Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Lupeta zato što pojma o pojmu nema kada je u pitanju železnica. On prenosi samo ono što su mu drugi servirali. Ne bi me začudilo da mu je to prenela i sama "plavuša sa pink šlemom",koja se takodje razume o pruzi ko moja pokojna prababa Vinka.
 
A koliko treba da traje putovanje BG-NS po nekoj realnoj proceni? 35-40 minuta?
 
Mислим да је председник питао плавушу, а плавуша je вероватно питала у ИЖС колико има ту раздаљине, ови јој рекли 90 км, она израчунала и рекла 27 минута.
 
Одлично, физику за 6 разред је одлично научила.

Ако сам добро схватио њен рачун, воз из Београда - из места двеста! У Нови сад с двесто на место! Убрзавање, кочење, деонице са мањом брзином не постоје... Феноменално.
 
Ljudi, pa vi ne razmišljate "out of the box". Kako ne razumete da se radi putnicima koji putuju na relaciji: Mala Krsna - Ašothalom. Oni ne nameravaju da se iskrcavaju u Beogradu ili Novom Sadu, i majstor ne mora da staje u tim stanicama. Dakle za njih (i majstora) će putovanje iznositi 27 minuta.
 
Još i ne propade u zemlju od blama.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tsurugi_(train)

Polasci Shinkansena brendirani kao Tsurugi na relaciji Toyama-Shin Takaoka-Kanazawa sa sve zaustavljanjem na stanici Shin Takaoka uz dostizanje maksimalne brzine od 260km/h pređe 58,5km.

Znači da bi stigao do NS ne samo što bi trebalo da preskače Inđiju već i da se kreće najmanje maksimalnom brzinom od 275km/h zbog toga što brza sekcija počinje tek kada izađe iz Beograda. U Japanu može da prolazi maksimalnom brzinom kroz gradove (osim kroz Tokijo gde su terminusi).

Još pod uslovom da koriste normalne brze elektrovozove a ne lokomotive.
 
Pa taj voz koji ce ici 200 i nece nigde stajati izmedju Beograda i granice sem Novog Sada i Subotice.

Poenta je da opsluzuje samo velike gradove da bi mogao da garantuje konkurentno vreme u odnosu na automobil i avion.
 
Sada meni ovo neko da objasni: Augsburg - Minhen (HBf-Hbf) 61 km: 28 min u DB.
 
Vozio sam se tom prugom Augsburg Minhen vise puta, ne ide svuda voz 200, ima gde ide i sporije.
 
Ovaku sui 35 min za Beograd - Novi Sad neka realna najbrza varijanta bez stajanja izmedu (ako vozi DB i ne ZS).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646592#p646592:1ucih3em je napisao(la):
dsjanta » Čet Avg 08, 2019 2:49 pm[/url]":1ucih3em]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646554#p646554:1ucih3em je napisao(la):
Astrotrain » Чет Авг 08, 2019 2:00 pm[/url]":1ucih3em]https://www.dnevnik.rs/ekonomija/za-27-minuta-vozom-od-beograda-do-novog-sada-08-08-2019


„За 27 минута возом од Београда до Новог Сада“
08.08.2019 • 10:26 10:27
Извор: FoNet


БЕОГРАД: За две године из центра Београда до центра Новог Сада возом ће се путовати 27 минута, а од Беогрда до Будимпеште стизаћете за два сата и 40 минута, изјавио је данас председник Србије Александар Вучић.
pruga
Фото: Dnevnik.rs

Он је, негирајући тврдње на друштвеним мрежама како је немогуће за 27 минута стићи од Београда до Новог Сада, објаснио да ће брзи воз који буде возио на тој релацији ићи брзином од 200 километара на час, а да између Београда и Новог Сада града има 80 километара.

Воз на релацији Београд - Будимпешта стизаће за око два часа и 40 минута, а стајаће само у Новом Саду, Суботици, Сегедину и Кечкемету, рекао је Вучић за ТВ Прва, најављујући да ће у петак посетити радилиште на прузи Београд - Нови Сад чија реконструкција је у току.


У Сегедину? Откад то?

Prva stanica, posle Kelebije je Kiskunhalas, a pruga od Subotice do Segedina je katastrofa. Sve sa cekanjima na granici, put traje toliko dugo, da stogodisnjak ima vremena da rekapitulira svoj zivot.
 
Nakon svega vidjenog, mene ce biti strah voziti se vozom u Srbiji 200.
Razloga ima toliko da bi se moglo pisati do sutra.

