Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ljudi će platiti i skuplju uslugu jer je ista ta usluga mnogo kvaliternija i brža od alternativa. Da li neko ide starim putem Beograd-Niš? Naravno, ne kažem da ne idu ljudi starim putem, ali su oni statistička greška, skoro svi su prešli na autoput jer je brže, komfornije, bezbednije iako je skuplje zbog putarine i veće potrošnje goriva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828426#p828426:umao103z je napisao(la):
Boki123 » 04 Mar 2021, 09:38[/url]":umao103z]Ljudi će platiti i skuplju uslugu jer je ista ta usluga mnogo kvaliternija i brža od alternativa. Da li neko ide starim putem Beograd-Niš? Naravno, ne kažem da ne idu ljudi starim putem, ali su oni statistička greška, skoro svi su prešli na autoput jer je brže, komfornije, bezbednije iako je skuplje zbog putarine i veće potrošnje goriva.

Samo da sklonimo zabludu da je potrošnja goriva veća na autoputu, ne mora da znači. Više ćeš goriva potrošiti ako voziš sporo, u niskim brzinama i visokim obrtajima, sa stalnim zaustavljanjima na staroj magistrali nego kada si u višim brzinama, malim brojem obrtaja i u konstantnoj brzini na auto putu. Tako da je prednost auto puta i ekonomičnija potrošnja.

A što se železnica i cene tiče, pa voz nije tu da konkuriše sa busevima pa da bude jeftiniji. Voz nudi neuporedivo veći komfor i to će ljudi sigurno prepoznati. Bar ostatku Evrope je voz cenovno delom značajno skuplji od međugradskih buseva pa to nije problem da budu puni.
 
Zanimljivo je da se u Madjarskoj masovno koristi kako autoput Budimpešta-Sekešfehervar tako i paralelni stari put koji ide kroz naselja. Inače je
u pitanju prvi autoput izgrađen u nekoj komunističkoj zemlji (ne računajući Hitlerove betonske puteve koje su komunističke zemlje nasledile, već samo one koje su same napravile) tako da teško da uopšte ima vozača koji se sećaju vremena kad taj autoput nije postojao.
Istim pravcem idu i vozovi, dvokolosečnom prugom jako često i ima dosta putnika, govorim o lokalcima. Ali zato su stanice čiste i uređene, mislim da je na svakoj automat za prodaju karata.

re Steva: to što si napisao važi kod dizel vozila i to onih sa malo većim motorom. I ta razlika najčešće u nekom autu teškom 1000-1500 kg nije tioliko primetna ni značajna da se na relaciji BG-NS nešto uštedi. Ljudi jednostavno hoće brzinu. Tako se recimo jako malo ljudi isključuje na onoj jednokrakoj petlji između Indije i Beške iako je to mnogo kraća deonoca do centra NS jer prilazi NS sa južne strane za razliku od autoputa, a i nema mnogo semafora kroz Karlovce i Petrovaradin.

Ljudi su jednostavno navikli na autoput. Isto bi trebalo da bude i sa vozom. Pod uslovom naravno da ne bude laganih vožnji koje traju unedogled i problema koje niko neće da reši kao što je na južnom kraku Rasputnica G.
 
To za Rasputnicu G, projektanta treba obesiti za primer o ŽS "Košutnjak". :bash: :dil:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ovF51sXZkQs[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828511#p828511:10f3eeg9 je napisao(la):
tragac » 04 Mar 2021 11:57 am[/url]":10f3eeg9]Ja i dalje ne shvatam šta je konkretno na toj rasputnici problem pa ne rešavaju...
Ono što ja znam,problem je u lošim skretnicama ili neadekvatno ugrađenim skretnicama.
Ista situacija je i na bloku 2 stanice Rakovica.
Navodno sve je to došlo do suda. Zato se ništa i ne rešava po tom pitanju.
 
