Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

direktor":1kwb1pp1 je napisao(la):
Ovako izgleda papir sa skicom Stadler Flirta za ZS koji je Simonovic pokazao novinaru televizije Sky plus 11. septembra.
predhodno bojanje je bilo bolje ovo mi se nesvidja sa ssc od vladygark

2pSu3zt.jpg

Што значи да и дефинитивно добијамо најновији ФЛИРТ 3. :vops:

flirt3_panto_korr_01_fenster_jpg_960x350_crop_q95.jpg


Са Штедлеровог сајта:
Each of the four bodies has one passenger door per side to meet the requirements of Serbian Railways. This highlights one of the real strengths of the FLIRT3 concept: the number of doors and various other features can be adapted variably to meet the customer’s requirements.

The first units will be delivered in autumn 2014. Ten weeks after the delivery of the first vehicle, the remaining 20 trains will be delivered in two-week intervals. Thus, the last vehicle will arrive in late summer 2015.
http://www.stadlerrail.com/en/news/2013 ... in-serbia/
 
Ma svaka cast Direktoru ZS,covek radi svoj posao i nije se obazirao ma medijsku kampanju protiv njega iz nekih krugova.To ga je samo podstaklo u radu i da ce svu svoju energiju da utrosu u zavrsetka z.cvora, na zalost tih krugova ,koji su lobirali protiv toga.Direktore ajd u zdravlje.. :vops:
 
samo da vrata nisu bela bilo bi dobro :) ovako je previse boja :)
 
Da zapravo treba da bude kao u šemi Caf tramvaja koja se pokazala dobro,podseća na zastavu, odbija švrljanje i sl.Možda je dobro da nam šinski transport u Beogradu bude ujednačen u boji.
 
STU i on vidi kada je nesto novo,uglavnom popravlja stare stvari :D
 
Још давно сам предао жалбу "Савету за штампу", а погледајте одговор "Курира" (скроловати доле).

Курир наводи да ни једна од 6 жалби нема основа.

http://www.savetzastampu.rs/cirilica/za ... stupci/626

Ових дана би требао Савет за штампу да дефинитивно одлучи.

Курир тврди да је моја изјава пренесена без било каквог извртања смисла.

Ипак једна је добра ствар: Ако је неко из Курира требао потрошити снаге и времена да напише толико дуго образложење за јако слабо читан сајт Савета за штампу, то значи да "Савет за штампу" ипак има неку вредност. Само мртво псето нико не шутира.
 
али то је Курир. најтрешији од свих треш новина у Србији. и ако сте се жалили, њих треба стално пријављивати
 
Савет за Штампу одлучио:

"Удружење љубитеља железнице је недвосмислено противник Београда на води. Нема кршења новинарског кодекса."

http://www.savetzastampu.rs/cirilica...i-postupci/626

Мало по мало, све сам сигурнији да желим да се одселим, да не спрцавам младост, енергију, таленат на кретене.
 
Nedvosmisleno, ovo je vukoje*******ina od zemlje, spoj gluposti i nemorala.


Део образложења: "...Један члан Комисије сматрао је да Кодекс јесте прекршен тиме што је изостављањем неких делова саопштења и поједностављењима ставова представника Удружења љубитеља железница донекле изврнут смисао саопштења.Удружење железница није, наиме, како је у тексту наведено, против реализације пројекта, већ само за то да се приликом његовог спровођења сачува и желеничка пруга. Остали чланови Комисије сматрали су, међутим, да није могуће залагати се и за једно и за друго и да новинар „Курира“ није погрешио када је залагање за „останак“ пруге у том делу града разумео као противљење пројекту који предвиђа њено уклањање. Новинар је том приликом изнео вредносни суд који је стекао на основу достављеног саопштења, а не чињеницу.

Због свега изнетог, Комисија је, са седам гласова „за“ и једним „против“ одлучила да „Курир“ објављивањем спорног текста није прекршио одредбе Кодекса новинара Србије."


