Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Problem sa ruskim DMV je što to nije serijski proizvod kao Flirt recimo. Prototip je rađen za nas i samo dve serije i nikad se više neće proizvoditi ni za koga. I onda na sve to dođe naše katastrofalno održavanje...Pa i Siemens Vectron je u početnim fazama imao ogromnih problema, dok nisu rešene dečje bolesti kod prvih serija modela. Mnogo je sigurnija investicija kupovati lokomotivu ili voz koji se proizvodi u velikim količinama i serijama, ma ko god bio proizvođač.

BTW, Metrovagonmash DMV koji koriste Ruske železnice je dosta drugačiji proizvod, sa lošijim delovima od našeg, ali se bolje pokazao od našeg jer je proizveden u više primeraka i bolje se održava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=767848#p767848:e2fzstu9 je napisao(la):
spatiotecte » 20 Aug 2020 10:19 pm[/url]":e2fzstu9]Da javimo odmah našem članu mvbg1 da predje u tvoju firmu :)
Hmmm.... :?
Mmmm... NE.
 
Sad sam putovao Regio vozom do Vršca (polazak iz Bg-a u 11 i 50) i voz je bio pun, u jednom trenutku iza Pančeva su neki čak i stajali. Očigledno ima dosta putnika na ovoj liniji, da li se možda nekim slučajem razmišlja o povećanju broja polazaka od novog reda vožnje? Kondukter nije imao iz nekog razloga onaj elektronski uređaj kod sebe :?
 
Dakle, kao što napisasmo više puta, serija 711 je maloserijski model, kupljen kao prototip, što će činiti probleme u održavanju dok bude eksploatisana. A taj vek eksploatacije, zbog pomenutog, a i usled uvođenja novih tehnologija (baterije) neće biti Bog-zna-kolko dugačak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766461#p766461:3er9pr83 je napisao(la):
WLABmz » Нед Авг 16, 2020 8:59 am[/url]":3er9pr83]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766411#p766411:3er9pr83 je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 15, 2020 10:51 pm[/url]":3er9pr83]Јесте, али навике путника су такве.

Navike naših ljudi su da bacaju đubre u prirodu... :roll:

Kome je 350 metara mnogo za pešačenje u presedanju, samo ću reći metro u Moskvi. Ko je bio, zna o čemu pričam...

На станици Павелецкаја од станице на зеленој линији до станице на кружној линији има добрих 700-800 метара :?
 
Има људи који пешаче километар до контејнера. Загађивање средине се ничим не може оправдати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768236#p768236:36u5773v je napisao(la):
MaRtInsrbija1993 » 22 Aug 2020 11:02 am[/url]":36u5773v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766461#p766461:36u5773v je napisao(la):
WLABmz » Нед Авг 16, 2020 8:59 am[/url]":36u5773v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766411#p766411:36u5773v je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 15, 2020 10:51 pm[/url]":36u5773v]Јесте, али навике путника су такве.

Navike naših ljudi su da bacaju đubre u prirodu... :roll:

Kome je 350 metara mnogo za pešačenje u presedanju, samo ću reći metro u Moskvi. Ko je bio, zna o čemu pričam...

На станици Павелецкаја од станице на зеленој линији до станице на кружној линији има добрих 700-800 метара :?

Daleko presedanje - daleko i Moskva. Blizu presedanje - blizu i Beč. :D Kao dobar primer planiranja presedačke tačke može nam poslužiti recimo metro stanica Kagraner Platz u Beču:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yD-fxOcoYtg[/youtube]

https://www.google.com/maps/@48.2499552 ... 384!8i8192

Čim izađeš iz autobusa spuštaš se eskalatorima do perona. Beč nema nivo za biletarnice jer ne praktikuje sistem "proof of payment" već kontrolu kao kod nas što za posledicu ima perone na nivou -1 gde bi obično bila biletarnica. Najnoviji plan beogradskog metroa predviđa perone na nivou -2 što garantuje gubljenje vremena prilikom pristupa peronima. Još kad su stajališta daleko ima svi da nastave tramvajem 12 do grada.

