Pendolino » 29 Apr 2021 09:57 pm[/url]":1a22agtj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846017#p846017:1a22agtj je napisao(la):
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm[/url]":1a22agtj]-deonicu Resnik-Velika Plana karkateriše niz komuterskih mesta sa manjim populacionim centrima u Mladenovcu i Palanci (koja je blizu same Plane gde je u obe varijante predviđena stanica) zbog čega je pogodna za prigradsko-regionalni saobraćaj
Vidiš, putnički je uvek pun od Mladenovca do Plane, dok sa druge strane nikada nisu bili. Ipak, da kažem surovo, to je najmanje bitno u ovakvim projektima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846017#p846017:1a22agtj je napisao(la):
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm[/url]":1a22agtj]-pošto karakteristike takve (planirane dvokolosečne) mešovite pruge pogoduju odvijanju sporijeg saobraćaja ona nije vredna truda - bilo obaranjem brzine, bilo značajnim ulaganjima u povećanje, zbog čega bi racionalniju investiciju na posmatranom koridoru svakako predstavljao krak od Mladenovca do Aranđelovca
Kakav krak za Aranđelovac, čemu? Ne razumem te ni ovo prvo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846017#p846017:1a22agtj je napisao(la):
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm[/url]":1a22agtj]-trasa preko Male Krsne je takva da brzi vozovi mogu preskakati manja mesta fokusirana na svrsishodniji autobuski prevoz autoputem do Beograda, bez kruženja preko Rakovice
-trasa preko Male Krsne takoreći pokriva Smederevo i Požarevac (lokalni itinerer od Novi Sada ili Aerodroma Beograd do Požarevca preko Kolara bez devijacije ka Smederevu) koji skupa broje preko 100000 stanovnika u urbanoj sredini (Mladenovac i Palanka skupa duplo manje)
-trasa duž A1 kod Zuca se prirodno nastavlja na moguće nove prilazne i obilazne pružne koridore ka Autokomandi, odnosno Zemunu preko Ade Huje
Pruga preko Bubanj potoka bi sada koštala mnooogoo, tako da zaboravi. Ipak nam više treba metro.
Ključ uspeha brze Južne pruge je u izlazu uz Beograda. Ovo kako je urađeno do Resnika nije dobro. Na žalost, iako je novo sve mora dobro da se preradi kako bi bilo podnošljivo.
I naravno potpuno nova pruga, novom trasom do Sopota. To parče treba uraditi dobro, a to košta sigurno preko 700M, ali vredi više od bajke o 200km/h.
Od Plane do Niša 160km/h, posle može i 120, a kroz Grdelicu koliko bude.