Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

E pa čestitam Pančevci,ako se po završetku pruge BGVoz produži do Pančeva,onda ste se rešili velikog broja muka. :vops: .
 
Treba tu i novi most preko Tamiša.

64267221.jpg
 
Bio je direkotr ZS u BG hronici i pobrojao sta sve treba ,jedna stavka j ei ojacavanje pancevca ,i naj bitnije radovi ce se izvoditi pod saobracajem
 
Znam samo da se radi o velikom poslu,mostovi stanice ,ceo novi kolosek i rekonsrukcija starog,signalizacija,zapravo radi se p potpuno novij pruzi na staroj trasi,roj je razuman..a rusi koji to rade jako brzo,sudeci prema rekonstrukciji pruga i cvora u Moskvi..
0_a838f_58fae8c_XXXL.jpg

Moskva ,rekonstruisana cela mreza gradske zeleznice..
0_a8ee8_7e1d0daa_XXXL.jpg

Cekaju i nove Siemens vozove, nadajmo se ovakvoj slici Stadlera na linji BGVoza za Pancevo..
 
JohnnyLee":3qtscvru je napisao(la):
да није 824 дана мало много за 20так км пруге?
Градња пруге није ни изблиза тако једноставан посао како се чини.То исто важи и за рекострукцију,поготово у нашем радикално лошем и компликованом случају панчевца,стања пруге,бирократије,финансија...
 
pominje se i nova stanica "Krnjaca 2"

zna li neko nesto vise o ovome?
 
Ja samo znam ako zaista gradi ruska operativa sa našom biće to jako brzo i kvalitetno,..ako su rusi igde jaki to je železnica.. :kafa:
 
Delija":1a95yj1t je napisao(la):
Градња пруге није ни изблиза тако једноставан посао како се чини.То исто важи и за рекострукцију,поготово у нашем радикално лошем и компликованом случају панчевца,стања пруге,бирократије,финансија...

али опет, 824 дана? колико би онда рок био да се ради БГ-НС-СУ?
 
JohnnyLee":1s71uoi8 je napisao(la):
Delija":1s71uoi8 je napisao(la):
Градња пруге није ни изблиза тако једноставан посао како се чини.То исто важи и за рекострукцију,поготово у нашем радикално лошем и компликованом случају панчевца,стања пруге,бирократије,финансија...

али опет, 824 дана? колико би онда рок био да се ради БГ-НС-СУ?
Нискоградња ми није јача страна али рекао бих да је највећи проблем прометност те деонице. Читава палета радова на горњем и доњем строју једноставно не може да се изводи док на колосеку поред тутњи воз. Ако се не варам,на К10 ће рецимо прво да минимално ремонтују алтернативне деонице да би неке друге на К10 уопште могли да реконструишу.
 
BEOGRAD - U Zemunu će se razmotriti izgradnja dve nove pešačke pasarele i dva nova nadvožnjaka, radi povećanja bezbednosti u saobraćaju, rečeno je danas na sastanku generalnog direktora Železnica Srbije Dragoljuba Simonovića i delegacije opštine Zemun.

Interes i Železnica i opštine Zemun je da se na teritoriji te opštine poveća bezbednost saobraćaja, pa će se zbog toga zajednički raditi na obezbeđivanju potrebnih finansijskih sredstava.

Reč je o pešačkim pasarelama u naselju "Šangaj", blizu železničke stanice Batajnica i u železničkoj stanici Zemun Polje, kao i o nadvožnjacima na pruzi Batajnica - Stara Pazova (oko 400 metara od železničke stanice Batajnica) i Zemun Polje - Ugrinovci.

Na sastanku je bilo reči i o poboljšanju saobraćajnih veza sa naseljima Ugrinovci i Busije, u kojima živi oko 15.000 stanovnika.

Predstojeća modernizacija pruge od Beograda ka Novom Sadu i Subotici, kao i povećanje brzina vozova na 120 do 160 kilometara na sat zahtevaju denivelaciju putnih prelaza, kako se putevi i pruge ne bi nigde ukrštali.www.kurir.rs

"Za realizaciju takvog posla neophodna je dobra saradnja sa lokalnim samoupravama i uvereni smo da ćemo zajedničkim aktivnostima sa opštinom Zemun i njenim rukovodstvom značajno povećati nivo bezbednosti železničkog, ali i drumskog saobraćaja", rekao je generalni direktor Železnica Srbije, Dragoljub Simonović

Beograd 17:21, 08.10.2013.