Brt, to nikada neću razumeti. Neka se lepo vansudski nagode: ovi lepo da isprave očigledan propust, a oni da povuku tužbu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828536#p828536:28mahdiy je napisao(la):
DzonTravolta » 04 Mar 2021 01:34 pm[/url]":28mahdiy]Brt, to nikada neću razumeti. Neka se lepo vansudski nagode: ovi lepo da isprave očigledan propust, a oni da povuku tužbu.
Navodno ljubavni trougao je u pitanju. Investitor/proizvođač/izvođač. Svako svakog okrivljuje.
Ma šou.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828534#p828534:3tmp0uw1 je napisao(la):
mvbg1 » Čet Mar 04, 2021 2:28 pm[/url]":3tmp0uw1]
Ono što ja znam,problem je u lošim skretnicama ili neadekvatno ugrađenim skretnicama.
Ista situacija je i na bloku 2 stanice Rakovica.
Navodno sve je to došlo do suda. Zato se ništa i ne rešava po tom pitanju.

Problem nije samo do skretnica. Tip tucanika koji je ugrađen na jednom od dva koloseka nije tip tucanika koji je predviđen po ugovoru. U Rakovici su skinute table obaveštenja od pre remonta, a nisu nove ugrađene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828652#p828652:2zqhkhdl je napisao(la):
WLABmz » 04 Mar 2021 08:15 pm[/url]":2zqhkhdl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828534#p828534:2zqhkhdl je napisao(la):
mvbg1 » Čet Mar 04, 2021 2:28 pm[/url]":2zqhkhdl]
Ono što ja znam,problem je u lošim skretnicama ili neadekvatno ugrađenim skretnicama.
Ista situacija je i na bloku 2 stanice Rakovica.
Navodno sve je to došlo do suda. Zato se ništa i ne rešava po tom pitanju.

Problem nije samo do skretnica. Tip tucanika koji je ugrađen na jednom od dva koloseka nije tip tucanika koji je predviđen po ugovoru. U Rakovici su skinute table obaveštenja od pre remonta, a nisu nove ugrađene.
Problem jeste do skretnica. Tucanik ne može biti krivac za laganu vožnju od 20 km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828668#p828668:23bttnjf je napisao(la):
mvbg1 » Čet Mar 04, 2021 9:52 pm[/url]":23bttnjf]
Problem jeste do skretnica. Tucanik ne može biti krivac za laganu vožnju od 20 km/h.

Ne pričam za skretnice već za celu deonicu. Po ugovoru je jasno definisano koji tip tucanika treba da se ugradi i to isti na oba koloseka. Čak je i golim okom vidljivo da su potpuno dva različita tipa tucanika ugrađena na levom i desnom koloseku.
 
Ministar krenuo u promociju Železnice

"Tročasovno putovanje vozom od #Beograd do Kosjerića je odmor. Građani mogu na miru da čitaju knjigu ili odmaraju. Cena za povratnu kartu je pristojnih 1000 do 1500 RSD. U trenutku mi je prošlo kroz glavu koliko se goriva i živaca potroši da bi se došlo do Kosjerića kolima."

https://twitter.com/TomaMomirovic/statu ... 4113698816
 
Лепа замисао али треба ту пуно да се уради. Прво да се људима у Београду приближи станица Београд центар.
 
Treba naravno, treba i da se objasni narodu gde može da uđe u voz, recimo neko ko putuje do Valjeva može da uđe i u Rakovici. Može da se omogući da se vide presedanja na sajtu Srbija Voza. Pre i posle otvaranja brze pruge ka NS da se krene u veliku medijsku kampanju za promociju ovog vida prevoza, možda neka reklama da se vrti po TV-u i visoki državni vrh da se vozi ne samo na promotivnoj voznji nego recimo i kad idu u posetu u NS. Kad dođe kriticna masa ljudi i pročuje se da je to odlična opcija počeće dosta ljudi da prelazi na voz.
 