Toplista nadrealista.
 
"залагање за „останак“ пруге у том делу града разумео као противљење пројекту који предвиђа њено уклањање."

Nije ovo neka teorija zavere već obična novinarska neobaveštenost ili neobrazovanost, što je rezultat loše kadrovske politike i selekcije u svim društvenim i privrednim oblastima.

Recimo, prvo i osnovno. Projekat "Beograd na vodi" predstavlja urbanizaciju Savskog amfiteatra a ne uklanjanje pruge kao što su oni shvatili i naveli.
Drugo, "ostanak pruge" oni razumeju kao ostanak svih koloseka što nije stav udruženja, ali se tako shvata u svesti prosečnog novinara i građanina.

Nažalost, nepromišljeno ste se igrali vatrom a igranje vatrom uvek završi sa opekotinama. Kao što sam napisao, svaki pokušaj vađenja situacije će pogoršati položaj udruženja, što se ovim saopštenjem i dogodilo.
 
Одлука "Савета за штампу" ми је стигла и мејлом. Послао сам повратни мејл са захтевом да добијем подписану одлуку, са подписом свих чланова комисије.

Један од познаника ми је рекао "чим сам видео ко је председник комисије, знао сам каква је одлука, нисам требао ни да читам". Уместо препуцавања, ко је у праву, тужби и којечега, мислим да кренемо на једну сасвим другачију тактику. То је дељење поклона са посветом захвалности за професионални рад, а књига треба да буде симболична. Треба да има индиректну поруку која није ни увредљива, ни саркастична, и да има мој подпис и печат "Удружења љубитеља железнице". Поклоне треба доделити председнику комисије Савета за штампу и некоме у Куриру. На почетку сам мислио да то треба да буде госпођица Екипа Курира, али мислим да... Мислим да има сјајних материјала за чланак за "Њуз" :)
 
SRBIJA | ČETVRTAK 3.10.2013. | 20:24
Dozvola za rekonstrukciju pruge
IZVOR: BETA, TANJUG
Beograd -- Ministarstvo građevine odobrilo je Železnicama Srbije građevinsku dozvolu za radove na rekonstrukciji i modernizaciji pruge Pančevački most - Pančevo Glavna.

1307132588524dc065dc2c8115383539_640x426.jpg


Modernizacija se finansira iz ruskog državnog kredita.

Iz ruskog državnog kredita ukupne vrednosti od 800 miliona dolara, za modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna biti izdvojeno je oko 60 miliona evra.
Zahvaljujući dobroj saradnji Železnica i Ministarstva saobraćaja, obezbeđeno je i finansijsko učešće države Srbije, u vrednosti od 15 odsto od iznosa kreditnih sredstava.
Aneksom Ugovora za modernizaciju železnica, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, predviđen je rok za završetak radova od 824 dana.
Tako će već za red vožnje za 2015/2016. godinu, saobraćaj biti projektovan novom dvokolosečnom, elektrificiranom prugom između Beograda i Pančeva.
 
Počela sanacija pruge Ostružnica - Resnik

Četvrtak, 03. oktobar 2013.

Srpske železnice su zbog izuzetno lošeg stanja elemenata gornjeg i donjeg stroja pruge započele građevinske radove na sanaciji deonice Beograd ranžirna“A“-Rasputnica „B“-Rasputnica „K“-Resnik, na pruzi Ostružnica – Resnik.

Remont se izvodi na dužini pruge od sedam kilometara, nakon čega će biti omogućena brzina vozova od 60 kilometara na sat, a radovi će trajati 30 dana.