Autor: Agencija TANJUG
 
па прво што треба да се реши у Батајници је пружни прелаз код станице, па онда све остало
 
:roll: Sada se vec sa ovim intervencijama prema Batajnici,i gradnjom dvokolosecne pruge do Panceva i rekonstrukcijom pruge do Resnika i Mladenovca stvaraju svi neophodni uslovi da Beovoz i BGvoz postanu regionalni metro..Bravo!
 
JohnnyLee":1z2tck72 je napisao(la):
па прво што треба да се реши у Батајници је пружни прелаз код станице, па онда све остало
Mozda ce graditi novu stanicu..
 
Da i ja mislim da ce tako i biti,poptpuno se uklapa u sliku ovoga sto sada rade..Beovoz. se vraca ili pod isti imenom ili pod imenom Regionalni metro Beograd,sto je i najbolje,onda bi to moglo da bude posebno preduzece po zajednickom upravom zeleznica i grada ili slicno.A kako videsmo i Stadleri su naruceni za Beogradski region.
Predpostavljam da ce morati i da se ujednacava visina platformi na stanicima..da li Stadler moze da staje na stanici Vuk :kafa:
 
Stadler se nece koristiti ni za BG-Voz ni za Beovoz, namenjen je daljinskom unutrasnjem saobracaju.
 
Na sajtu Stadlera kao i Ebrd pise da se nabavlja za Beogradski region.. :kafa:
Ja ga vec vidim kako ulazi pobedonosno na Pancevo glavna,sa uplakanim zenama ,rakijom ,i kako gradjani Panceva bacaju ruze na prugu pred voz,bice to lepa slika.. :kafa:
Dok ce sa drugih 10 Stadlera to isto da rade u Novome Sadu, jer se Regionalni Metro prosirio do tamo :wink:
U svakom slucaju savetujem im da naruce +20 garnitura da bi svi pravci bili dobro pokriveni..

Serbian Railways (ŽS) has ordered 21 electric FLIRTs (Fast Light Innovative Regional Train) from Stadler Rail for commuter rail services in the Belgrade region. The contract worth around EUR 100 million was signed today in Belgrade. The order is being financed by the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) in London. The vehicles will be delivered in two-week intervals between autumn 2014 and late summer 2015. The trains are very environmentally friendly due to their low energy consumption.
flirt_serbien_jpg_580x290_crop_q95.jpg

xew-116948.jpg
 
2012 nebudi tvrdoglav vec smo raspravili da se se novi vozovi koristiti za regjonalni saobracaj
 
Pa jeste li raspravili sa Stadelrom ,Zs ili.. kako commuter vozovi mogu da sluze za daljinski inter city saobracaj,kada nisu namenjeni za to..eurofima se ne bi slozila sa tim.. :kafa: Cekaj a ko je to raspravio... iz direkcije za sobracaj beograda ili...Ovaj Direktor ZS ispade sekirica..ha.. :wink:
1_l_no1.jpg

Evo ga na Rakovici..
 
Prvo kredit nije od eurofime i emoj vise da trolujes bez potrebe
 
A ko je rekao da je od Eurofime,koja je organizacija,Ebrd je banka,uh sorry a sta te pogadja tu,...kapiram...ups.. :wink:
 
2012":87rr89i4 je napisao(la):
Pa jeste li raspravili sa Stadelrom ,Zs ili.. kako commuter vozovi mogu da sluze za daljinski inter city saobracaj,kada nisu namenjeni za to..eurofima se ne bi slozila sa tim.. :kafa: Cekaj a ko je to raspravio... iz direkcije za sobracaj beograda ili...Ovaj Direktor ZS ispade sekirica..ha.. :wink:
1_l_no1.jpg

Evo ga na Rakovici..
Ti si rekao eurofima i stvarno od sad pocinjem da preskacem tvoje postove ,nece ici na bg voz ni na beovoz i tjeo ti shvatiti ili ne :)
 
Vrh