hazard":37u72ciw je napisao(la):
Sad zamislimo da je ovo negde uz Savu a kuca u srpskom stilu - Savebahn :kk:
Заправо, ова расправа је изузетно сврсисходна и конструктивна јер показује главоњама да Београђани заправо нису против ЛРТ-а, напротив, Београђани га траже, али тамо где ЛРТ доприноси развоју града и ЈГП а не тамо где су ЛРТ лобисти замислили да нас сахране.2012":rxicmbdr je napisao(la):Kada se pomene Lrt,domaćini iz okoline Beograda ..za svaki slučaj..da se ne povampiri :kafa:
Tako jeJohnnyLee":3utlrj1t je napisao(la):ти си скроз поблесавио. какве везе ово овде има са БЛАМ-ом? ово је најобичније проширење трамвајске мреже
hazard":3utlrj1t je napisao(la):
Sad zamislimo da je ovo negde uz Savu a kuca u srpskom stilu - Savebahn :kk:
ово много добро изгледа. таква може да буде пруга од Остружнице до Обреновца, уз пар двоколосечних станица због укрштања (нпр. у центру Умке и Барича, и барем једна између). после кроз Обреновац иде као класичан трамвај. исто, једноколосечна пруга може да буде од Бродотехнике до Железничког надвожњака (на мапи коју сам поставио)
Београђани траже ЈГП достојан човека, а такав ЈГП чини и метро и ЛРТ и трамвај и трола и бус и такси. Квалитетан ЈГП је комбинована мрежа свих поменутих видова транспорта. Метро не искључује и не треба да искључује ЛРТ и обрнуто.2012":3hx07ttc je napisao(la):Beograđani traže pravi Metro a ne neka polu preskupa rešenja kao što je Lrt..
2012":3hx07ttc je napisao(la):Od kada pa ti govoriš o građanima i kako oni razmišljaju? Sigurno ne razmišljaju kao ti..zato smo i tu da im ukažemo na pogrešna i tragična rešenja kao što su ta koja nudiš..u cilju opstrukcij "Beograda na vodi" Grozno zaista,malo je luka za takvu brljotinu. :kafa:
Hazard,Hvala, i ja tebi..mislim isto .. :wink:hazard":3h9jclqa je napisao(la):Ovaj, zašto se mesecima toleriše trolovanje forumaša 2012 po raznim temama, ponajviše onim vezanim za metro? Ja se ne sećam kada je on poslednji put napisao nešto suvislo, dao neku konkretnu informaciju, neki koristan doprinos. Ako želi da promeni moj utisak, mogao bi za početak da nam objasni kako se isplati praviti metro do Obrenovca (!) preko Umke.
Ово је стандардни спин. Прво, 200 метара од пруге не сме да се гради, ако нема одобрење железнице. То значи можеш да градиш, у том подручју, ако локација није ризична за градњу, или резервисана за неке друге намене. Овде је очигледно у питању дивља градња. Даље, брзина је на том делу и ограничена на 30км/с баш због стања колосека, како би при испадању из шина вагони остали уз пругу. Вест делује као да држава тужи саму себе, на то што је уништила железницу, као привредни систем.Somi303":epyit3mt je napisao(la):[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1aD_jYYKHE0[/youtube]
Удружење љубитеља железнице
Како брже и једноставније до Београда на води?
Удружење љубитеља железнице предлаже градњу железничког моста између Батајнице и Падинске скеле, на који би били преусмерени теретни возови, који се сада крећу приобаљем.
- "Тренутна приобална теретна пруга, и контејнерски терминал у приобаљу центра Београда су привредни садржаји од важности за целу Србију, на жалост, на погрешном месту. " – изјављује Карло Полак, саобраћајни инжењер и председник Удружења љубитеља железнице. – "Такви садржаји треба да се налазе на периферији, где је лакши и једноставнији прилаз и камионима, и теретним возовима, а истовремено не смета ни граду."
Према важећем Генералном урбанистичком плану, предвиђен је мост Винча-Панчево, и потпуно нова деоница једноколосечне пруге од Белог потока до Рафинерије у Панчеву дужине 25 километара. Удружење љубитеља железнице предлаже решење, које може бити изведено брже, јефтиније, са само 16 километара потпуно нових пруга. Са варијантом повезивања пруга Баната преко Батајнице, а не преко Винче добија се следеће:
1) Није потребна градња тунела код Лештана, као скупог и грађевински сложеног посла.
2) Не угрожава се археолошко налазиште Винча, најстаријег насеља у околини Београда.
3) Избегавају се клизишта
4) Мање проблема око откупа земљишта, јер је потребна краћа нова пруга, а део пруге код Падинске скеле је државно земљиште.
5) Пруга се из правца Баната усмерава директно на Батајницу, код које је планиран нови контејнерски терминал.
6) Последично нижи трошкови, и краћи рокови изградње.
Вредност завршетка железничке теретне обилазнице преко Падинске скеле би била 40 милиона евра, и могла би бити завршена за око две године. Уз то, изградњу робно транспортног центра у Батајници, премештање лучких садржаја у Панчево, цело приобаље би се могло ослободити баржи, тешких камиона и теретних возова.
- Осим отварања могућности за нов урбани развој приобаља, нови системи робног транспорта омогућавају и успешнију привреду. – изјављује Полак.- Након ослобађања од тереног саобраћаја, постојећа пруга у приобаљу се може користити за брзу градску железницу. Већ сада се показало да се у густо насељеним деловима града превоз не може ослонити на аутомобиле и аутобусе као главни превоз. Од пет линија Бечког метро-а, две линије су реконструисане и модернизоване железнице из доба парне вуче. У Њујорку се сматра лудошћу долазак колима на Менхетн, а свакако, увек је најјефтиније и најједноставније поставити шински систем пред урбанизацију и као окосницу урбанизације.
Када Србија постане кандидат за ЕУ, отварају се фондови за инфраструктуру. Сама ЕУ захтева да земља корисница тих фондова најмање 40% потроши на железницу.
Karlo del Ponte je napisao(la):Мало сам се играо, и направио два предлога мреже саобраћаја у "Београду на води" и околини...
Tvojom zamisli naveden, "prosetao" sam se priobaljem Save i Dunava trasom potencijalnog LRT preko Binga. Mogu ti reci da sam odusevljen jer, iako sam cesto tuda prolazio, sto biciklom, sto peske, ali nikada nisam zamisljao perspektivu i uzivanje koje bi putnik doziveo tom prilikom. Naravno, ukoliko gleda ka reci, u suprotnom, malo je depresivno gledati u one ruine i postrojenja.
Velika bi stvar bila za zitelje Karaburme i Dorcola da na Adu mogu da idu lakom zeleznicom i stigno pre nego dvadeset trojkom kroz centar i guzve. "Preko prece, naokolo blize."
Kada bi svi uslovi za ovakav sistem postojali( izmesten zeleznicki transport, stanice i slicno) koliko bi kostalo transformisanje pruge u LRT sistem(sa stajalistima, prilazima...)?
Зашто је лака градска железница из првог саопштења постала брза у међувремену? Немојмо да продубљујемо разлике у јавности и да им дајемо нови материјал за пљувачину и спиновање."Након ослобађања од тереног саобраћаја, постојећа пруга у приобаљу се може користити за брзу градску железницу