[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841746#p841746 je napisao(la):
Boki123 » 14 Apr 2021 03:18 pm[/url]":3m2cjew5]
Karlo svakako se slažem sa svime što si napisao, gradski čelnici su već najavljivali takt od 30 min ka Lazarevcu i dupliranje koloseka do Lazarevca. Ako se već radi to, što ne bi produžili dvokolosečnu prugu skroz do Valjeva. Smanjiće opterećenje svakako i biće osigurano za budućnost i to sve za relativno malu cenu izvođenja. Na toj pruzi može da dođe u obzir BGvoz do Lazarevca, RE do Valjeva, REx (Ubrzani na deonici Beograd-Valjevo) i naravno neki polasci do Prijepolja, IC vozovi do CG, a isto možda uvedu nazad ICS "Raška" Beograd-Kraljevo (možda i više nego 1 polazak). Uz sve to i teretni saobraćaj
Будите јако опрезни са обећањима нашминканих издајника, помодара и незналица:
1. Други колосек за Панчево уместо повећања броја полазака прати укидање и оног окрњеног Беовоза.
2. Аутопутеви за Македонију и Бугарску, за које не постоји обим тражње за превозом.
3. Аутопут за Чачак који продужава улазак у Београд цирка пола сата у односу на максимум.
4. Укидање Железничке станице Београд, Прокоп без озбиљне интеграције у град 3 године након укидања ЖСБ.
5. Метро, ни милиметар.
6. Убијен капацитет железничког прилаза северно од Раковице.
7. Радови на прузи за Нови Сад касне на кинеском делу.
8. Расположивих капацитета вагона и гарнитура мање него у преднапредном периоду.
9. Једна станица за одржавање вагона укинута, већ 3 године друга није изграђена.
10. Број редовних међународних возова из Београда са 15 пари оборен на 3 пара (пре епиемије Корона психозе).
11. Број запослених железничара смањен за 40%, просечна старост преосталих запослених преко 50 година, запошљавање младих на кашичицу.
12. Већ завршено инвестирање у пругу Београд-Ваљево. Тешко очекивати на истом месту нове инвестиције.
13. Обећавају пругу 200км/с за Ниш, а у пракси нису ни почели, чак се не зна куда би тачно ишла.
14. За Ресник и Батајницу нису у стању да држе на 30 минута цео дан, а камоли негде другде.
15. Први који су успели да у току неких радова затворе трамвај за цео исток Београда.
16. Обећавали аутопутеве за Вршац, Зајечар и којегде где једноставно не постоји потражња за таквом инфраструктуром. Влажни снови да, али економска оправданост не.
Зашто од њих очекивати било шта здраво и нормално? Колико вреди њихово обећање? И опет, не постоји критична тражња за кретањима која би правдала воз на пола сата Београд-Лазаревац. Аутобус има далеко бољу позицију у односу на већину насеља, и за многе од њих гурање на фидер линије и воз не би остварило никакву временску уштеду. У најоптерећенијим вршним сатима би воз који иде на сваких сат времена имао 500 питника, а у сатима мањег оптерећења 100-200 путника на сат, све уз идеално планирање.