PS obnova pruge Su-Senta je pri kraju. Svakog jutra u 730 masine izlaze na prugu da rade, a ogromna brda tucanika koja su bila skladistena u blizini ZS Subotica su se potpuno otopila.
Pre koji dan su menjali pragove preko natputnjaka kod fabrike Pionir, deluje da su pragovi novi ali drveni.

Bice to prvi put nakon 300 godina da se moze videti voz u blizini Subotice da se krece 80 na sat
 
Znači, Stara Pazova - Novi Sad je predviđeno da traje 27 minuta, intersiti vozom.

Dakle, predsednik misli da je Stara Pazova - Beograd.
 
Neko napisa da nema laganih voznji zbog vrucina na remontovanim deonicama, kad ono (koliko videh) Jagodina - Cuprija na nekim delovima 50 km/h zbog vrucina?
 
Napredak radova na brzoj pruzi.

screenshot-107.png


screenshot-107.png


screenshot-107.png


screenshot-107.png


screenshot-107.png


screenshot-107.png


screenshot-107.png
 
Vandali kamenovali medjunarodni teretni voz u Beogradu
"Srbija Kargo" saopštila je danas da su izmedju stanica u Batajnici i Surčinu nepoznati vandali kamenovali medjunarodni teretni voz, koji je vukla nova Vektron elektrolokomotiva u vlasništvu te kompanije.

Incident se desio juče pre podne, i oštećeno je čeono levo staklo pomoćnika mašinovodje, što je direktno ugrozilo bezbednost osoblja lokomotive, navedeno je u saopštenju.

Lokomotiva je povučena iz saobraćaja zbog oštećenja, slučaj je odmah prijavljen policiji, a protiv NN lica podnete su krivične prijave.

Iz "Srbija Kargo" apelovali su da se vozovi čuvaju, "jer svaki nepromišljen postupak i vandalizam, direktno ugrožavaju bezbednost voznog osoblja, kao i celokupno bezbedno odvijanje železničkog saobraćaja".

Podsećaju i da je "Srbija Кargo", u maju ove godine, pustila u saobraćaj prve višesistemske Vektron lokomotive, od ukupno 16 koliko je kupila od kompanije Simens. Nove lokomotive su prve koje su nabavljene nakon gotovo četiri decenije.
https://beta.rs/vesti/drustvo-vesti...amenovali-medjunarodni-teretni-voz-u-beogradu
 
Juče sam se vozio BG vozom i napravio par ne baš kvalitetnih slika. Pothodnik za novo stajalište Tošin bunar deluje gotovo. Na stanici NBG, kao i pre i posle nje je postavljena kontaktna mreža, dok ka stajalištu Tošin bunar još nije. Takođe, oko stanice NBG je dobro utabana podloga. Na samoj stanici je na peronu uklonjeno nekoliko segmenata. Optimista sam, pa se nadam da ćemo dobiti normalne stepenice i liftove.
Inače, vide se na slikama metalni delovi u nivou koloseka ispod perona - tu se sliva voda i ono što curi ispod stanice dolazi odatle. Taj deo nisu pipnuli, to stoji tako zarđalo, al ajde što je to zarđalo, nego što ta će ta voda vremenom oštetiti konstrukciju. No, valjda je već kod farbanja stubova bilo jasno da je ovo samo šminka.

Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 8
Izvinjavam se što su slike pretumbane, ne mogu na telefonu lepo da ih rasporedim.
 
Нови Београд, Кинези - градња Пруге, Преглед


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fQkNknOa5TE[/youtube]
 
Груби радови самог бетонског потходника кроз железнички насип за будућу железничку станицу "Тошин бунаr" су завршени. Јуче сам имао прилику да прођем кроз њега или ти потходником. Јесте да је била субота, али надао сам се да ће бити радника на грађевини, да прикупим додатна обавештења, али нигде никога ! Прекјуче је @Џони_С поставио неколико слика потходника са његове горње стране тј. снимке из воза.

Следи краћа фоторепортажа од јуче-17.августа 2019., са једне и друге стране потходника. Провукао сам се поред жичане ограде, гледајући од стране Булевара Милутина Миланковића
Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Пре уласка у сам потходник
Pogledajte prilog 9
Излаз на другу страну железничког насипа, гледано од Булевара хероја са Кошара
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
Поглед лево дуж железничког насипа према Тошином бунару
Pogledajte prilog 6
Поглед десно дуж железничког насипа према Омладинских бригада
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Поглед у потходник на улаз у будући лифт и поглед са спољње стране окна лифта
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
Vrh