek kad se povežu stanice dobrim javnim prevozom i kad voz bide išao ćešće možemo očekivati stvarno veliki broj putnika. Isto tako kako se budu otvarale nove pruge iz Beograda biće više putnika (Požarevačka, Zrenjaninska, itd) jer će se stvoriti mreža. Tad možemo čak i da razmišljamo o prolaznim vozovima kroz Beograd recimo Novi Sad-Valjevo ili Novi Sad-Užice, a svakako će to značiti i više vozova ka Valjevu, Vršcu, Zrenjaninu i ostalim gradovima.
Mora isto da se omogući online kupovina karata kao i novi sajt za informacije reda vožnje jer ovaj sadašnji nema ni opciju presedanja, a kamoli informacije o presedanju na druge vidove prevoza.
 
Stvoriće se po otvaranju nove pruge i novi saobraćaj između BG i NS, onaj koji ranije nije postojao. Tokom godina, ukupan broj ljudi koji putuju između dva grada povećaće se višestruko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855739#p855739:5efh6b5g je napisao(la):
Igor » 05 Jun 2021 02:11 pm[/url]":5efh6b5g]Prosečnom putniku na našim železnicama se ne juri i žuri toliko već im je pouzdanost i cena glavni kriterijum.

Treba da postoje ponude i za takve putnike, da voz putuje duze i da staje na vise stanica a karta da bude jeftinija tipa 500-600 dinara kao sto treba da postoje vozovi koji ce putovati direktno od Beograda do NS i gde ce karta biti skluplja.
Ponuda treba svakako da bude raznovrsna da bi zadovoljila svaciju potrebu i svaciji dzep.
 
Ja evo nešto ne mogu da poverujem da će poslovni svet bataliti svoje automobile i preći na novi, brzi voz, kada budu putovali između Bg i NS. Eto, ne razumem se u železnicu, ali gde je tu logika da ulupamo pare u brzu prugu i nove vozove, a onda imamo samo dva polaska dnevno?

Zar će poslovni svet da izađe iz kancelarija, ide gradskim prevozom do Prokopa ili Žs NBG, ode ujutru brzim vozom na sastanak u NS, opet uzme taksi ili gradski prevoz dok dođe na odredište, obavi šta ima i opet ista procedura u povratku?
Gde je tu ušteda vremena i povećanje komfora u odnosu na putovanje sopstvenim autom - od kancelarije do odredišta u NS?

Sve mi to zvuči nerealno.. da Bg i NS imaju metro sistem pa i nekako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855769#p855769:176aqz2a je napisao(la):
Boki123 » Суб Јун 05, 2021 4:05 pm[/url]":176aqz2a]Dovoljno je provući žicu i preusmeriti 40 i 41 tu, kad se izgradi donji prilaz sve linije sa autoputa (17,18, 38, 46, 55, 70) premestiti da tu prolaze.
Нажалост ту фали и прво проширење улице Драгана Манцеа због скретања са Прокопа лево.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855786#p855786:2rgq4okv je napisao(la):
Vox91 » 05 Jun 2021 04:47 pm[/url]":2rgq4okv]Ja evo nešto ne mogu da poverujem da će poslovni svet bataliti svoje automobile i preći na novi, brzi voz, kada budu putovali između Bg i NS. Eto, ne razumem se u železnicu, ali gde je tu logika da ulupamo pare u brzu prugu i nove vozove, a onda imamo samo dva polaska dnevno?

Zar će poslovni svet da izađe iz kancelarija, ide gradskim prevozom do Prokopa ili Žs NBG, ode ujutru brzim vozom na sastanak u NS, opet uzme taksi ili gradski prevoz dok dođe na odredište, obavi šta ima i opet ista procedura u povratku?
Gde je tu ušteda vremena i povećanje komfora u odnosu na putovanje sopstvenim autom - od kancelarije do odredišta u NS?

Sve mi to zvuči nerealno.. da Bg i NS imaju metro sistem pa i nekako.
Stanica Novi Beograd je u poslovnom centru grada, i tu je prilika za poslovna putovanja. Prokop je, naravno, izgubljen. U NS stanica nije baš u centru, ali nije skup taxi.

Spas bi bile direktne vožnje do Vukovog spomenika.
 
Може ли Кисс да стаје код Вука кад Флирт већ није у могућности?
 
Vrh