Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Projekti na BG železničkom čvoru
Izvor: Tanjug
0_c6bbe_fdc2b9f0_orig

0_c6bba_c532fb08_orig


Beograd -- Do kraja godine biće pokrenuta dva projekta na Beogradskom železničkom čvoru, a iduće godine biće izvedeni radovi na oko 120 kilometara železničke mreže.
Predstavnici Železnica Srbije i Nemačkih državnih železnica (DB International) zajednički su ocenili da je završetak radova na železničkom Koridoru 10 i podizanje nivoa kvaliteta infrastrukture od vitalnog značaja za obe strane.

Na sastanku je istaknut veliki potencijal tog transportnog pravca u povezivanju prostora centralne Evrope i Turske, što je prilika koju obe železnice moraju iskoristiti, saopštile su Železnice Srbije.

Predstavnici srpskih železnica upoznali su nemačke kolege sa planovima na polju restrukturiranja, obnovi i razvoju postojeće železničke infrastrukture i voznih sredstava, kao i izazovima koje ih očekuju na tom planu.

"Železnice Srbije se nalaze u intenzivnom procesu restrukturiranja. Stvaramo preduslove da bi u narednoj godini mogli da ispunimo zahteve Vlade i EU. Ušli smo u proces modernizacije infrastrukture i imamo veliki broj gradilišta, a do kraja godine očekujemo pokretanje dva nova projekta koji se odnose na radove u Beogradskom železničkom čvoru", rekao je izvršni direktor, Predrag Janković.

On je dodao da će se iduće godine krenuti sa obnovom pruga, plan je da se izvedu radovi na oko 120 kilometara mreže.

"Imamo obezbeđene izvore finansiranja i za radove koji će biti izvođeni od 2015. do 2017. godine. Jedan od ključnih problema sa kojim se suočavamo vezan je za vreme koje je potrebno za pripremu i realizaciju projekata i tu ima prostora za unapređenje efikasnosti", naveo je on.

Nemačka strana istakla je posebnu važnost jačanja saradnje kako između nemačkih i srpskih železnica, tako i evropskih železnica uopšte.
Predstavnici nemačkih državnih železnica naglasili su vrednost razmene iskustava i jasno istakli da žele da pruže podršku srpskim železnicama u osetljivom momentu, navodi se u saopštenju Železnica Srbije.
 
edan od ključnih problema sa kojim se suočavamo vezan je za vreme koje je potrebno za pripremu i realizaciju projekata i tu ima prostora za unapređenje efikasnosti",

Ово заиста јесте кључна ствар. Најдужи и најкомпликованији процес јесте израда пројеката (до)градње или реконструкције пруга а управо ту смо најтањи,дакле тамо где никаква средства нису потребна већ само политичка воља у стручни људи на правим местима. Сама реализација,па и финасијска средства су још и најмањи проблем. На сличан проблем су наишли и у Хрватској рецимо.
 
Kad sam video ovu sliku ucinilo mi se da se radi o modernizaciji stanice Zemun!
 
1375712_392823657512452_2141618217_n.jpg

probio se voz do Kosovske Mitrovice prvi put poslije 1999
 
Spatiotecte,Veruj mi i ja kada sam je video pomislio sam isto ,zato sam je i postavio.Inace ovo je jedna od novih stanica Gradske zeleznice u Moskvi.Uz malo sminke stanica Zemun bi izgkedala isto.Primetio sam tople cekaonice,sto zimi mnogo znaci.
Direktore,jel to nova stanica u centu K.Mitrovice ili neka ranija koja osposobljena.
 
Tu ce biti osposobljena stanica nova posto je prijasnja ostala u juznom djelu grada , :wink:
2012 stavi link ovog sa tanjuga da nebude da si sam napravio vijest :!:
 
е видите како је ту лепо висока платфрома. толика треба да буде на свим станицама у Србији
 
Systra je radila na projektu "beogradski cvor" 2002. cini mi se.
 
2012":2h4ufdxz je napisao(la):
Projekti na BG železničkom čvoru
Izvor: Tanjug
0_c6bbe_fdc2b9f0_orig

0_c6bba_c532fb08_orig


Beograd -- Do kraja godine biće pokrenuta dva projekta na Beogradskom železničkom čvoru, a iduće godine biće izvedeni radovi na oko 120 kilometara železničke mreže.
Predstavnici Železnica Srbije i Nemačkih državnih železnica (DB International) zajednički su ocenili da je završetak radova na železničkom Koridoru 10 i podizanje nivoa kvaliteta infrastrukture od vitalnog značaja za obe strane.

Na sastanku je istaknut veliki potencijal tog transportnog pravca u povezivanju prostora centralne Evrope i Turske, što je prilika koju obe železnice moraju iskoristiti, saopštile su Železnice Srbije.

Predstavnici srpskih železnica upoznali su nemačke kolege sa planovima na polju restrukturiranja, obnovi i razvoju postojeće železničke infrastrukture i voznih sredstava, kao i izazovima koje ih očekuju na tom planu.

"Železnice Srbije se nalaze u intenzivnom procesu restrukturiranja. Stvaramo preduslove da bi u narednoj godini mogli da ispunimo zahteve Vlade i EU. Ušli smo u proces modernizacije infrastrukture i imamo veliki broj gradilišta, a do kraja godine očekujemo pokretanje dva nova projekta koji se odnose na radove u Beogradskom železničkom čvoru", rekao je izvršni direktor, Predrag Janković.

