Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Два експреса дневно је ОК - један за одлазак на посао менаџера средњег и вишег нивоа и други за повратак - тако сам и писао да треба. У међувремену је Србијавоз имао оптимистичне планове да свако мало тера скуп и празан воз 200 на сат до Ујвидека, али изгледа да су се сабрали.

Сад још да осталих возова буде довољно, и на коњу смо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855019#p855019:2he8ecg3 je napisao(la):
Пантограф » Sre Jun 02, 2021 11:38 am[/url]":2he8ecg3]Два експреса дневно је ОК - један за одлазак на посао менаџера средњег и вишег нивоа и други за повратак - тако сам и писао да треба. У међувремену је Србијавоз имао оптимистичне планове да свако мало тера скуп и празан воз 200 на сат до Ујвидека, али изгледа да су се сабрали.

Сад још да осталих возова буде довољно, и на коњу смо.

Ne bih ja nešto verovao to što ministar priča, više verujem onom dokumentu koji je bio 10ak strana pre sa predlogom SV za Infrastrukturu. Doduše, po tom planu nije predvićeno nešto puno više vozova "IC" kategorije iz Beograda ka Novom Sadu. Predviđeni su vozovi u 10, 12, 14 i 20h. Ali se slažem sa tobom da će ti vozovi biti najkorišćeniji tokom špica od strane poslovnih ljudi koj rade u Novom Sadu ili Beogradu, a žive u drugom gradu. Eventualno ovaj u 10 ili 12 može biti iskorišćen od strane turista koji idu na jednodnevni ili višednevni izlet ka Novom Sadu.
 
Znali su da od našeg voza postoje još uvek samo čelične cevi za ram ali su ipak išli u Švajcarsku da se švrćkaju i troše pare.
i sad će ići što neko reče još nekoliko puta do oktobra da prate prosec sklapanja.....lebe mekani,kako je lako trošiti narodne pare!
 
Da li će ta dva direktna voza da staju i na NBG ili će ići bez usputnih stajanja skroz od NS do stanice za koju kažu da se nalazi negde na teritoriji opštine Savski Venac a do koje vode neke lokalne uličice? Ako ide sao do tog zapuštenog lokaliteta taj voz će ići prazan.

Neka ide do NBGD zapravo. To je stanica koju ljudi koriste a i vozno vreme je kraće nego do "tamo".
 
Ako sam dobro shvatio,dva KISS-a dnevno će voziti BG-NS bez usputnih zadržavanja,i oni će koštati 1000 dinara,a ostali će stajati i na usputnim stanicama i biće jeftiniji. Ali da li će ti jeftiniji vozovi biti FLIRT ili KISS ? Ili će voziti i jedan i drugi ? Kaže da se pruga Niš-Zaječar otvara krajem ovog meseca,bilo bi i vreme posle trogodišnje rekonstrukcije,ali o pruzi Jajinci-Mala Krsna opet ni reči.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855063#p855063:2h70wqpi je napisao(la):
Bonvivan » 02 Jun 2021 01:01 pm[/url]":2h70wqpi]Znali su da od našeg voza postoje još uvek samo čelične cevi za ram ali su ipak išli u Švajcarsku da se švrćkaju i troše pare.
i sad će ići što neko reče još nekoliko puta do oktobra da prate prosec sklapanja.....lebe mekani,kako je lako trošiti narodne pare!

Bitno da Toma Mona priča narodu Grimove bajke u koje ni on ne veruje sa njegovim antipatičnim osmehom
 
