Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Ako je razdaljina 78 km a voz bez stajanja treba da predje tu distancu za 30 minuta recimo, on bi morao da se kreće svih tih 30 minuta brzinom od 156 km/h.
Ako dodamo vreme za ubrzavanje odmah posle izlaska iz Prokopa i kočenje pri ulazu u NS neka ta srednja brzina bude 160.

E sad on negde ide 100, negde 120 negde 200, potrebno je izračunati njegovu srednju brzinu uzimajući u obzir Vmax odredjene deonice i njenu dužinu i ubrzavanje tj i kočenje na kraju.
Vi ste svi to i uradili ali me čudi da imate toliko velike razlike u proračunima.
 
И онда неко допутује из НС за пола сата и чека 20 минута аутобус 36 :p
 
Па све је у једном кошу. Разбацујемо се у једну страну а елементарне ствари не функционишу. Који је смисао хипотетички брзина? Осим што кошта више?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820813#p820813:1n1evyka je napisao(la):
Прле » 06 Feb 2021 02:05 pm[/url]":1n1evyka]Па све је у једном кошу. Разбацујемо се у једну страну а елементарне ствари не функционишу. Који је смисао хипотетички брзина? Осим што кошта више?
Pa poenta je u tome da će političari i kad krene saobraćaj do NS-a a vozno vreme bude realno 45 min. i dalje spominjati ovih 28.
Jer ionako 90% ljudi u Srbiji i neće putovati ovom deonicom,pa ako čuju non stop u medijima da se stiže za manje od pola sata,to je to.
Za vladajuću huntu win-win kombinacija.
 
Знам али која је цена тог "вин-вин"? И шта би се десило са пресловутим временом да је пруга била само за "160км/ч?
 
Десило би се да Флирт стаје на разноразним путним прелазима у нивоу и труби јер ето рампа не ради због хиперактивних секундараца и сл.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820833#p820833:18w5uomh je napisao(la):
Veliki Vracar » 06 Feb 2021 03:26 pm[/url]":18w5uomh]Десило би се да Флирт стаје на разноразним путним прелазима у нивоу и труби јер ето рампа не ради због хиперактивних секундараца и сл.
Ako ništa ono barem ćemo da se rešimo putnih prelaza u nivou.
 
Iskreno, to je velika stvar i podizanje usluge železnice na znatno viši nivo.
 
Tреба тежити денивелисању што је могуће више путних прелаза. За почетак, све у Београду, и по Србији све где има више од 2 несреће.
 
Prosta svar. OD 1.5-2 milijarde je vise novca koji se moze na razne nacine skloniti na licne racune i slamarice. 800-900 miliona je daleeeko manja svota(brzina 160km/h). Plus sto eto ta brzina od 200 km/h zvuci svetski za obicne ljude a relno se dobija oko 5 min za putnicki voz sto je vise puta dokazano. A i kako ubediti ljude da 200 km/h nije od Prokopa do centra Novog Sada i da tu ima Beogradske mreze sve do Batajnice,kao i deo na ulazu u Novi Sad sa max 120 km/h( kad POLITICARI kazu da je 200)
 
Ма није требало ништа да се дира. Ко се још вози железницом. Један колосек је био довољан за оно мало пилићара за локалце, а и шта нас заболе куда ће Кинези да транспортују робу за пола Европе, ето им Бугари и Румуни, нек њима арче пругу, а ми ћемо лепо сви по Голфа тројку и да нас бог види ... која бре железница :wink:
 
Није проблем што се ради, већ начин којим се ради. Брза пруга БГ-НС је моглда да иде скроз новом трасом, кроз Банат, уз Дунав, са кривином код Ченте и Титела.
 
Koliko sam od 1991 putovao vozom od Minhena preko ove pruge pa mi je najdraze da ce je sada biti ovako. Secam se i jos vreme rata kako je bilo prelaziti granicu. Jednom 1995 bili smo prinudeni da izlazimo iz voza u kancelarije granicara u Subotici. To sred noci u zimskim uslovima anije bilo jasno sta hocu. Jednom sam imao i blizki susret sa lopovima koji su usli u moj kuset. Doslo je do tuce a oni cetiri, bio sam mlad i zilav pa sam ih izbacio samo tako. A bilo je tih bande nekad na svakom putovanju Avale i oni samo tako vukli kocniu na nekom predelu koji je samo njima bio poznat. Secam se tog jutra kako je nekoliko putnicima nestao i novac i dokumenta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820915#p820915:3aia3tqc je napisao(la):
Дошљак » 06 Feb 2021 09:02 pm[/url]":3aia3tqc]Није проблем што се ради, већ начин којим се ради. Брза пруга БГ-НС је моглда да иде скроз новом трасом, кроз Банат, уз Дунав, са кривином код Ченте и Титела.
Ne, treba da ide kuda sad ide jer je naseljenije.
Zato bi pravac ka Nišu trebalo da ima skroz drugačiju trasu - od Prokopa dolinom Kumodraškog potoka na Bubanj potok, Mladenovac, Kragujevac, Kruševac. Moravska pruga bi ostala za sve vozove osim onih velikih brzina i tranzitnog tereta.
 
Ne postoji ama baš nikakav razlog da se prave "brze pruge" nekakvim novim trasama dok se sadašnje trase glavnih koridora (uz manje korekcije gde je potrebno, kao na Fruškoj Gori npr.) ne dovedu na evropski nivo. A kao što vidimo, i to ide jako sporo ili uopšte ne ide...
 
Čitam i vidim kako smo svi zagrizli mamac koji nam je bacila vlast.

Stanje železničke infrastrukture je katastrofalno, osim na nedavno rađenim deonicama, gde je samo "loše".
Trenutno u Srbiji ne postoji apsolutno ni jedna deonice na kojoj nema problema i na kojoj se vozi projektovanom brzinom.
Zbog raspada signalizacije beezbedost je ugrožena.

