Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778996#p778996:dj5fs35v je napisao(la):
Дошљак » 29 Сеп 2020, 11:57[/url]":dj5fs35v]Нека ме неко упућенији исправи, али мислим да углавном КП и саобраћа претежно по Војводини, Мачви и долини Колубаре. То сам приметио на основу слика по инстаграму.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778994#p778994:dj5fs35v je napisao(la):
Прле » 29 Сеп 2020, 11:51[/url]":dj5fs35v]Bo-Bo конфигурација ми говори да су главни токови роба по равним пруграма, тј ка Бару се не користе?

има их и на барској и нишкој прузи. Traxx има снагу од 5.6 MW, а 461 5.1 MW
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779071#p779071:1joov0a0 je napisao(la):
JohnnyLee » 29 Sep 2020 01:41 pm[/url]":1joov0a0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778996#p778996:1joov0a0 je napisao(la):
Дошљак » 29 Сеп 2020, 11:57[/url]":1joov0a0]Нека ме неко упућенији исправи, али мислим да углавном КП и саобраћа претежно по Војводини, Мачви и долини Колубаре. То сам приметио на основу слика по инстаграму.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778994#p778994:1joov0a0 je napisao(la):
Прле » 29 Сеп 2020, 11:51[/url]":1joov0a0]Bo-Bo конфигурација ми говори да су главни токови роба по равним пруграма, тј ка Бару се не користе?

има их и на барској и нишкој прузи. Traxx има снагу од 5.6 MW, а 461 5.1 MW
Ali džaba im tolika snaga kad je na Barskoj pruzi po kiši ne mogu da isporuče na šinu.
Athezija je čudo.
Rumunka sa svojih 6 osovina ima da se popenje uz "masnu banderu". :wink:
 
Е тог израза сам се сетио зато им и рекох...
 
Koliki je kapacitet TPS Zemun? Vidim lepo napreduje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779060#p779060:1fptu5ve je napisao(la):
spatiotecte » 29 Sep 2020 01:10 pm[/url]":1fptu5ve]Ali piše na planu kola BEZ otkačivanja. To onda nisu putnički vagoni već EMG?
Pravi se i nova hala za održavanje Štadlera i onih novih garnitura koje će se kupiti dok će ova postojeća
nastaviti da služi za šta je i namenjana - za seriju 412

hale.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779125#p779125:umkrqscu je napisao(la):
tragac » Uto Sep 29, 2020 5:51 pm[/url]":umkrqscu]Gde će se pripremati restoran i bife kola?

Koji restoran i bife kola? :laugh:
 
Мислио је где ће се празници тоалети и пунити вода
 
Danas mi otpravnik vozova kaže da je kupljeno 10 vozova za 200km/h koji će stići...

Pretpostavljam da greši?
 
Ko zna, nije bila nikakva informacija. To bi trebalo prvo tender da ide pa onda, mada ne bi me čudilo da su uzeli bez tendera (najverovatnije od kineza)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779184#p779184:27dw4dsk je napisao(la):
Прле » 29 Sep 2020 09:20 pm[/url]":27dw4dsk]Мислио је где ће се празници тоалети и пунити вода
Ne, to se vidi jasno gde će biti. Mislio sam na KSR.
 
Ko sad čisti, pere, sprema kola za spavanje i kušete na vozu za Bar? Ko je to radio pre Korone na drugim vozovima koji sad ne idu? Isto pitanje i za rastoran i bude kola ako su saobraćaja na dnevnom za Bar.
 
Могу да претпоставим да нико, тј ако се радило, да се радило на лицу места...
 
U Topčideru se pere posteljina kušeta? Ili su to prepustili Crnogorcima da rade u Baru?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778740#p778740:3ylkd3te je napisao(la):
Bostos » 28 Sep 2020 01:47 pm[/url]":3ylkd3te]U Zemun Polju se trenutno grade stubovi za novi nadvožnjak nešto niže od trenutne rampe, otprilike na pola puta između sadašnje žel. stanice i rampe. Ostaje nejasno da li će se na mestu sadašnjeg pružnog prelaza napraviti podvožnjak ili se prelaz potpuno ukida. Koliko se sećam u planovima nije ucrtan podvožnjak na tom mestu ali mi nije jasno kako će sav saobraćaj biti preusmeren jer će dobar deo naselja preko pruge ostati odsečen od starog dela (na 200 metara od rampe se nalazi škola, market). Ostaje jedino pothodnik na novom stajalištu Kamendin ali gubi se saobraćajna veza, samim tim i linije 708 i 709 bi morale da kruže tako što bi išle preko novosadskog autoputa do raskrsnice kod Metro hipermarketa gde je planirano ukrštanje sa putem koji vodi na budući nadvožnjak i dalje ka naselju Plavi Horiznti.