imas izvod iz reda voznje pre nekoliko strana na forumu, naravno da cé KISS voziti mnogo puta dnevno.
Sto se tice pruge Jajinci-Krsna,, tu je problem sto se nije radilo prvih nekoliko km od Rakovice do Rasputnice K. Ovo sugerise da ce u pocetku ova pruga p-rvo biti koriscena samo za prevoz tereta koji bi se prebacio sa pravca Resnik-Mladenovac-V. Plana ciji je severni deo u uzasnom stanju i iskakanja teretnjaka iz sina su svakodnevna. Tako da ce teretnjaci ici Plana-Krsna-Jajinci-Rasputnica K-Ostruznica...Naravno u vreme pustanja pruge bice otvoren i pravac za NS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855076#p855076:1cq6dqig je napisao(la):
Užice » Sre Jun 02, 2021 3:27 pm[/url]":1cq6dqig]Ako sam dobro shvatio,dva KISS-a dnevno će voziti BG-NS bez usputnih zadržavanja,i oni će koštati 1000 dinara,a ostali će stajati i na usputnim stanicama i biće jeftiniji. Ali da li će ti jeftiniji vozovi biti FLIRT ili KISS ? Ili će voziti i jedan i drugi ? Kaže da se pruga Niš-Zaječar otvara krajem ovog meseca,bilo bi i vreme posle trogodišnje rekonstrukcije,ali o pruzi Jajinci-Mala Krsna opet ni reči.

RE voz (FLIRT) - oko 55 minuta, sve stanice između
REx (FLIRT/KISS) - oko 45 minuta, neka stajanja između
IC (KISS) - 30 minuta, verovatno samo Novi Beograd između, cena karte 1000 RSD
 
Kolika bi cena karte mogla biti za REx na relaciji BG-NS ? RE će sa nedavnim poskupljenjem biti 500-600 dinara u jednom pravcu.
 
1) Neće nikakav voz ići Beograd - Novi Sad za 30 minuta, zakoni fizike kažu da je to nemoguće.
2) To što Toma Dijabola kaže da će ići 2 puta dnevno to znači i kao čiča ispred dragstora da je to rekao.
 
Fizika kaže da je moguće 33 minuta, nek bude i 35. To su svakako "okvirni" brojevi i ništa se neće znati zasigurno dok se ne bude testirala pruga.
Za ministra se slažem, ne treba ništa verovati dok ne bude zvaničnog predloga trasa i dok one be budu prihvaćene od strane Infre
 
Voziće 45 minuta najbrži voz, al neka ih, nek pričaju da će biti za 30... jer, i Batajnica je formalno Beograd.
 
WLABmz je u pravu. Flytoget 48,07km od Gardermoena do Osla pređe za 19min bez stajanja u Lilestrum, ondonsno 22min sa stajanjem. Takoreći se "vuče" 150km/h (što zavisi od performansi samih voznih sredstava, morfologije terena) i pored maksimalne veće od naše - 210km/h, i pored toga što 40% trase ne predstavljaju 80-100km/h lagane vožnje. Na primer tunel Romerike L=14,58km ispod grada dopušta Vmax=210km/h u gradu tako da voz od Osla daje gas ili koči u tunelu između Lilestruma i Osla, što kod nas nije slučaj.

Do Eidsvola Flirt 200 s prikazanim ograničenjima: https://www.youtube.com/watch?v=DtMWZkL_ElU&t=1085s

21 minut i 35 sekundi sa sporom vožnjom do otvorene pruge, stajanjem u Lilestrumu i kočenjem zbog radova kod aerodroma. Otvorena pruga u gradu ima ograničenje 110km/h zbog blizine stambenih objekata (dakle ne 80 kao na našim mostovima), a tunel 210km/h. Pred portalom koči (ograničenje 160km/h) preko mosta do nadvožnjaka odakle je do perona ograničen na 70km/h. Prolazni vozovi saobraćaju brže kroz stanicu. Pogledajte vi to, pa tu nema ni kilometar i po (uspori već na samom portalu): https://www.google.com/maps/@59.9528738 ... a=!3m1!1e3

Odgovarajuće bi kompozicije stizale brže da je ograničenje podignuto recimo na 220km/h (ne KISS) od Zemuna do Karlovaca, ili recimo 200km/h (može i KISS) od Novog Beograda do između Karlovaca i Petrovaradina (četvorokolosečno od Novog Beograda do Zemuna, novi tunel, blaže krivine i uspon). Ovako može koliko je to fizički moguće. Koji minut manje i nije neka razlika. S tim u vezi smatram da se unapređenja kod nas neće u tolikoj meri osetiti samim podizanjem brzine na već izgrađenim deonicama, već više na podizanju ograničenja na ostalim sporijim deonicama (povećanjem udela brzih deonica), te održavanju kvaliteta usluge bez uvođenja laganih vožnji izazvanih nemarom. To bi za nas ujedno predstavljalo i najveći korak napred, rekao bih.

