stf":1rrqviwj je napisao(la):
Па, у "добра стара времена" пруга је вучена преко југа јер је још тада планирана и индустријска зона Лештане у којој и по најновијем ГУП-у постоји уцртана ж. станица.
"Трећи Београд" није планиран ни за становање, а камоли за индустрију. Својеврсни је урбанистички злочин плодну равницу прекрити халама мале привреде што СМТ већ ради, а то би радила и железница преко Баната.
Колико је некада планирање имало смисла а колико данас сваким новим пројектимо деградирамо свој комшилук то је хуманистички неопростиво.
Пројекат за трасу преко Лештана требало би да постоји и то је једини разлог зашто ће нова екипа да иде по тој идеји а не предлогу Удружења.
У непосредној близини смт, до саме детелина петље са Зр.путем већ годинама постоје и дижу се хале, раде фирме. А и уцртано је као привредна зона. Овде се ће неспорно тек морати да се доводе фирме а и најава за то има. Свакако је мања штета за неко парче ораница него за такав воћарски крај какав је у вашем крају
Заштита Винче тек не сме да се доводи у питање. Ако велики део пруге већ постоји, и води до постојећих индустријских зона у Падинској скели, близу је ове горе поменуте и иде даље ка индустријској зони у Крњачи, намеће се као логично направити пар км пруге и мост, или ипак не?
За трећи Београд си и сам чуо најаве, и за становање и за привреду, а и сама логика каже да не постоји ближи граду а чист простор за било какву већу изградњу. И сада се гради десетине, стотине зграда. Планирано је и читаво насеље између Борче и Овче ( ако се не варам 1200 станова, око 5000 становника ) а и десетине разних хала је у изградњи код Котежа и дуж Зрењанинца, већ сада. Е сад, не знам да ли је за тебе 3 Бгд тај брисани замишљен простор о којем се говори или укључујеш у тај назив и постојећа насеља? Све једно то је део у који ћемо дуго бити загледани...
Са Пантографом се слажем у потпуности, мислим да је то гледање у напред. Карло је избацио негде и нацртан предлог овде.