Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

FB_IMG_1621969234868.jpg
FB_IMG_1621969240156.jpg
FB_IMG_1621969244888.jpg
FB_IMG_1621969249334.jpg
FB_IMG_1621969253913.jpg
FB_IMG_1621969258489.jpg
FB_IMG_1621969266830.jpg
izvor.vozovi i zeleznicka infrastruktura
 
Све је супер и заиста делује моћно, али забога, што мора парола и стилизована застава која је готово иста као лого једне странке.
Баш квари утисак.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853105#p853105:1own25r3 je napisao(la):
mvbg1 » Uto Maj 25, 2021 2:01 pm[/url]":1own25r3]
Moraš biti precizniji i da mi kažeš koja je to bila maksimalna brzina koju je postigao.

Nisam merio, ali po mojoj slobodnoj proceni brzina do Pančeva nije prelazila 50 km/h. Posle od Pančeva ka Vršcu je bilo standardno 100 km/h. Takođe sam primetio da je voz jako tromo ubrzavao. Zaboravih koja je garnitura bila, ali imala je potpuno nove presvlake za sedišta, tako da je neka koja je renovirana skoro.

mvbg1":1own25r3 je napisao(la):
Ono što mogu da ti kažem je to da je od novog reda vožnje Vmax na delu pruge od Pančevačkog mosta(kad se aterira na tvrdu podlogu :) ) pa do Pančeva glavne 100km/h po novoizgrađenom koloseku, a na delu gde je stari kolosek ostao brzina je 80km/h.

Na starom koloseku je pre remonta bila brzina 100 km/h, koliko znam. Barem je u KRV tako pisalo.
 
Ponovo saobraća međunarodni voz od Subotice do Budimpešte.

„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da će od 1. јuna 2021. godine početi da saobraća međunarodni voz „Ivo Andrić“ na relaciјi Subotica-Kelebiјa-Budimpešta Keleti.

Međunarodni voz “Ivo Andrić“ će iz stanice Subotica za Budimpeštu Keleti polaziti u 14:02 časova, dok će iz stanice Budimpešta Keleti za Suboticu polaziti u 11.57 časova. Putnici ovih vozova presedaće u stanici Kelebiјa.
 
Јесу ли макар скинули графите са вагона?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853380#p853380:28pbz0f4 je napisao(la):
Прле » Sre Maj 26, 2021 1:11 pm[/url]":28pbz0f4]Јесу ли макар скинули графите са вагона?

Kakvih vagona? 711 ide do Kelebije i tamo se preseda na MAV voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853380#p853380:1yrggw3o je napisao(la):
Прле » 26 May 2021 12:11 pm[/url]":1yrggw3o]Јесу ли макар скинули графите са вагона?
Saobraća DMV 711 od Subotice do Kelebije.
Nema klasične kompozicije sačinjene od vagona i lokomotive.
 
Пошто је враћен воз за Будимпешту, занима ме да ли неко зна из проверених или непроверених извора, када се планира повратак воза за Загреб? С обзиром да се стање полако нормализује, непостојање тог воза је велики проблем за људе који чешће иду на ту страну, укључујући и мене. Доћи из источног Срема (део у Србији) у западни Срем (део у Хрватској) постало авантура. За нешто што је возом требало мало времена и пара сада треба доста дуже временски, са неколико вожњи аутобусом и преседањима, и исто тако доста скупље. Јесте да је ред вожње био катастрофа и постојао је само један воз дневно, али је свеједно врло значајан.
 
Znači nije baš voz od Subotice za Budimpeštu nego Kelebija - Budimpešta.

Da mi je znati ko im piše obaveštenja. Mogli su tako da napišu da je uveden voz Subotica - Frankfurt sa presedanjem u Kelebiji, Pešti i Beču.
 
Nije mi jasno zbog čega regio voz Novi Sad-Vrbas-Subotica saobraća samo do Subotice,a ne do Kelebije,koja je poslednja stanica pre granice? Kelebija nije tako malo mesto,iako je železnička stanica poprilično udaljena od samog naselja. Ovako je taj međunarodni budimpeštanski voz koji u redovnim okolnostima saobraća jednom dnevno jedina železnička veza koju Kelebija ima sa Suboticom i ostatkom Srbije. Isto tako,prijepoljski regio vozovi saobraćaju samo do stanice Prijepolje Teretna,a budući da dnevni voz za Bar još uvek ne saobraća zbog Korone, Brodarevo i Vrbnica su ostali bez ijednog polaska dnevno.
 
