[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772850#p772850:351t4mm7 je napisao(la):Рипањац 405 » 08 Сеп 2020, 10:09[/url]":351t4mm7]Класичан изговор! Не мора све што је јефтиније да буде и боље.
Push-pull vagoni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772964#p772964:19ocmx42 je napisao(la):JohnnyLee » 08 Sep 2020 12:49 pm[/url]":19ocmx42]зато што је дозвољено приватницима да возе. путнички још увек није либерализован, и то би требало што пре
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772850#p772850:19ocmx42 je napisao(la):Рипањац 405 » 08 Сеп 2020, 10:09[/url]":19ocmx42]Класичан изговор! Не мора све што је јефтиније да буде и боље.
напротив, јесте боље. прво, јефтиније је набавити 20 троделних МВ гарнитура него 20 локомотива и 60 вагона (то је отприлике то). друго, јефтиније је за одржавање. треће, јефтиније је и практичније за експлоатацију. јер, да би се класе обрнуле, треба да се откачи локомотива, па да оде до прве скретнице, па да крене назад другим колосеком до следеће скретнице, па да се врати назад до вагона. ем се губи време, ем се потроше два колосека. на МВ, само машиновођа пређе са једног на други крај, пребаци управљачницу и остало, мислим да му максимално треба 10 минута
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772967#p772967:1on8puqs je napisao(la):Рипањац 405 » 08 Sep 2020, 13:59[/url]":1on8puqs]Мислим на то какво је нешто за путнике, не на техничке карактеристике. А чињенице су неумољиве - гарнитура никада неће бити удобнија од конвенционалног вагона јер су ти возови првобитно замишљени само за приградски саобраћај, што говори да је њихова употреба на дугачким линијама скроз усиљена. Треба и путници нешто да се питају, а не само врхушка у компанији. У нека нормална времена железница се прилагођавала путницима, док се данас путници прилагођавају железници. Није тако само код нас, тај синдром је свуда толико узео маха да превазилази границе болесног.