Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

neka psuje a ne psuje grubo. cinjenica jeste da se ovo placa i mora zavrsiti na vreme. vreme je da neko ovde stroze ide jer svaki dan sto kasni i kosta. a zelimo pravu drzavu tako i treba sto se gradevine tice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829016#p829016:3f86zdpx je napisao(la):
mvbg1 » Sub Mar 06, 2021 12:08 pm[/url]":3f86zdpx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828716#p828716:3f86zdpx je napisao(la):
WLABmz » 05 Mar 2021 10:22 am[/url]":3f86zdpx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828668#p828668:3f86zdpx je napisao(la):
mvbg1 » Čet Mar 04, 2021 9:52 pm[/url]":3f86zdpx]
Problem jeste do skretnica. Tucanik ne može biti krivac za laganu vožnju od 20 km/h.

Ne pričam za skretnice već za celu deonicu. Po ugovoru je jasno definisano koji tip tucanika treba da se ugradi i to isti na oba koloseka. Čak je i golim okom vidljivo da su potpuno dva različita tipa tucanika ugrađena na levom i desnom koloseku.
Promašio si poentu. Kao i uvek.
Pokrenula se priča o Rasputnici G i laganoj vožnji preko nje sa 20km/h. Ja sam se nadovezao da je problem i na bloku 2 stanice Rakovica i da su razlog loše skretnice ili nepravilno ugrađene skretnice.
Niko nije spominjao razliku u ugrađenom tucaniku, koji i nema nikakvu ulogu u egzistiranju ovih laganih vožnji.
Šta više na celoj deonici od rasputnice G do stanice Resnik nema niti jedne lagane vožnje iako je korišten različiti tucanik,osim na ove dve tačke koje sam spomenuo.
Čak šta više, misli da je na problematičnom skretničkom području korišten samo jedan tip tucanika.(obratiću pažnju na taj detalj koliko sutra)
Tako da... :kafa:

Nisam promašio poentu, nego sam naveo šta još pored faličnih skretnica nije urađeno po ugovoru na tom projektu. Možda je trenutno van tih skretnica brzina po projektu, ali samim tim što je na jednom koloseku ugrađen tucanik lošijeg kvaliteta znači potencijalno kraći eksploatacioni rok tog koloseka.
 
"Železnica Beograd-Stara Pazova, da u ovo vreme sledeće godine pruga bude završena i da možemo da prevozimo putnike 200 kilometara na sat i da se stigne do Novog Sada za 28 minuta", izjavio je Vučić.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829057#p829057:2xkmby12 je napisao(la):
WLABmz » 06 Mar 2021 12:53 pm[/url]":2xkmby12]


Nisam promašio poentu, nego sam naveo šta još pored faličnih skretnica nije urađeno po ugovoru na tom projektu. Možda je trenutno van tih skretnica brzina po projektu, ali samim tim što je na jednom koloseku ugrađen tucanik lošijeg kvaliteta znači potencijalno kraći eksploatacioni rok tog koloseka.
Na temi o problemu oko rasputnice G i laganoj vožnji preko nje ti si napisao citiram:
"Nije problem samo u skretnicama"
Koji je još problem oko rasputnice G?
Tucanik sigurno nije. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829079#p829079:560ivwhd je napisao(la):
mvbg1 » Sub Mar 06, 2021 3:07 pm[/url]":560ivwhd]
Na temi o problemu oko rasputnice G i laganoj vožnji preko nje ti si napisao citiram:
"Nije problem samo u skretnicama"
Koji je još problem oko rasputnice G?
Tucanik sigurno nije. :kafa:

Pa u okviru kog remonta su rađene skretnice kod Rasputnice G? U okviru remonta Rasputnica G - Resnik. Dakle, kao što si se ti oko teme skretnica kod Rasputnice G nadovezao na falične skretnice u bloku 2 u Rakovici, tako sam se ja nadovezao i na kvalitet tucanika na celom potezu od Rasputnice G do Resnika jer su i jedno i drugo i treće deo nepoštovanja ugovora od strane izvođača radova u okviru jednog celovitog projekta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828952#p828952:d06t35ui je napisao(la):
Прле » Пет Мар 05, 2021 11:41 pm[/url]":d06t35ui]Задатак за сутра: понеси телефон, напуни кофер са 20кг, рецимо књига, и крени од своје куће градским превозом до Прокопа и снимај све. Па се подели са утисцима и снимком са нама овде сутра увече. Мислим да ти неће бити до колутања очима.

Твој задатак сам испунио 100 пута током студирања. Живео сам у Рифату на Звездари. Трола 40 иде директно до Прокопа. Чим су Флиртови почели да возе увек сам ишао кући (Инђија) возом који је кретао у 12:32. Ни приступне саобраћајнице коју су сада тамо нису биле изграђене, него сам ишао до станице Музеј историје Југославије па између оних зграда степеницама се спуштао до Прокопа. Са 20кг пртљага и више и то небројено пута и нисам колутао очима. Политика је забрањена на овом форуму, али чињеница је да велика већина људи пљује по том Прокопу чисто из политичких разлога. Срби као Срби, нешто се промени - или на добро или на лоше - одмах по томе креће пљувачина и одбијање. Слажем се са Дошљаком, да станица треба да буде присупачнија за грађане, да има бољу повезаност са градом и надамо се ће и то бити што скорије. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829099#p829099:annp1xe9 je napisao(la):
tragac » 06 Mar 2021 03:12 pm[/url]":annp1xe9]@mvbg1
Da li imate nalog da se zaustavite na drumskom prelazu ispred garaže Plavog voza?
Ne. Jer nismo u obavezi to da radimo.
 