Шта спречава тај воз за Будимпешту да полази из Суботице или Новог Сада?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853503#p853503:u4pktz1z je napisao(la):
Užice » Сре Мај 26, 2021 8:48 pm[/url]":u4pktz1z]Nije mi jasno zbog čega regio voz Novi Sad-Vrbas-Subotica saobraća samo do Subotice,a ne do Kelebije,koja je poslednja stanica pre granice? Kelebija nije tako malo mesto,iako je železnička stanica poprilično udaljena od samog naselja. Ovako je taj međunarodni budimpeštanski voz koji u redovnim okolnostima saobraća jednom dnevno jedina železnička veza koju Kelebija ima sa Suboticom i ostatkom Srbije. Isto tako,prijepoljski regio vozovi saobraćaju samo do stanice Prijepolje Teretna,a budući da dnevni voz za Bar još uvek ne saobraća zbog Korone, Brodarevo i Vrbnica su ostali bez ijednog polaska dnevno.
Зато што је железничка станица Келебија, tj. Kelebia у Мађарској. У насељу Келебија у Србији не постоји железничка станица. Последња станица пре границе је Суботица и дотле може да иде српски регио воз. У Суботици наши полицајци и цариници обављају граничну контролу. Колико се сећам, ту се мењају и локомотиве.
 
Pre nekoliko dana sam fotografisao radove na stajalištu Kamendin. Radi se stajalište na desnom koloseku u smeru ka Batajnici. Pored stajališta su intezivirani radovi i na samom koloseku u smeru ka Novom Sadu. Pored stajališta je put koji ostaje u nivou, a gradi se i neki objekat uz stajalište. Radnik koji je bio na objektu je rekao da se gradi "kućica za radnika na rampi". Prosto mi je neverovatno da će taj pružni prelaz na novoj pruzi da funkcioniše tako što će radnik da spušta ili diže rampu.
Radovi se odvijaju i na stajalištu Zemunsko polje. Nisam video više od 10ak radnika na objektu. Sve bi to moglo mnogo brže.
Da li neko ima informacije kada će da uključe nova stajališta (Kamendin, Altina) u sistem BG voza? Stajališta su odavno gotova u smeru ka Beogradu.
 

Prilozi

  • Kamendin3.jpg
    Kamendin3.jpg
    313,1 KB · Pregleda: 1.467
  • Kamendin1.jpg
    Kamendin1.jpg
    397,7 KB · Pregleda: 1.462
  • Kamendin2.jpg
    Kamendin2.jpg
    315,3 KB · Pregleda: 1.468
Kakva je ovo praistorijska signalizacija? Zasto je stavljen ovaj predsignal?
 
Nikola NS":1jq4rhu6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853503#p853503:1jq4rhu6 je napisao(la):
Užice » Сре Мај 26, 2021 8:48 pm[/url]":1jq4rhu6]Nije mi jasno zbog čega regio voz Novi Sad-Vrbas-Subotica saobraća samo do Subotice,a ne do Kelebije,koja je poslednja stanica pre granice? Kelebija nije tako malo mesto,iako je železnička stanica poprilično udaljena od samog naselja. Ovako je taj međunarodni budimpeštanski voz koji u redovnim okolnostima saobraća jednom dnevno jedina železnička veza koju Kelebija ima sa Suboticom i ostatkom Srbije. Isto tako,prijepoljski regio vozovi saobraćaju samo do stanice Prijepolje Teretna,a budući da dnevni voz za Bar još uvek ne saobraća zbog Korone, Brodarevo i Vrbnica su ostali bez ijednog polaska dnevno.
Зато што је железничка станица Келебија, tj. Kelebia у Мађарској. У насељу Келебија у Србији не постоји железничка станица. Последња станица пре границе је Суботица и дотле може да иде српски регио воз. У Суботици наши полицајци и цариници обављају граничну контролу. Колико се сећам, ту се мењају и локомотиве.

Tako je. Međutim, sada naše 711 idu do Kelebije. Čak su i Cargove lokomotive išle do Kelebije (možda i dalje idu). 90-ih i ranije su se čak i lokomotive na vozovima za prevoz putnika menjale u Kelebiji. Sve zavisi od dogovora dve uprave i prebijanja dugova jer se pređeni kilometri od granice do prve pogranične stanice susedne uprave naplaćuju.

lukander01":1jq4rhu6 je napisao(la):
Шта спречава тај воз за Будимпешту да полази из Суботице или Новог Сада?

1. SV nema depo za lokomotive i vagone u NS i SU, pa su od početka zatvora pruge BG-NS sve lokomotive i vagoni prebačeni u Beograd.
2. Mogla bi kompletno MAV garnitura da ide Subotica-Budimpešta, ali se verovatno prebijaju dugovi saobraćanjem 711 do Kelebije, a i red vožnje je tako napravljen da je zgodnije da ide naša garnitura do Kelebije.

Simba":1jq4rhu6 je napisao(la):
Pored stajališta je put koji ostaje u nivou, a gradi se i neki objekat uz stajalište. Radnik koji je bio na objektu je rekao da se gradi "kućica za radnika na rampi". Prosto mi je neverovatno da će taj pružni prelaz na novoj pruzi da funkcioniše tako što će radnik da spušta ili diže rampu.