file.php
Evo i stubova budućeg nadvožnjaka.
received_461851611455514.jpeg
 
Od Jajinaca ka Belom Potoku je postavljen zastor i razvučene šine pored. Pre mesec dana toga nije bilo, znači radilo se. Pragovi su odavno naslagani jedan preko drugog na pojedinim mestima.
 
Na pravoj sam temi! :)

Pozdrav svima! :)

Postoji neki plan za izgradnju zeleznice koja bi isla od Aerodroma, pa bi se negde ulila u novu zeleznicu na potezu oko autoputa deonice Novi Beograd - Surcin. Izvinjavam se, nisam strucan sa terminima skroz.
Bitno mi je za druga. On je isao kod geometra i video dva plana za tu zeleznicu, na jednom prelazi preko njegove parcele, a na drugom ne.
Isto tako, zbunjujuce je da li ce ta deonica zeleznice biti ispod zemlje ili iznad zemlje, kako se to tumaci u planu? Geometar mu je rekao nesto, pa ok, voz mora da ide horizontalno, i sad drugu nije jasno uopste ta deonica zeleznicka kako ide podzemno ili nadzemno i da li prelazi preko parcele ili ne. Je l i to moze da se vidi u GIS-u ili na GeoSrbija u nekom planu, koji da trazim samo? On je za to geek.

Ako se bude pravio nadvodznjak za tu deonicu zeleznice, onda ce ici verovatno od aerodroma nadzemno, ali ako se ne bude pravio onda ce ici podzemno? Je l to odluceno ili ne? Problem je sto je on video kod geometra dva razlicita snimka, prema jednome ode njegova kuca, a prema drugome kako kaze bice pored pruge? Ako bude pored pruge, to mu je najgore, pa mu zato pomazem, da proda to dok se moze sa svojima, jer nece dobiti odstetu, a kuca ima da mu se trese svaki sat.

Hvala! :)
 
Имаш ли тај план од геометра? Овде на форуму нисам видео ништа сем оних предизборних мапа које нису детаљне.
 
Hvala na odgovoru! :)
Pa nemam, ni on.
I ja sam u blizini, pa sam video plan jedan, samo slike kod nekog, jer o tome svi pričaju.
Postoje dva drugačija plana.
Prema planu koji sam ja video, ide železnička pruga, tj. metro preko određenog dela tog naselja. Neki govore da je metro, neki da se ide voz gore, neki govore da ide na njihovu parcelu, neki na drugu njihvovu kako mi je rekao drug i ostali. Razne priče.
Ali sam ja uglavnom video taj plan jedan negde, ne znam ni gde, jer ide nadvodžnjak ili put koji će povezivati aerodrom uz deonicu Novi Beograd-Surčin, što me je interesovalo.

Međutim, on kaže da je video isti taj plan, ali i drugi plan sa istim saobraćajnim putevima (železnica ili metro i taj put), ali skroz na drugačijim lokacijama od onoga što je on video, ali se ne seća tog drugog plana, jer je bilo na brzinu. Pod tim "drugačije lokacije" nisu to neke izmene drastične oko železnice kako mi je opisao, tj, železnica je preko njegove kuće ili pored njegove kuće, tako da nije to neka razlika.
Ali je razlika u tom nadvodžnjaku ili putu koji će povezivati aerodrom uz deonicu Novi Beograd - Surčin.

Poenta njegova je da ako ta železnica ide nadzemno, onda su stvari loše logično, a ako ide podzemno onda je to najbolje.

I ja sam čitao medije i nisam pronašao detaljne planove. Navodi se da je to železnica u medijima, a ne metro, koliko sam razumeo. Krak 4 valjda, ali će to sve kao da čini metro sistem. U našoj državi sve je metro sistem.