-Ovom prugom na kojoj saobraćaju samo teretni vozovi godišnje se preveze osam miliona tona robe. Umesto kroz grad, ovuda saobraćaju teretni vozovi sa teškim brutom i opasnim materijama. Zbog dotrajalosti pruge koja nije remontovana duže od četiri decenije, uvedene su lagane vožnje od 20 kilometara na sat, jer se upravo na ovoj relaciji dešavaju česta iskliznuća vagona. Sanacijom ćemo povećati i stepen bezbednosti i sprečiti krađe robe koje se sve češće dešavaju upravo zbog smanjene brzine koju koriste vešti lopovi, kazao je generalni direktor „Železnica Srbije“ Dragoljub Simonović, prilikom današnjeg obilska ove deonice i najavio remonte pruga na još 29 deonica sa laganim vožnjama.
Simonović je, takođe, naglasio da će ova pruga nakon završetka radova biti po evropskim standardima i da će biti brži protok robe. Podsetio je da se sanacija laganih vožnji finansira iz sredstava „Železnica Srbije“ i da će se radovima na deonici Beograd ranžirna stanica – Resnik uštedeti 400 hiljada evra koliko košta ova investicija kod drugog izvođača.

Generalni direktor "Železnica Srbije" najavio je da će već naredne godine biti otvoreno osam velikih gradilišta na Koridoru 10 i izneo je podatak da je samo za sanaciju laganih vožnji na Koridoru 10 u dužini od 350 kilometara potrebno oko 350 miliona evra.

U okviru sanacije ove deonice, biće mašinski regulisano 1,8 kilometara pruge, zamenjeno preko 2.100 betonskih pragova, kao i 100 drvenih kolosečnih pragova ukupne dužine od oko 300 metara. Radovi će obuhvatiti mašinsko rešetanje zastora sa dopunom tucanika u dužini od 1,7 kilometara, uništavanje vegetacije i čišćenje kanala u pružnom pojasu pruge u dužini od oko 1,8 kilometara.

Pruga beogradskog železničkog čvora Beograd ranžirna „A“ “-Rasputnica „B“-Rasputnica „K“-Resnik izgrađena je 1970. godine sa projektovanom brzinom od 70 kilometara na sat, a njen eksploatacioni vek je 25 godina. Pruga u dužini od oko pet kilometara je u izuzetno lošem stanju. Od ukupno ugrađenih 17 hiljada drvenih pragova trula je trećina zbog čega nije moguće mašinsko regulisanje koloseka, a ugrađene šine su proizvedene 1963. godine.
553174_167654766764661_1662965367_n.jpg
 
WOW!Sve lepe vesti,još kada bi se krenulo u rekonstrukciju postojećih i gradnja novih stannica za BGVoz.. :vops:
Čestitke ŽS i Ministarstvu Građevine ,bravo. :kafa:
 
Remont se izvodi na dužini pruge od sedam kilometara, nakon čega će biti omogućena brzina vozova od 60 kilometara na sat, a radovi će trajati 30 dana.

Da je srece da je vest o remont pruge od sedamdeset kolometara
a sad se veselimo za sedam km
ako tako nasave na kraju pravicemo opšte narodno veselje za svaki prag posebno
pa koliko samo saobracaj teretne kompozicije u jednom cugu zaradi
a ovamo svi kao jedva skrpili za tih ,,par,, pragova u dužini od sedam km :?
 
Daj , pa ovi su uradili za par meseci više nego predhodni za 8 godina..naravno da nikad dosta ,imamo čemu da se nadamo ovako kako je sada krenulo.. :kafa:
 
Lord":171keomi je napisao(la):
SRBIJA | ČETVRTAK 3.10.2013. | 20:24
Dozvola za rekonstrukciju pruge
IZVOR: BETA, TANJUG
Beograd -- Ministarstvo građevine odobrilo je Železnicama Srbije građevinsku dozvolu za radove na rekonstrukciji i modernizaciji pruge Pančevački most - Pančevo Glavna.

Aneksom Ugovora za modernizaciju železnica, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, predviđen je rok za završetak radova od 824 dana.
Tako će već za red vožnje za 2015/2016. godinu, saobraćaj biti projektovan novom dvokolosečnom, elektrificiranom prugom između Beograda i Pančeva.

BG Voz-u dobrodosao u Pancevo
 
Vrh