Na novoj pruzi neće biti pružnih prelaza u nivou. Jedino ako je predviđeno privremeno dok se ne završi nadvožnjak.

=nikola=":1jq4rhu6 je napisao(la):
Kakva je ovo praistorijska signalizacija? Zasto je stavljen ovaj predsignal?

To nije nikakav predsignal već oznaka za privremenu laganu vožnju u zoni radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853572#p853572:16tg2hp3 je napisao(la):
WLABmz » 27 May 2021 07:01 am[/url]":16tg2hp3]

=nikola=":16tg2hp3 je napisao(la):
Kakva je ovo praistorijska signalizacija? Zasto je stavljen ovaj predsignal?

To nije nikakav predsignal već oznaka za privremenu laganu vožnju u zoni radova.
Kamendin3.jpg

Ovo ustvari jeste predsignal.
Sam stub predsignala je tačno na mestu gde treba da bude svetlosni predsignal stanice Zemun polje ali na njemu još nisu ugrađene lanterne (svetiljke). Zato se smatra da je u kvaru i kao takav je i označen pravilno u skladu sa "signalnim pravilnikom".

Screenshot_20210527_104236.jpg

Screenshot_20210527_104400.jpg

Screenshot_20210527_104900.jpg

Znači nikakva lagana vožnja uslovljena radovima ne počinje ovde, već je ona na celom potezu od Batajnice do Beograd centra(Vmax50 km/h).
Inače kada se signalizacija na ovom delu pusti u redovan rad i APB počne da funkcioniše u potpunosti,ovaj predsignal će ustvari biti "prostorni signal" koji će imati ulogu predsignala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853617#p853617:2pcyawhi je napisao(la):
=nikola= » 27 May 2021 11:01 am[/url]":2pcyawhi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853607#p853607:2pcyawhi je napisao(la):
mvbg1 » Čet Maj 27, 2021 11:07 am[/url]":2pcyawhi]
...

Hvala na detaljnom odgovoru. :)
Nema na čemu. :kk:
Tu sam da razjasnim sve šta treba vezano za železnicu a tiče se same organizacije saobraćaja na terenu.
Za onu "organizaciju" gore na višim spratovima nisam kompetentan uopšte. :wink:
 
Nije posebno detaljna vest, prisutni ZS, CIP, RZD sa Mansurbek Sultanovom i predstavnici Sinare - govorili su o Beogradskom dijametru. Predstavnik Sinare govorio da ce svakih 4 min proci jedan voz. Pitanje gde je ovaj most na slici zamisljen? Izvinjavam se sto je govornik na slici u prvom planu :mrgreen:
http://www.tanjug.rs/multimedia.aspx?iz ... s=1&page=1
 

Prilozi

  • 442910_882ebd72-c7dc-4dda-9356-90f291d7e825_iff.jpg
    442910_882ebd72-c7dc-4dda-9356-90f291d7e825_iff.jpg
    78,4 KB · Pregleda: 1.075
Na jesen stizu prve dve Stadler garniture SV-a. Prevozni put ide preko HR.
ZS Infra potrazuje lokomotivu reduktora za 220kmh za potrebe testiranja ETCS Level 2 sistema krajem ove godine. Jedini izbor Transagent taurus BR182 pod uslovom da zadovoljava softver Baseline 3.4
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853698#p853698:2xsajnou je napisao(la):
drumstep » 27 May 2021 03:42 pm[/url]":2xsajnou]Na jesen stizu prve dve Stadler garniture SV-a. Prevozni put ide preko HR.
ZS Infra potrazuje lokomotivu reduktora za 220kmh za potrebe testiranja ETCS Level 2 sistema krajem ove godine. Jedini izbor Transagent taurus BR182 pod uslovom da zadovoljava softver Baseline 3.4
To znači samo jedno. :kk:
Go forward!!! :wink: :wink: :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853701#p853701:3qy69m02 je napisao(la):
mvbg1 » Čet Maj 27, 2021 3:45 pm[/url]":3qy69m02]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853698#p853698:3qy69m02 je napisao(la):
drumstep » 27 May 2021 03:42 pm[/url]":3qy69m02]Na jesen stizu prve dve Stadler garniture SV-a. Prevozni put ide preko HR.
ZS Infra potrazuje lokomotivu reduktora za 220kmh za potrebe testiranja ETCS Level 2 sistema krajem ove godine. Jedini izbor Transagent taurus BR182 pod uslovom da zadovoljava softver Baseline 3.4
To znači samo jedno. :kk:
Go forward!!! :wink: :wink: :wink:

Nego kako :)
 
A jel moze neko malo opsirnije da napise kako ce to u praksi funkcionisati? Jel se skroz izbacuje indusi sistem i signalizacija koje sad postoje ili ce i dalje postojati kao nizi nivo kontrole i signalizacije? Hoce li vozovi koje trenutno imamo moci da koriste ETCS? Jel ce ETCS pokriti celu deonicu Beograd Centar - Novi Sad?
 
Vrh