Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Тај таурус је за потребе атестирања па се изнајмљује или за стално?
Почивај претпостављам... 1 комад?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853775#p853775:8eu6d4ob je napisao(la):
Прле » 27 May 2021 06:52 pm[/url]":8eu6d4ob]Тај таурус је за потребе атестирања па се изнајмљује или за стално?
Почивај претпостављам... 1 комад?
Prle, infra lokomotivu za potrebe testiranja iznajmljuje od nekog operatera koji ima licencu za saobraćanje po našim prugama. Trenutno samo Transagent kod nas ima takve lokomotive. I iznajmiće ih sa sve osobljem samo za potrebe brzinskih proba i ispitivanja signalno sigurnosnih uređaja.
Nema razloga da infrastruktura iznajmljuje u svoje ime takvu lokomotivu na duži vremenski period jer ne vidim zašta bi je ona kasnije koristila.
 
Evo kako su Bugari 2016. vršili brzinsku probu, isto sa Taurusom (maksimalna brzina je bila 227 km/h):

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_ihZf9Tl-Q0[/youtube]
 
Fino ail nije to taj zvuk kao sa vagonima :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853572#p853572:2asuai63 je napisao(la):
WLABmz » Čet Maj 27, 2021 8:01 am[/url]":2asuai63]

1. SV nema depo za lokomotive i vagone u NS i SU, pa su od početka zatvora pruge BG-NS sve lokomotive i vagoni prebačeni u Beograd.
2. Mogla bi kompletno MAV garnitura da ide Subotica-Budimpešta, ali se verovatno prebijaju dugovi saobraćanjem 711 do Kelebije, a i red vožnje je tako napravljen da je zgodnije da ide naša garnitura do Kelebije.

Hvala, nisam znao :kk:

Mislio sam da je voz za Budimpestu skracen do Novog Sada kada je pocela rekonstrukcija, mozda gresim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853835#p853835:gdk8qcm6 je napisao(la):
lukander01 » Pet Maj 28, 2021 1:13 am[/url]":gdk8qcm6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853572#p853572:gdk8qcm6 je napisao(la):
WLABmz » Čet Maj 27, 2021 8:01 am[/url]":gdk8qcm6]

1. SV nema depo za lokomotive i vagone u NS i SU, pa su od početka zatvora pruge BG-NS sve lokomotive i vagoni prebačeni u Beograd.
2. Mogla bi kompletno MAV garnitura da ide Subotica-Budimpešta, ali se verovatno prebijaju dugovi saobraćanjem 711 do Kelebije, a i red vožnje je tako napravljen da je zgodnije da ide naša garnitura do Kelebije.

Hvala, nisam znao :kk:

Mislio sam da je voz za Budimpestu skracen do Novog Sada kada je pocela rekonstrukcija, mozda gresim.

Isto je bilo presedanje u Kelebiji. Išao je DMV 711 od Novog Sada do Kelebije pa se tamo presedalo na MAV kompoziciju do Budimpešte.
 
Gde će biti alternativni prevozni put kada se od septembra zatvori pruga Novi Sad - Subotica, zna li ko?
 
Postoje dve opcije i to:
Opcija 1: Novi Sad-Bogojevo-Sombor-Subotica
Opcija 2: Beograd-Pancevo-Zrenjanin-Senta-Subotica

Obe pruge su neelektrifikovane i jednokolosecne
 
:mrgreen:
Bivši direktor „Železnica“ pravosnažno oslobođen
maj 27, 2021
Bivši direktor „Železnica Srbije“ Milanko Šarančić pravosnažno je oslobođen optužbi da je oštetio ovo državno preduzeće za oko 1,2 miliona evra, saopštio je danas Apelacioni sud u Beogradu. Suđenje je trajalo punih 10 godina.
...
Osim Šarančića oslobođeni su i Zoran Milićević, Dragoslav Pejčić i Milorad Čelebić kojima se sudilo kao njegovim saradnicima.

Kako se navodi u saopštenju, prvostepeni sud je pravilno utvrdio da tokom postupka nije dokazano da su Šarančić, Milićević i Pejčić zloupotrebili položaj i postupili suprotno Zakonu o janvim nabavkama na štetu „Železnica Srbije“, kao ni da im je u tome pomogao Čelebić.
...
Suđenje je trajalo punih deset godina.

Više o tome ko je sudio Šarančiću pročitajte u našoj bazi Prosudi ko sudi

https://www.krik.rs/bivsi-direktor-zeleznica-pravosnazno-oslobodjen/

A za one WC od po 20.000€ ništa?

Najsmešnije je to što ih ne sude za prave krađe, nego za nabavku Šveđanki, a to je zapravo bila finansijski vrlo dobra kupovina i saobraćajno vrlo opravdana.

Da mi je da doživim, kad se za jedno 10 godina promeni vlast pa kad počne suđenje za kupovinu ovih 711.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853931#p853931:w4pd2ncq je napisao(la):
Pendolino » Pet Maj 28, 2021 2:04 pm[/url]":w4pd2ncq]

Da mi je da doživim, kad se za jedno 10 godina promeni vlast pa kad počne suđenje za kupovinu ovih 711.
Vlada Mirka Marjanovica , ( on licno) je potpisala ugovor o kreditu i nabavci 711 iz Rusije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853993#p853993:2p4y454j je napisao(la):
Прле » Pet Maj 28, 2021 7:49 pm[/url]":2p4y454j]90-их?

Uh kako sam omasio.. :bash:

MIRKO CVETKOVIC je potpisao ugovore o nabavci 711
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853995#p853995:390f57uw je napisao(la):
Sam-2 » Пет Мај 28, 2021 9:01 pm[/url]":390f57uw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853993#p853993:390f57uw je napisao(la):
Прле » Pet Maj 28, 2021 7:49 pm[/url]":390f57uw]90-их?

Uh kako sam omasio.. :bash:

MIRKO CVETKOVIC je potpisao ugovore o nabavci 711

Цветковић је потписао за првих 13 а Тома Николић за додатних 27
 
Одличан пример СНС континуитета економске политике ДС и Г17+ .
 
Malo iz komšiluka od jutros - prvi voz od 15 vagona ove sezone privatnog operatera Regiojet iz Praga za Rijeku i Split (u Ogulinu se voz deli - 8 vagona za Rijeku, 7 za Split). Do kraja juna i u septembru ide 3x nedeljno, a u julu i avgustu svakodnevno. Poređenja radi, cena karte Prag - Rijeka je ista kao Beograd - Bar, a Prag - Split mrvicu skuplja.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jN7566wMuvw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854061#p854061:3oyvqsm8 je napisao(la):
WLABmz » Sub Maj 29, 2021 9:06 am[/url]":3oyvqsm8]Malo iz komšiluka od jutros - prvi voz od 15 vagona ove sezone privatnog operatera Regiojet iz Praga za Rijeku i Split (u Ogulinu se voz deli - 8 vagona za Rijeku, 7 za Split). Do kraja juna i u septembru ide 3x nedeljno, a u julu i avgustu svakodnevno. Poređenja radi, cena karte Prag - Rijeka je ista kao Beograd - Bar, a Prag - Split mrvicu skuplja.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jN7566wMuvw[/youtube]
Sudeći po ceni karte,izgleda da Češka,Austrija i Hrvatska imaju niži životni standard od Srbije. Zlatno doba,šta reći :lol:
 
Чему две локомотиве на 15 путничких вагона?
 
Kad ima i Imax = 28‰ mora zaprega

Na Unskoj je vukla 105km/h jedna 441 do Knina i po 17 vagona.
 
Vrh