U Beču su eskalatori pred stajalištem fider autobusa, odnosno prekoputa tramvajskog stajališta namenjenog linijama koje prolaze pored metro stanice (dakle nije terminus). Tramvaj nije fider već formira mrežu. Autobusi, uglavnom zglobni vrše ulogu metro fidera.

Stanicu Tošin bunar čak i ovako pomerenu bilo je moguće bolje isprojektovati. To je moglo biti realizovano na primer spajanjem Narodnih Heroja sa Nikole Dobrovića probijanjem nasipa tako da pomerene 65, 71 i 72 prolaze ispod pruge do istočnog ulaza poput onog na stanici Novi Beograd.

Iskreno mislim da je greška što je stanica pomerena jer je udaljena od Bežanijske Kose. Nekada su ljudi dolazili peške do starog stajališta BG:Voza. Sada više neće biti u mogućnosti. Udaljenost samo do ulice Dimitrija Georgijevića Starika iznosti bezmalo 500m uz brojna stepeništa. Do stambenih zgrada ima 600m. Moskovljani su pošteđeni "planinarenja". Nova stanica Tošin Buner biće još jedna kolateralna šteta sa fiksnim stepenicama poput onih na primeru obližnje stanice Novi Beograd.
 
Juče, 23.08.2020.god počelo je polaganje 4. koloseka TPS Zemun. To je prvi od
koloseka koji će se izgraditi u ovom kompleksu.
Datum za istoriju, rekao bih. :)

IMG_20200823_105745.jpg


IMG_20200823_105734.jpg


IMG_20200823_105834.jpg


4. kol.jpg
 
Napravljena aplikacija za veću bezbednost na pružnim prelazima u Srbiji

Akcionarsko društvo "Infrastruktura železnice Srbije" objavilo je danas da je napravilo aplikaciju "Pružni prelazi", koja korisnicima pruža potpune informacije o svim pružnim prelazima u Srbiji i na taj način putovanje čini bezbednijim.

Aplikacija "Pružni prelazi" doprinosi povećanju bezbednosti, jer korisnike na vreme informiše da se približavaju pružnom prelazu i na taj način upozorava da se u saobraćaju ponašaju odgovorno i pažljivo, navedeno je u saopštenju.
---
https://beta.rs/vesti/drustvo-vesti...vecu-bezbednost-na-pruznim-prelazima-u-srbiji
 
Video sam to na fejsu, neko okačio screenshot, prvo sam pomislio da je neka za*******.
 


Само још да се сви користе аутонавигатором..

Спичиш паре из буџета да направиш нешто што има упитну вредност.
 
Још да сви возови добију ГПС и да ова апликација показује њихове позиције :D
 
наравно да не. али би могло када би направили трамвај старим железничким коридором
 
Наводно некад нагурају вагоне због формирања композиција за луку.

Шти се тиче трамваја, ја бих га провукао дуж целе будуће трасе Дунавске, од базена (веза са пругом у Т. Кошћушка) до Панчевц (веза са пругом код Омладинског и даљи најављен наставак пруге ка Вишњици).
 
па наравно. с тим да сам ја за то да се у Крађорђевој споји са трамвајском мрежом
 
za to vreme u svetu:

Uz avijaciju i EU željeznica dobija satelitsku navigaciju
Gorden Knezović 2020-06-24T21:03:24+02:00

Plan rada za Europski sustav upravljanja željezničkim prometom (European Railway Traffic Management System ERTMS), koji je objavila Europska komisija u svibnju ove godine, navodi satelitsko pozicioniranje kao jednu od tehnologija koja će biti ključni dio buduće tehnologije Specifikacije za interoperabilnost (Technological Specifications for Interoperability TSI).

ERTMS ima za cilj učiniti željeznički prijevoz u Europi sigurnijim i konkurentnijim. Kao sigurnosni sustav, ERTMS će kontrolirati ograničenja brzine i signalizaciju na infrastrukturi, a sastojati će se od opreme instalirane u vlakovima i duž željezničke infrastrukture.