За почетак треба да се интегрише железница у градско ткиво Београда. За сада град и железница коегзистирају као да су два паралелна света без додирних тачака.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828748#p828748:v0yo0zri je napisao(la):
vucko » Pet Mar 05, 2021 12:49 pm[/url]":v0yo0zri]Ministar krenuo u promociju Železnice

"Tročasovno putovanje vozom od #Beograd do Kosjerića je odmor. Građani mogu na miru da čitaju knjigu ili odmaraju. Cena za povratnu kartu je pristojnih 1000 do 1500 RSD. U trenutku mi je prošlo kroz glavu koliko se goriva i živaca potroši da bi se došlo do Kosjerića kolima."

https://twitter.com/TomaMomirovic/statu ... 4113698816

Fantastična promocija. Umjesto da podigne brzine on popljuje ceste. To šta nešto ne valja cestom, ne znači da je bolje 3h vozim:D
 
Polako ministar saznaje da mašinovođe imaju beneficiran radni staž:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9e_1O_IUEFc[/youtube]
 
Koлико кукате на тај Прокоп и његову локацију, неко из унутрашњости ко не зна где је а чита ваше постове помислиће да је у Обреновцу или евентуално у Винчи. Претерујете некада стварно. :kafa: :roll:
 
Задатак за сутра: понеси телефон, напуни кофер са 20кг, рецимо књига, и крени од своје куће градским превозом до Прокопа и снимај све. Па се подели са утисцима и снимком са нама овде сутра увече. Мислим да ти неће бити до колутања очима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828927#p828927:31spv3n4 je napisao(la):
MaRtInsrbija1993 » Пет Мар 05, 2021 10:10 pm[/url]":31spv3n4]Koлико кукате на тај Прокоп и његову локацију, неко из унутрашњости ко не зна где је а чита ваше постове помислиће да је у Обреновцу или евентуално у Винчи. Претерујете некада стварно. :kafa: :roll:
Довољно је направити анкету на Теразијама да неко пита случајне пролазнике како да стигне до железничке станице. Није сама локација толики проблем колико очајна повезаност. Чешће има аутобус за Обреновац него за Прокоп.
 
Grand Ventilator, posle razgovora sa kineskom ambasadorkom i konstatacije da će autoput do Požege biti gotov do Svetog Nikole:

Kada je reč o železnicama, kineske kompanije rade na oruzi Beograd-Stara Pazova, a za manje od godinu dana do centra Novog Sada stizaće se za 20 minuta. U toku su razgovori i u vezi sa izgradnjom brze pruge Beograd-Niš.

Evo, ja ću prvi da kažem, ako neće on: Stizaće se u Novi Sad za 15 minuta! Eto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828716#p828716:ewa98uag je napisao(la):
WLABmz » 05 Mar 2021 10:22 am[/url]":ewa98uag]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=828668#p828668:ewa98uag je napisao(la):
mvbg1 » Čet Mar 04, 2021 9:52 pm[/url]":ewa98uag]
Problem jeste do skretnica. Tucanik ne može biti krivac za laganu vožnju od 20 km/h.

Ne pričam za skretnice već za celu deonicu. Po ugovoru je jasno definisano koji tip tucanika treba da se ugradi i to isti na oba koloseka. Čak je i golim okom vidljivo da su potpuno dva različita tipa tucanika ugrađena na levom i desnom koloseku.
Promašio si poentu. Kao i uvek.
Pokrenula se priča o Rasputnici G i laganoj vožnji preko nje sa 20km/h. Ja sam se nadovezao da je problem i na bloku 2 stanice Rakovica i da su razlog loše skretnice ili nepravilno ugrađene skretnice.
Niko nije spominjao razliku u ugrađenom tucaniku, koji i nema nikakvu ulogu u egzistiranju ovih laganih vožnji.
Šta više na celoj deonici od rasputnice G do stanice Resnik nema niti jedne lagane vožnje iako je korišten različiti tucanik,osim na ove dve tačke koje sam spomenuo.
Čak šta više, misli da je na problematičnom skretničkom području korišten samo jedan tip tucanika.(obratiću pažnju na taj detalj koliko sutra)
Tako da... :kafa:
 
Vrh