Dakle, mislim da je 35min apsolutni minimum. Kad se sve sabere uzevši u obzir da većini ljudi IC neće biti isplativ (osim "time sensitive" korisnicima), da će RE ostati relativno neprivlačan mogu se usuditi da pretpostavim kako bi REX zapravo postao konkurentno kompromisno rešenje najvećem broju putnika, takoreći "sweet spot".
 
И зашто смо стукли 25 милиона по гарнитури?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855176#p855176:wlgh3lx4 je napisao(la):
Прле » Čet Jun 03, 2021 12:39 am[/url]":wlgh3lx4]И зашто смо стукли 25 милиона по гарнитури?

20 miliona smo stukli. Zato što smo ekonomski div. :laugh:
 
Kolilo sam obavesten, bice 16 pari vozova bg-Ns. A za brzinu putovanja cemo videti na probi.
 
Ваљда ће нове гарнитуре имати смисла кад се уради модернизација НС-СУ.
 
Tek onda,kad razdaljina bude veća pa se oseti ,do NS je ipak mala razdaljina za neke velike uštede u vremenu.
 
Bice verovatno vise od 16, jer vecernje polaske nismo videli, nema sanse da njih izostave....mada ko zna kakvi su talovi sa autobusarima.
Pre zatvaranja bilo je oko 20 polazaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855180#p855180:2f06xea8 je napisao(la):
Bulbulderac17 » Чет Јун 03, 2021 2:02 am[/url]":2f06xea8]pa to je najniža ponuda koja je ispunila tenderske uslove...:)

А, па кад је најнижа, повлачим питање :kum:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855200#p855200:2f06xea8 je napisao(la):
WLABmz » Чет Јун 03, 2021 9:17 am[/url]":2f06xea8]
20 miliona smo stukli. Zato što smo ekonomski div. :laugh:

Е, па то мења ствари. Јако ми је драго што смо наш успех поделили са онима који страдају и чија економија није тако напредна као наша. Арчибалд разгрнуо облаке, и смеђећи се говори: Срби, моји, драги.........





...Коњине

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855217#p855217:2f06xea8 je napisao(la):
Дошљак » Чет Јун 03, 2021 10:34 am[/url]":2f06xea8]Ваљда ће нове гарнитуре имати смисла кад се уради модернизација НС-СУ.

Управо се о томе, ради, која нас је мува ујела да морамо да купимо до избора... АКо је за 200, могли су и локомотиву да повуку. Или то није "ин"?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=855232#p855232:2f06xea8 je napisao(la):
Bonvivan » Чет Јун 03, 2021 11:47 am[/url]":2f06xea8]Tek onda,kad razdaljina bude veća pa se oseti ,do NS je ipak mala razdaljina za neke velike uštede u vremenu.

Да, а то ће бити, за колико година? Чему куповина гарнитура које немамо где да одражавамо?
 
https://rs.n1info.com/vesti/kosovo-tvrd ... vo-negira/
Dakle,misterija rešena: dva voza dnevno Kraljevo-Kosovska Mitrovica Sever od početka pandemije ne ulaze na teritoriju KiM, zato što secesionističke šiptarske kvaziinstitucije smatraju da je to "nelegalno",a Srbija Voz njihovo mišljenje uvažava ! :bash: :bash: :bash: Inače,to da šiptari izmišljaju da vozovi ipak prelaze administrativnu liniju nije ništa novo,tvrdili su svojevremeno i da tenkovi prelaze preko Jarinja. Šta je sledeće? Hoće li možda i tri prijepoljska regio voza skratiti do Ribnice, ako slučajno Ugljanin ili Zukorlić izjave da je njihovo saobraćanje tzv. "sandžakom" nelegalno?
 
Vrh