Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851469#p851469:1z4ye5iv je napisao(la):
Дошљак » Sre Maj 19, 2021 10:02 pm[/url]":1z4ye5iv]Изгорела је 441-075.

Ta je i izgledala kao grob.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L7hawQ-CLFs[/youtube]
 
Да баш сам се чудио како је оронула пре неки дан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851477#p851477:1g1h82ro je napisao(la):
WLABmz » 19 May 2021 09:23 pm[/url]":1g1h82ro]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851469#p851469:1g1h82ro je napisao(la):
Дошљак » Sre Maj 19, 2021 10:02 pm[/url]":1g1h82ro]Изгорела је 441-075.

Ta je i izgledala kao grob.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L7hawQ-CLFs[/youtube]
To kako izgledaju lokomotive spolja nema ama baš nikakve veze sa njihovom funkcionalnošću. Gorele su i daleko bolje (po izgledu) lokomotive od nje.
Tako da pričaš gluposti.
Dovoljno je da samo jedan kontakt na visokonaponskoj opremi popusti i da dođe do varničenja, topljenja stopica i na kraju do požara.
Da Srbija kargo ne održava svoje lokomotive to stoji ali da je ova paljevina povezana sa njenim spoljašnjim izgledom je najveća glupost koju sam u poslednje vreme čuo.
 
U drumskom saobraćaju bi ovakvo vozilo teško prošlo tehnički. Ako nema para, može da se nađe sponzor . Neka uradi svoju reklamu a lokomotiva da dobije farbanje za dž.

A da li bi pomoglo da majstor ima pomoćnika.?
Možda bi uspeli da ugase požar.
Hvala Bogu što se nije desilo u tunelu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851528#p851528:1b73bb27 je napisao(la):
mvbg1 » Čet Maj 20, 2021 2:21 am[/url]":1b73bb27]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851477#p851477:1b73bb27 je napisao(la):
WLABmz » 19 May 2021 09:23 pm[/url]":1b73bb27]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851469#p851469:1b73bb27 je napisao(la):
Дошљак » Sre Maj 19, 2021 10:02 pm[/url]":1b73bb27]Изгорела је 441-075.

Ta je i izgledala kao grob.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=L7hawQ-CLFs[/youtube]
To kako izgledaju lokomotive spolja nema ama baš nikakve veze sa njihovom funkcionalnošću. Gorele su i daleko bolje (po izgledu) lokomotive od nje.
Tako da pričaš gluposti.
Dovoljno je da samo jedan kontakt na visokonaponskoj opremi popusti i da dođe do varničenja, topljenja stopica i na kraju do požara.
Da Srbija kargo ne održava svoje lokomotive to stoji ali da je ova paljevina povezana sa njenim spoljašnjim izgledom je najveća glupost koju sam u poslednje vreme čuo.

Daj, okani me se i prestani da mi stavljas reci u usta koje nisam rekao. Kakve gluposti pričam? Niti sam napisao niti mislio da spoljni izgled ima veze sa funkcionalnim stanjem lokomotive. Sve sto sam rekao je da je izgledala kao grob, nigde ne povezujuci to sa havarijom koja joj se desila. Tako da najvecu glupost koju si cuo u poslednje vreme niko nije ni izgovorio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851612#p851612:2q999hxo je napisao(la):
WLABmz » 20 May 2021 09:50 am[/url]":2q999hxo]
Daj, okani me se i prestani da mi stavljas reci u usta koje nisam rekao. Kakve gluposti pričam? Niti sam napisao niti mislio da spoljni izgled ima veze sa funkcionalnim stanjem lokomotive. Sve sto sam rekao je da je izgledala kao grob, nigde ne povezujuci to sa havarijom koja joj se desila. Tako da najvecu glupost koju si cuo u poslednje vreme niko nije ni izgovorio.
Sama tvoja rečenica da je "izgledala kao grob" je dovoljna da osoba koja ne poznaje železnicu uopšte a koja čita ovo pomisli da je ona izgorela zbog svog izgleda. U tome je poenta.
Tvoj najveći problem je taj što ti kao vozoljubitelj misliš da znaš o železnici dosta (a u stvari ne znaš ništa) i onda svoje pogrešne zaključke ovde interpretiraš i dovodiš ostale članove u zabludu.
Mnogoo puta si pokazao da je tvoje znanje ili bolje reći ne znanje, zasnovano na informacijama koje pronalaziš na raznim fb stranicama tzv. vozoljubitelja, gde svako može da objavljuje i komentariše šta hoće a da to ne mora biti istina uopšte.
Tako da ću uvek ali UVEK da te ispravljam onda kada iznosiš neistinite, pogrešne i zbunjujuće informacije ovde.
Ne zato što imam nešto protiv tebe, već zbog ostalih članova koji će čitajući tvoje postove doći do pogrešnih zaključaka i stvoriti iskrivljenu sliku na osnovu onoga što ti pišeš.
Tako da te molim da se maneš demagogije i da ne skačeš svaki put kao oparen kada ti odgovorim na neki tvoj post.
Hvala i živ bio RJ. Poyyy.
 