20210306_165100_copy_720x946.jpg

Dok se pravi brza pruga kamioni unistise puteve, svaki dan se vuce kamen iz Valjeva. Ovako izgleda lokalni put Krusedol-Banstol u opstini Irig za koji niko ne mari. Svaki dan se razbije neki karter,ili nekom otpadne tocak.
 
Ne znam ko im dovlači kamen ali RŽD ima fin običaj da sredi prilazne puteve tj vrati u probitno stanje a često i bolje pošto su ti putevi davno zaboravljeni.
 
Fotke od danas :)

Zemun Polje

AfZF961.jpg



tGIrWVU.jpg


Pogled od stanice ZP ka Batajnici..

D5ySkhr.jpg


Pogled sa ZP ka Zemunu..

otdL8ta.jpg



Nadvoznjak..

In1izCU.jpg


B2wzMM7.jpg


9WKn7R7.jpg


joQrZ08.jpg


Prostor izmedju novog nadvoznjaka i trenutnog prelaza pun materijala, tu je i masina za postavljanje sina cini mi se..

MTMD2Yd.jpg


ynt2b85.jpg




Pruga

RlvYmK9.jpg



Nova stanica kod trenutnog prelaza izmedju ZP i Plavih Horizonata...

4qRD7ja.jpg


PGKzgfx.jpg



Inace danas sam slucajno primetio da su u toku pripreme da izgradnju puta kroz njive Insituta za kukuruz ZP koji ce se nastavljati na ovaj nadvoznjak pretpostavljam...Na taj nacin bi se povezali Batajnicki drum i Plavi Horizonti.

Evo pokusao sam da nacrtam kako to izgleda otprilike, ako ste vec pisali o tome u temi nemojte zameriti, ne pratim u poslednje vreme bas. Zanima me gde ce ici taj put, da li se zavrsava tu gde se ukrsta sa putem koji trenutno spaja ZP i Plave Horizonte?

79hIA8O.jpg



I zna li se nesto oko situacije sa pruznim prelazom u Batajnici, cuo sam da bi on bio zatvoren na cak dve godine i da su se gradjani pobunili..
 
Evo gde će ići taj put:
 

Prilozi

  • Nadvoznjak Zemun Polje.jpg
    Nadvoznjak Zemun Polje.jpg
    633,9 KB · Pregleda: 2.419
Bojane probaj da uploaduješ fotografije u punoj rezoluciji i da pre kopiranja u padajućem nakon uploada odaberes "direct link". Pojaviće ti se klasični linkovi koje možeš kopirati na forum i dodati im img kod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829262#p829262:32ntca86 je napisao(la):
Igor » Нед Мар 07, 2021 12:04 am[/url]":32ntca86]Bojane probaj da uploaduješ fotografije u punoj rezoluciji...

Требало ми мало времена, али савладах. :)
 
20210306-141917.jpg


[/quote]
E sad bi uz te sredjene prigradske stanice trebalo razviti okolinu, urbanizirati, graditi zgrade za stanobanje I komercijalne sadrzaje. Privuci stanovnistvo da zivi uz I koristi prigradsku zeleznicu. Prigradska zeleznica bi trebala biti najbrzi nacin putovanja u gradu.
U Stockholmu prigradska naselja koja nemaju metro, a imaju prigradski voz, imaju veoma razvijeno podrucje oko stanica. Ziveti na do 10 min hoda do stanice je nešto što svi vrednuju.
U bgd su sve te stanice daleko od centara tih naselja I verujem da je mnogima jednostavnije da koriste buseve, čak ako bi I prigradski vozovi išli često, bili novi I čisti...
 
Gledajući slike izgradnje svega ovoga stiče se utisak da železnica kod nas nije ni postojala,mislim koliko treba da se uradi.Ili kao da su poslednji veliki radovi bili još u Titovo vreme,toliko je sve zapušteno.
Jedno zapažanje, na svim ovim slikama gore se ne vidi ni jedan radnik....
 
Cela ta urbanizacija bi trebala da dođe sama od sebe, kada ljudi vide da im je lakše da idu vozom 10 minuta u centar i plate manje za kvadrat nego da su u centru sa zagađenjem bukom i skupim kvadratom. A kad ljudi budu zainteresovani, dođiće i investitori da grade zgrade veće spratnosti u okolini železničkih stanica jer će im biti profitabilno. Isto važi i za poslovne zgrade, investitoru je jefitinije da kupi zemlju u Staroj Pazovi koja je na 15 minuta od grada vozom nego na Novom Beogradu i tu izgradi poslovnu zgradu. Uređenje puteva i ostale infrastrukture će obezbediti grad ili opština.
 
А до Новог Сада изгледа фали контактна мрежа скроз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829505#p829505:3m6wdbw8 je napisao(la):
Дошљак » 08 Mar 2021 01:22 pm[/url]":3m6wdbw8]А до Новог Сада изгледа фали контактна мрежа скроз.
Nije ni počela elektrifikacija. Skoro je i odobren kredit za KM i signalizaciju.
 
Vrh