On je dodao da će se iduće godine krenuti sa obnovom pruga, plan je da se izvedu radovi na oko 120 kilometara mreže.

"Imamo obezbeđene izvore finansiranja i za radove koji će biti izvođeni od 2015. do 2017. godine. Jedan od ključnih problema sa kojim se suočavamo vezan je za vreme koje je potrebno za pripremu i realizaciju projekata i tu ima prostora za unapređenje efikasnosti", naveo je on.

Nemačka strana istakla je posebnu važnost jačanja saradnje kako između nemačkih i srpskih železnica, tako i evropskih železnica uopšte.
Predstavnici nemačkih državnih železnica naglasili su vrednost razmene iskustava i jasno istakli da žele da pruže podršku srpskim železnicama u osetljivom momentu, navodi se u saopštenju Železnica Srbije.
koja tacno stanica bi trebala da bude ovakva prokop il ona u centru il neka treca ? :) ps igleda vrhnski :)
 
Vidim da radovi na drugom koloseku pruge za Pančevo dobro napreduju...ups,greška,nisu još ni počeli.Kad će bre taj mart 2013 pa da počnu da rade...uf,opet sam se za...bao,i mart je prošao.Ima li iko bilo kakvu validnu informaciju u vezi ovog grandioznog projekta pošto se niko od nadležnih ne oglašava,prvenstveno mislim na novog "agilnog" direktora.
 
Najavio direktor u susretu sa Nemcima dva projekta do kraja godine,nemam nista protiv da pritiskate.. :D
 
Direktor ŽS gostovao na STB,rekao da novembra počinju radovi iz ruskog kredita prema Pančevu,za 15ak dana se očekuje raspisivanje tendera za Prokop,koji će trajati 60 dana,pa očekuje da radovi počnu u februaru.Najavio je još 3 ugovora do kraja godine.Kazao je da su trenutne pokrenute najveće investicije u železnicu. :kafa:
 
U novembru biće u decembru što reče jedan popularni pevač :laugh:
 
:wink: Ah pa sa bivšim direktorom to je trajalo 4 godine...
 
Radovi pocinju uskoro jer je Dunav stanica oslobodjena raznih teretnih vagona koji su tu bili parkirani.

U Dunav stanici ce biti garazirani radni vozovi i masine koji ce se koristiti za izgradnju pruge Beograd Pancevo.
Vec su pristigli neki od njih.
 
Kinezi bi da modernizuju Železnice


Beograd -- Kineska Sinohidro korporacija zainteresovana je za učešhe u poslovima izgradnje i modernizacijise srpske železničke infrastrukture.
Generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović je na sastanku sa predstavnicima Sinohidro korporacije kazao da će zbog projekta Beograd na vodi uskoro biti pokrenuta gradnja železničko-drumskog mosta Leštane-Vinča-Pančevo.

Prema njegovim rečima, taj most preko Dunava biće dug 400 metara, sa dva tunela.

"Vrednost tog posla je oko 300 miliona evra, a izgradnja mosta trebalo bi da počne već sledeće godine", kazao je Simonović i dodao da će taj posao biti veliki izazov, kako zbog neophodnosti brze izgradnje, tako i zbog kompleksnosti samog projekta.

Prvi čovek srpskih železnica predložio je kineskim partnerima i učešće u modernizaciji pruge Novi Sad - Subotica, koja bi trebalo da bude osposobljena za brzine i do 200 kilometara na čas i istakao važnost učešća domaćih izvođača.

"To su dva najveća projekta gde obe strane mogu naći svoj interes u modernizaciji i rekonstrukciji infrastrukture srpskih železnica", rekao je generalni direktor Železnice Srbije Dragoljub Simonović.

Generalni menadžer Sinohidro koropracije Jang Fan izrazio je spremnost da ta kompanija učestvuje u realizaciji oba projekta i podsetio na međudržavne dogovore Srbije i Kine.

"Vlade Srbije i Kine maju dobre odnose i namera je da se napravi okvirni sporazum za buduću saradnju", rekao je Jang i dodao da modernizacija srpske železničke mreže nije bitna samo za funkcionisanje Železnice Srbije već i za ekonomski prosperitet čitavog regiona.

"Nadamo se da ćemo moći da pomognemo ne samo u tehničkom, finansijskom smislu, već i u kompletnoj obovi železničke mreže i da će projekat dobiti podršku vlada obe države", kazao je Jang Fan.

U saopštenju se navodi da je sledeći sastanak predstavnika srpskih železnica i kineskog partnera zakazan je za ponedeljak, 21. oktobar.Izvor: www b92.rs
Rekoh ja :wink:
 
Ovo već liči na železnicu za ljude.
 
Pa da, slazem se, samo lici. Danas je postao standard da se cak i u gradskom autobusu ugradjuje klima, gde su stanice na svakih 500m i gde je vreme putovanja daleko krace od putovanje vozomi , ali ta 'tehnologija' jos nije postala standard kod nas u zeleznici. Da ne govorim koliko su sigurnija i bezbednija automatska vrata za izlaz iz vagona. Cak i kad su parkirani na kolosecima razni 'likovi' ne bi mogli da unistavaju enterijer vagona, pa se investicija svakako isplati.
 
milanche":3vxxbi4i je napisao(la):
Cak i kad su parkirani na kolosecima razni 'likovi' ne bi mogli da unistavaju enterijer vagona, pa se investicija svakako isplati.

Ti "razni likovi" pre vole da unistavaju eksterijer vagona. :D
 
Vrh