Хвала мвбг1. Ја сам, рецимо, био доведен у заблуду. Тако да је твој коменар унео јасност.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851692#p851692:3sutgk80 je napisao(la):
mvbg1 » Čet Maj 20, 2021 12:26 pm[/url]":3sutgk80]
Sama tvoja rečenica da je "izgledala kao grob" je dovoljna da osoba koja ne poznaje železnicu uopšte a koja čita ovo pomisli da je ona izgorela zbog svog izgleda. U tome je poenta.

Lokomotiva je izgledala kao grob, zatim je otišla u grob iz nekog drugog razloga. To je činjenica. Sad, kako će neko da intepretira činjenicu...zaista me ne interesuje. Ti me nisi interpretirao, već si mi stavio reči u usta koje nisam izgovorio. To je već drugo.

mvbg1":3sutgk80 je napisao(la):
Tvoj najveći problem je taj što ti kao vozoljubitelj misliš da znaš o železnici dosta.

Moj problem nije, a daleko da je najveći. Pošto me ne poznaješ, možeš samo da misliš da ja "mislim da znam dosta" (šta uopšte znači znati dosta?), jer ja to nigde nisam rekao. Dakle, ponovo mi stavljaš reči u usta, što opet nije moj problem.

mvbg1":3sutgk80 je napisao(la):
Tako da ću uvek ali UVEK da te ispravljam onda kada iznosiš neistinite, pogrešne i zbunjujuće informacije ovde.
Ne zato što imam nešto protiv tebe, već zbog ostalih članova koji će čitajući tvoje postove doći do pogrešnih zaključaka i stvoriti iskrivljenu sliku na osnovu onoga što ti pišeš.

To je moja slika iz ugla korisnika usluga železnice (ne vozoljubitelja), kojih je jako malo, baš zbog toga što su bivajući korisnici stekli sličnu sliku. Iz ugla vozoljubitelja bi bila lepša. Slobodno me ispravljaj, nemam ništa protiv toga, dokle god mi ne stavljaš reči u usta koje nisam izgovorio.

mvbg1":3sutgk80 je napisao(la):
Hvala i živ bio RJ. Poyyy.

Takođe, I.Š. Pozz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851776#p851776:1nx2fisx je napisao(la):
WLABmz » 20 May 2021 01:06 pm[/url]":1nx2fisx]

Takođe, I.Š. Pozz
Biće da je M.M. batarice. :wink:
Ali nema veze. :vops:
 
Stvarno, kako firma koja uopšte drži do sebe (ako drži) uopšte dozvoli da joj mašine izgledaju ovako štrokavo.
I koliko god je svima nama jasno da spoljašnji izgled ne mora da znači da je i u tehnički lošem stanju, ostavlja jako ružan utisak. Dok je moje dete bilo malo (imao oko 2 godine), u Španiji je jedno leto jedva čekao da idemo negde vozom.
Kad smo došli u NS, nakon par meseci me pitao zašto sad ne idemo nigde vozom - i kako da mu objasnim da vozovi tamo i redovnost saobraćaja nemaju veze sa katastrofom kod nas.
Ali ipak ga odvedem na stanicu, da bar vidi voz ponovo, na stanici pola lampi na peronima ne radi, veče palo, ulazi voz iz BG, na ulasku u stanicu pogasi reflektore, huči nešto iz mraka i pomalja se lokomotiva sva prljava, crna od grafita, dete me steže za ruku i kaže "tata ajmo kući".
E to je taj poražavajući utisak koji nasa železnica ostavlja na putnike čak i zbog samog izgleda (da ne govorimo o uništenim redovima vožnje, otkazivanjima...). Ipak malo svetla na kraju tunela su donele nove garniture, Flirt je ponovo popravio utisak, čist, uredan, tih i na vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852287#p852287:17mgogku je napisao(la):
tragac » 22 May 2021 08:54 am[/url]":17mgogku]Opet ne radi rampa kod stajališta u Kijevu.
Bolje ne rekaonstruisati nikako nego ovako...
Noćas je neko polomio desni polubranik.
 