Sada, što se tiče te železnice, neki govore da je to krak koji se povezuje dole sa budućom železnicom Surčin, pa da ide na Ostružnicu, da se radi o transportu robe, a ne ljudi. Ništa mi nije jasno oko toga.
A put je ok u svakom slučaju za mene, jer bez obzira na koje tri lokacije bude bio, miran sam manje ili više. Prema jednoj, može da mi bude pored prozora taj nadvodžnjak, ali šta da se radi.

Na slici geometra je drug video i put i krak železnice, a to i ja vidim na slikama koje sam video kod ljudi.
Kontam da svaki aerodrom ima svoj metro u svim zemljama ili železnicu i sada šta se tu dešava, ne znam.
Pokušao sam u GIS-u svašta, ali ništa ne uspeva, čini mi se da je interfejs promenjen u odnosu na period kad sam ovde gledao taj put NBG-Surčin za građane, jer ni to ne mogu da nađem.

Postoji GIS, GeoSrbija i to je sve što znam. Ne bavim se ovim, pa sam možda gledao i neke druge sisteme ako postoje, ali ne sećam se.

Pozdrav! :)
 
Advokat dobar. Dobro je što su kontaktirali medije. Ili mediji njih.
Ali nadam se da će biti pametni i pristati na kuću neku ako nemaju advokata, jer ih je četvoro, baba je veoma stara, dva sina mlada, jedan astmatičar, to nije baš zgodno. Ta garsonjera koju im nude je premala za njih, ali moraju i oni da razmišljaju dugoročno da će baba umreti. Zvučim surovo, ali nažalost, i pored toga je užasno za gospođu što je doživela te probleme u ovim godinama. Strašno je i još se ona brine, ne zbog sebe, nego zbog zeta ili sina i unuka. Ako nemaju drugo rešenje, onda bolje je da prihvate i stariju kuću sa placem na udaljenoj lokaciji nego ovo. ali se očigledno radi o nespremnosti države da im izađe u susret i mogu da pokušaju da iskoriste politiku i medije da im pomognu pri obnavljanju kuće koju im nude, a koja je stara.
Ali nisam upućen u detalje, pa ne mogu ništa ozbiljno da komentarišem i ograđujem se od svojih prethodnih komentara.

Nego, našao sam taj plan koji je on video sa železnicom. Slika je sa GIS Beoland.
To je i drug prvo video kod geometra, ja nisam ovo video, a posle je video drugi plan koji sam ja video i geometar mu rekao da je taj drugi plan stvaran.
Na priloženoj slici vidi se broj 240 koji označava aerodromsku površinu.
Kroz koji prolazi put zelene boje i to je aerodromski put iz opštine Surčin ka aerodromu. Na donjem delu, raskrsnici taj put se račva prema slici kod skretanja za Aerodrom kada se ide preko Surčina iz grada na železnicu i na put o kome sam pisao koji ide na autoput Novi Beograd - Surčin. Taj put je sa desne strane i označen plavom nežnom bojom.
Železnica je označena belom bojom i nalazi se sa leve strane. Što se tiče železnice, glavni problem je da li ona ide podzemno ili nadzemno, jer se ta lokacija nalazi na Sremskoj "visoravni" (isto kao Bežanijska Kosa) i onda je glavni problem kako će ta železnica ili metro ići - kopanjem tunela sve do aerodroma ili nadzemno?
Geometar mu je rekao da u legendi piše da je to železnički saobraćaj.

Drugi problem je plan koji sam video preko slika, i koji je malo drugačiji od ovog, dovoljno da drug ostane bez kuće ili da bude pored pruge u najgorem slučaju. On kaže da je geometar video ovo prvo, ali je onda konsultovao se sa urbanistom i onda mu ovaj nešto objasnio kako da podesi planove na GIS-u i onda je naišao na taj plan koji sam video ranije ja. I sad koji plan je važan ili punovažan? Ako provereno to ide podzemno, onda je nebitno o kom planu se radi, ali ako ide nadzemno, veoma mu je bitno.
Je l zna neko nešto o ovome?

Hvala unapred! :)
 

Prilozi

  • download.png
    download.png
    381,8 KB · Pregleda: 1.220
Ево вам пруга за Vmax 200км/ч како изгледа. Обична двоколосечна пруга. Ништа специјално осим што нема укрштања а ми овде градимо вијудкте и чуда као за Vmax 300км/ч!


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Le-21PZXWFI[/youtube]
 
Vrh