Prema najnovijem planu rada, ERTMS će postati okosnica digitalizacije željeznica u Europi, što će omogućiti uvođenje novih tehnologija, uključujući, automatski promet vlakova, satelitsko pozicioniranje i druge tehnologije koje mogu optimizirati performanse i kapacitet željeznica.

U okviru programa Obzor 2020. GSA i zajedničko poduzeće Shift2Rail ulagali su kako bi osigurali da Galileo i EGNOS mogu podržati ciljeve lokalizacije u ERTMS-u. Na primjer, istraživački i razvojni projekti poput ERSAT-a, STARS-a i X2RAIL2 pomogli su u analizi željezničkog okruženja, definiranju potrebne arhitekture podsustava za pozicioniranje vlakova i osigurali prve operativne pilot projekte, prenoseći rane rezultate na europske pruge.

Kako bi podržao radni plan ERTMS, GSA, zajedno s Europskom svemirskom agencijom (ESA), također aktivno podržava željezničke tvrtke, upravitelje infrastrukture i željezničku industriju EU iz tehničke perspektive u pogledu različitih usluga GNSS-a potrebnih za nesigurnu lokalizaciju vlaka.

GSA će i dalje surađivati ​​sa Shift2Rail i Europskom željezničkom agencijom na potrebnim izmjenama ERTMS-a i relevantnim europskim GNSS uslugama, s konačnim ciljem pružanja budućih evolucija ERTMS-a zasnovanih na GNSS-u. (fotografija iStock)
https://mreza.bug.hr/uz-avijaciju-i-eu-zeljeznica-dobija-satelitsku-navigaciju/
 
Raduće se pruga Doljevac - Merdare - Kosovo polje.

put.jpg


Ova pruga nikada nije bila u dobom stanju, ali ipak tamo se vozi 40km/h do Prokuplja a dalje 50km/h.
 
Evo na ovom videu se vidi kako trenutno izgleda stanica u Zemunu i može se zaključiti da će se od stanice NBG razlikovati jedino po tome što je stanica Zemun znatno šira, dok su nadstrešnice copy/past onih sa stanice NBG.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8nuJN0M-xcQ[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772585#p772585:lt1e57pi je napisao(la):
Ronche » 07 Sep 2020 03:34 pm[/url]":lt1e57pi]Evo na ovom videu se vidi kako trenutno izgleda stanica u Zemunu i može se zaključiti da će se od stanice NBG razlikovati jedino po tome što je stanica Zemun znatno šira, dok su nadstrešnice copy/past onih sa stanice NBG.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8nuJN0M-xcQ[/youtube]
Pa kukalo se godinama u nazad na unifikaciju stanica u Srbiji. Evo najzad i to se ostvaruje. :wink:
 
Не знам да ли је било овде, али управо видех на сајту СВ-а пре око 2 месеца је расписан тендер за ремонт некаквих путничких кола. О којим колима је реч, да ли се то напокон смеше бољи дани и за кола типова Y и Z2? :)
 
Па мислим стварно, важнији им Плавац од вагона који редовно превозе путнике... :bash: Питам се зашто се ти вагони уопште налазе у редовном саобраћају?! Све им се своди на глупаве гарнитуре и труле Z1 без купеа.
Дефинитивно батаљујем путовање возом од следеће године (ако изузмем БГ воз) и прелазим на аутобус, толико по путнике лоших ствари у сфери железнице смо преузели са трулог Запада да то више није нормално. Жао ми је што морам да умешам политику, али ово је дефинитивно један од разлога зашто сам недвосмислено против приступања наше државе ЕУ.
У нека срећнија времена се знало - ко жели да стиче нова познанства и да притом има комоцију, путује возом. Ко жели интиму, има аутобус. Данас се толико лоших и погубних ствари преузело да је то ван сваке логике.
 
Vrh