Da li se takvi pojedinci kažnjavaju (ako imaju kamere recimo)?
 
Треба тежити томе да се макар у Београду сви пружни прелази денивелишу, као и оно са познатим честим сударима/гажењима широм Србије.
 
Postoji kanal "Železnički ETP" na Jutjubu na kome postavljaju snimke lomljenja branika sa svih pružnih prelaza koji su prekriveni kamerom. Svakih nedelju dana se desi neki incident (ako ne i češće), interesantno je da se 50 posto lomljenja branika dešava na jednom prelazu u Šidu i skoro svaki put je kamion u pitanju.
Moje pitanje sad glasi, da li se svi ti snimci prosleđuju MUPu koji sankcionišu takve vozače?
 
Između stanice zemun polje i stanice kamendin pružni prelaz koji je u nivou pomeraju 50ak metara pored, pretpostavljam da bi na mestu sadašnjeg pravili podvožnjak. Fotkam sledeći put kad prođem.
 
Hoće li više biti otvorena pruga Jajinci-Mala Krsna? Poslednja najava je bila da će njena rekonstrukcija biti okončana tokom drugog kvartala 2021. godine,a drugi kvartal se završava za mesec dana. Nije mi jasno zašto su još pre nekih pola godine istakli požarevački red vožnje na Prokopu ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852890#p852890:34wtxct1 je napisao(la):
Užice » Pon Maj 24, 2021 8:36 pm[/url]":34wtxct1]Hoće li više biti otvorena pruga Jajinci-Mala Krsna?

Ko to zna...Dalje neću pisati jer će me odmah napasti.

Užice":34wtxct1 je napisao(la):
Poslednja najava je bila da će njena rekonstrukcija biti okončana tokom drugog kvartala 2021. godine,a drugi kvartal se završava za mesec dana

A rok završetka radova je bio avgust 2020. :oops:

Užice":34wtxct1 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto su još pre nekih pola godine istakli požarevački red vožnje na Prokopu ?

Zato što se godišnji red vožnje menja druge nedelje u decembru (istaknut je druge nedelje decembra 2020.), pa u slučaju završetka radova pre druge nedelje decembra 2021. i puštanja pruge u saobraćaj mora postojati spreman red vožnje.

---

Juče sam se vozio Vršačkim Regiom. Pitanje za mvbg1: Zbog čega voz na delu od Beograda do Pančeva nigde ne razvija maksimalno dozvoljenu brzinu od 100 km/h? Pružni prelaz kod Ovče je bio u kvaru (interesantno, rampa je bila podignuta, voz je samo usporio - nije stao) i voz je stajao u Krnjači (verovatno po nalog).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=851180#p851180:fmvhxo79 je napisao(la):
Piccolo » Wed May 19, 2021 12:52 am[/url]":fmvhxo79]Mislim da se sigurno pominjalo u nekim ranijim prostornim planovima Srbije, ali evo iz plana detaljne regulacije Gornji Milanovac:
,,,
Iz prostornog plana Grada Čačak:
,,,
Krovni plan je onaj republički, a on više ne sadrži te pruge, kojih je bilo više u planovima od pre 20+ godina. Lokalne samouprave sada usvajaju svoje Prostorne planove usklađene sa tim novim.
Generalno, Čačak ima dobru vezu za teretni saobraćaj i to je to. Milanovac je ipak suviše mali centar da bi do njega išla posebna pruga.

______
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852964#p852964:fmvhxo79 je napisao(la):
WLABmz » Tue May 25, 2021 7:14 am[/url]":fmvhxo79]Juče sam se vozio Vršačkim Regiom. Pitanje za mvbg1: Zbog čega voz na delu od Beograda do Pančeva nigde ne razvija maksimalno dozvoljenu brzinu od 100 km/h? Pružni prelaz kod Ovče je bio u kvaru (interesantno, rampa je bila podignuta, voz je samo usporio - nije stao) i voz je stajao u Krnjači (verovatno po nalog).
Jedine dve nove deonice koje su građene kod nas poslednjih godina su Gilje-Paraćin i ta do Pančeva.

Gilje-Paraćin je potpuno nova deonica, novom trasom, građena od nule. Čitava deonica je projektovana bez pružnih prelaza.
Plaćena za 160km/h (po vrlo korektnoj ceni) i ta brzina je u svim dokumentima. Dakle, nije prazna priča, nego tako zaista piše. Vozi se 120km/h uz dve lagane vožnje.

