Ne vredi objasnjavati, dve stranice kasnije će opet neko pitati a sto nije 300. Od tolike količine laži i bljuvotina smo postali totalno nerealni.WLABmz":2ymgaj7g je napisao(la):Sve što je iznad 160 km/h u narednih 20 godina ne može biti ekonomski opravdano u Srbiji. Jednostavno, brzina od 160 km/h na svim deonicama bivšeg Koridora X donosi u proseku duplo kraće putovanje vozom od trenutnog, značajno kraće u odnosu na autobus i nešto kraće u odnosu na automobil, a značajno je jeftinija od 200 km/h, u pogledu cene izgradnje/rekonstrukcije pruge, u pogledu cene održavanja pruge i u pogledu cene voznih sredstava.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=782284#p782284:23tvowvw je napisao(la):spatiotecte » 09 Окт 2020, 15:24[/url]":23tvowvw]Brzo kredit od 2 milijardi evra i da rešimo to pitanje
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=559138#p559138:1cuwtu9g je napisao(la):Arnorian » 13 Aug 2018 06:47 pm[/url]":1cuwtu9g]Šema koloseka od Batajnice do S. Pazove:
- Crveno putnički saobraćaj, do Batajnice 120 km/h, od Batajnice do N. Pazove 200 km/h.
- Plavo teretni saobraćaj, od Batajnice do N- Pazove 120 km/h.
- Zeleno mešani saobraćaj prema NS, 200 km/h.
- Magenta mešani saobraćaj prema Šidu, od N. Pazove do S. Pazove 160 km/h.
Je l to tako stoji duže vreme ili se radi nešto?RSK":1th0548z je napisao(la):Mala krsna - Jajinci, trenutno stanje u Kolarima
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784478#p784478:3nn8kaej je napisao(la):Boki123 » Sub Okt 17, 2020 8:15 am[/url]":3nn8kaej]https://www.railjournal.com/fleet/tender-for-200-munich-s-bahn-emus-launched/
Koliko bi bilo izvodljivo uzeti BR 423 od Minhena (naravno ne 200+ komada nego koliko nam je potrebno), ipak su to novija vozila od naših RVR. Da li je tehnički ovo izvodljivo?