I nikog nije briga. Bacili nam kosku "brza pruga" "27 minuta" i mi glođemo, dok SV ima manje putničkih kilometara od gradskog saobraćaja Kragujevaca, Leskovca ili Zrenjanina...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821038#p821038:vnfxu8zp je napisao(la):
Pendolino » 07 Feb 2021 11:04 am[/url]":vnfxu8zp]


Zbog raspada signalizacije beezbedost je ugrožena.
Bezbednost ni u jednom segmentu nije ugrožena zbog neispravnosti signalizacije. Zato i postoje procedure i pravila kako se železnički saobraćaj odvija u takvim situacijama.
 
Hronično neulaganje u železnicu u poslednjih 30 godina je dovelo do toga da nam je železnička infrastruktura kao da smo upravo izašli iz rata, pa su potrebne procedure i pravila kako bi se osigurala bezbednost...

U mirnodopsko vreme bezbednost na železnici se obezbeđuje redovnim održavanjem i planskim ulaganjem. Nijedno ni drugo ne postoji u Srbiji već 30 godina. Procedure i pravila su tu samo u slučaju povremenih kvarova. Kod nas nema povremenih kvarova. Cela železnica je jedan veliki konstantni kvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821056#p821056:2s8ienjj je napisao(la):
WLABmz » 07 Feb 2021 12:22 pm[/url]":2s8ienjj]
Procedure i pravila su tu samo u slučaju povremenih kvarova. Kod nas nema povremenih kvarova. Cela železnica je jedan veliki konstantni kvar.
RJ, mislim da me nisi dobro razumeo ili nisi pročitao ono što sam napisao. Nema samo u ovoj ili samo u onoj situaciji. Pravila, propisi i procedure su tu za redovno odvijanje saobraćaja i za sve one situacije koje odstupaju od redovnog. Svaki delić organizacije železničkog saobraćaja podleže pravilnicima,uputstvima i procedurama koje one u datim okolnostima predviđaju.
 
[img:2kzgwspb je napisao(la):
http://beobuild.rs/forum/download/file.php?id=109226[/img]
Ako za novosadsku brzu prugu zaista nabave ovakve vozove,šta mislite,da li bi bilo bolje da se i ti vozovi ofarbaju u kolor šemu Srbija Voza(crveno-plavo-bela),ili da zadrže izvornu belu boju?
 
Боље да се договоре о трансферу технологија или макар лиценцном склапању овде. Црћићемо од кредита
 
Ako se ne varam ovo je slika kada su tadašnja ministarka i predsednik obilazili radove na pruzi početkom juna 2020. u podnožju nadvožnjaka na putu Stara Pazova - Vojka. Tom prilikom je na jednoj kratkoj deonici sređen haos na gradilištu i pozabadane su zastave. Tad je famozno i predsednik dao svoju ocenu o tome kako pruga dobro izgleda uz izvlačenje ministarke gore na prugu da se i ona uveri. Bacali su se sa rokovima i paušalnim izjavama, to je bilo neposredno pre izbora u jeku kampanje. Nisu završili propuste kanala ispod pruge na nekoliko mesta (što je trebalo do tad biti gotovo odnosno celi levi kolosek a nije bio ni blizu kraja), pa su te ogromne rupe sakrili tako što su ih prekrili ogromnim pločama. Navukli su tamo dodatnu mehanizaciju i šine samo za slikanje. Onda su deo tih šina i pragova rastavili odmah posle toga da bi dovršili propuste. Isto tako su napravili i ovaj montažni objekat za slikanje i rastavljen je odmah posle toga. Sve to što je viđeno je bilo predstava za masu, niti Kinezi niti naši nisu imali nikakav razlog za sastanak tada, osim što su se bližili izbori. Bio sam na gradilištu i u danima pre i u danima posle toga, sve je to bilo pozorište.

Imajući to u vidu, procenite koliko ozbiljno treba shvatati makete na slikama. To su verovatno Kinezi doneli jer su imali u ambasadi pri ruci, koriste iste pri svakom slikanju. Ne treba se oslanjati na to da ćemo mi kupiti baš taj model voza. Neću da tvrdim da nećemo, ali uzimajući u obzir način kako se pristupilo celom tom događaju, dok god ne vidim neki ugovor, svaku maketu gledam samo kao maketu, i ništa više od toga.

A trebaju biti u našim bojama po meni, isto kao i Flirt, samo lepše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821112#p821112:t6tvniok je napisao(la):
mvbg1 » Ned Feb 07, 2021 3:44 pm[/url]":t6tvniok]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821056#p821056:t6tvniok je napisao(la):
WLABmz » 07 Feb 2021 12:22 pm[/url]":t6tvniok]
Procedure i pravila su tu samo u slučaju povremenih kvarova. Kod nas nema povremenih kvarova. Cela železnica je jedan veliki konstantni kvar.
RJ, mislim da me nisi dobro razumeo ili nisi pročitao ono što sam napisao. Nema samo u ovoj ili samo u onoj situaciji. Pravila, propisi i procedure su tu za redovno odvijanje saobraćaja i za sve one situacije koje odstupaju od redovnog. Svaki delić organizacije železničkog saobraćaja podleže pravilnicima,uputstvima i procedurama koje one u datim okolnostima predviđaju.

Jasno je meni to. Pravila, propisi, procedure za odvijanje redovnog saobraćaja nisu sporne, Ja pričam o onome kad se np. međunarodni voz Avala zaustavi u Batajnici, u kojoj nema predviđeno stajanje i dobije nalog, odnosno pantljičaru sa laganim vožnjama i neispravnim putnim prelazima...
 
Vrh