Deonica do Pančeva - dodat još jedan kolosek u pojasu postojeće pruge, uz rekonstrukciju stanica i PP. Političari su najavljivali 160km/h a po dokumentima je 120km/h. Plaćena je mnogo, kao da je za 200km/h. Kako je izvedena vidiš i sam. Koliko znam taj PP nije proradio posle rekonstrukcije.

Sve prednosti železničkog saobraćaja padaju u vodu ako postoji mnogo ubrzavanja i usporavanja. Glavna je matematika obezbediti kretanje istom brzinom na što dužim deonicama. Ja kao laik i neko van železnice mislim da su kod nas najveći problemi lagane vožnje i putni prelazi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852990#p852990:2gklshpj je napisao(la):
Pendolino » Uto Maj 25, 2021 9:25 am[/url]":2gklshpj]
Sve prednosti železničkog saobraćaja padaju u vodu ako postoji mnogo ubrzavanja i usporavanja. Glavna je matematika obezbediti kretanje istom brzinom na što dužim deonicama. Ja kao laik i neko van železnice mislim da su kod nas najveći problemi lagane vožnje i putni prelazi.

Upravo. Putovao sam ruskim vagonom Moskva - Burgas 2016. godine, na deonici Beograd - Burgas i ono što je ruskog pratioca vagona najviše začuđavalo su bezbrojna stajanja na putnim prelazima i mnogo usporavanja i ubrzavanja zbog laganih vožnji, jer to troši jako puno energije. Kaže da u Rusiji je tako nešto nemoguće jer je kod njih jako bitno optimalno korišćenje energije i pažljiva eksploatacija voznih sredstava. Postoje i u Rusiji lošije deonice pruga gde se vozi sporije, ali se vozi konstantnom brzinom.
 
А јел радила клима у сићевачкој клисури?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852964#p852964:3jcbd8e0 je napisao(la):
WLABmz » 25 May 2021 07:14 am[/url]":3jcbd8e0]

Juče sam se vozio Vršačkim Regiom. Pitanje za mvbg1: Zbog čega voz na delu od Beograda do Pančeva nigde ne razvija maksimalno dozvoljenu brzinu od 100 km/h? Pružni prelaz kod Ovče je bio u kvaru (interesantno, rampa je bila podignuta, voz je samo usporio - nije stao) i voz je stajao u Krnjači (verovatno po nalog).
Moraš biti precizniji i da mi kažeš koja je to bila maksimalna brzina koju je postigao.
Ono što mogu da ti kažem je to da je od novog reda vožnje Vmax na delu pruge od Pančevačkog mosta(kad se aterira na tvrdu podlogu :) ) pa do Pančeva glavne 100km/h po novoizgrađenom koloseku, a na delu gde je stari kolosek ostao brzina je 80km/h.
Trebalo bi da vozi brzinom od 100km/h skroz do Ovče. Ali pošto je pre par dana uveden stanični razmak između Krnjače i Ovče(zato je i stajao u Krnjači da bi dobio nalog) i pošto su putni prelazi na kvaru i neobezbeđeni nije realno da 711 na tako kratkom rastojanju postigne tu brzinu.
Kroz Ovču je od samog starta posle odrađenog remonta brzina sa 50km/h. Dalje ka Pančevu je 100km do mesta gde stari kolosek sadašnji levi prelazi da bude desni i odatle do ulaza u Pančevo je 80km/h.
Da uprostim stvari...
Na oba koloseka koja su rađena tokom "modernizacije" je brzina takva da je na novoizgrađenim delovima Vmax 100 a na delovima koji su u stvari stari kolosek samo podbijen brzina je 80 km/h.

Za nezaustavljanje na neobezbeđenom putnom prelazu mislim da i sam znaš šta mislim.
 
Postoji još jedna apsurdnost vezana za prugu Beograd-Pančevo: stajalište Sebeš inače koriste samo BG Vozovi,ali po aktuelnom redu vožnje poslednji večernji polazak Beograd Centar-Vršac u 20:50 staje i u Sebešu,iako nikada nijedan putnik niti ulazi,niti silazi na tom stajalištu. Svi ostali regio vozovi uopšte ne staju između Pančevačkog Mosta i stanice Pančevo Glavna. Po meni bi mnogo više smisla imalo da svi vršački vozovi staju u Ovči,i to u oba smera,kao što svi regio i brzi vozovi(osim međunarodnih) staju u Resniku i Batajnici,umesto što taj jedan večernji polazak staje u skoro nenaseljenom Sebešu,i to samo u povratku za Vršac. Da li ima neki poseban razlog za to?
 
Vrh