Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Kad ono beše rok za završetak radova na deonici Prokop Stara Pazova?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649821#p649821:ktehl57b je napisao(la):
mvbg1 » Ned Avg 18, 2019 1:41 pm[/url]":ktehl57b]Kad ono beše rok za završetak radova na deonici Prokop Stara Pazova?
Рекоше крај следеће или почетак 2021. године, али овим темпом не видим могућност да се ишта заврши у том року.
 
Kako švabe vraćaju voz


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EFqTrbEFicU[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649788#p649788:24maqbg5 je napisao(la):
JohnnyLee » Ned Avg 18, 2019 10:44 am[/url]":24maqbg5]зар ово није требало до сада да буде готово?

Prokop - Zemun je trebalo biti gotovo još na proleće ove godine...
 
Prenosim deo poruke jednog nemca koji je proputovao celu Evropu vozom na jednom nemačkom železničkom forumu:

Nakon skoro dve godine pauze vratio sam se na Balkan i šokiran sam stanjem železnice u Srbiji.

Prošle sedmice sam se vozio iz Sofije u Niš, a prijatelji su produžili do Beograda. Bio sam srećan što sam izašao u Nišu. To je bila potpuno drugačija situacija od 2016. i 2017. Voz nije prelazio 40 km/h, te je već u 12 časova u vozu bilo nepodnošljivo vruće, a u 14 časova je bilo kao u sauni. Voz je na kraju kasnio 3 sata. Putnici sa Interrail kartama su mi rekli da će sledeći put ići autobusom iako košta više.

Trenutna situacija u letnjem periodu u Srbiji je gora nego igde u Evropi. Čak i na Kosovu, gde ponovo saobraća voz za Peć, putovanje je mnogo prijatnije i sa dosta većom brzinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647705#p647705:1i2vr7au je napisao(la):
puskele » Ned Avg 11, 2019 9:42 pm[/url]":1i2vr7au]Ko zna, razumeće.
file.php

file.php

Gde si našao ove grafikone? Da li ima za celu prugu od BG do SU?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650150#p650150:3sahzzz1 je napisao(la):
Žika » 19 Aug 2019 10:34 am[/url]":3sahzzz1]Kako švabe vraćaju voz
Žile
jasno je da iskliznuće iz koloseka nije usud samo Infrastrukture ŽS već se to može dogoditi svuda, pa čak i u švabiji
na onakvim utegnutim kolosecima. Kod nas se u 98% slučajeva to događalo na skretničkom području pri malim brzinama
a razlozi su razni.

Inače i kod nas se na pomoćnom vozu koristi ista hidraulična tehnologija za vraćanje postolja u kolosek.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650150#p650150:13ytfp06 je napisao(la):
Žika » 19 Aug 2019 10:34 am[/url]":13ytfp06]Kako švabe vraćaju voz


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EFqTrbEFicU[/youtube]

To je isti princip kao hidraulicna dizalica koju svako može da kupi za svoja kola za 20 evra. (Mislim sad sam malo uprostio ali način dizanja je isti, koristi snagu hidraulike a i vizuelno su te dizalice za kola iste)
 
А струја нам не треба? Хоћемо ли Талго дизелке за ову трасу?
 
Slikao sam preko ramena kineskog majstora ovaj hodnik kod Tošinog Bunara.Moram da priznam da sam očekivao malo veći prolaz.
2b368f09c49942338062100d48eeb6ce.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Koji je rok za završetak Tošinog Bunara? I meni baš izgleda klaustrofobično mada mi je drago da se privodi kraju izgradnja ove stanice.
 
Колико приглуп, неук, корумпиран и шта већ не, мораш да будеш, па да не уговориш са кинезима изградњу подвожњака у булевару уметности. Вредност тога је вероватно један промил цене пројекта модернизације пруге, а овако ће бушити насип док возови иду 100км на сат по њему. А можда то никада и неће бити урађено.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651617#p651617:3lvyekv4 je napisao(la):
Дошљак » Чет Авг 22, 2019 5:05 pm[/url]":3lvyekv4]Струја иде на крају :)

Мало утрирам, :D али ми није јасно да се нигде не виде темељи за стубове или портале, не познајем довољно технологију изградње железничких путева, некако ми је логично да се одмах праве...
 
Divno vreme 35 stepeni bez kiše,iskoristio sam da se prošetam ovom prašnjavom stazom i uslikam malo radove kod Tošinog Bunara "odozgo".Prolaz ispod pruge je gotov,a sada prave neke zidove ispod nasipa.Niz prugu rade i oko nasipa.Novi stubovi su tu sa ove strane gde nema šina.
338bd7cfd0606fc855d87feaeaccbc25.jpg
63479d9127ca091682b80a7035522255.jpg
ec76fce558a450c8b844540a228b5748.jpg
8c6e80e630366984721e189a32bd44f1.jpg
c52192a8ce5ba4742d2fd523b8ad6a7d.jpg
ea2e6a49a6544d91e9e69b947559d810.jpg
9cf323b941fce8e12b0255368b00c703.jpg
24a4fd67a76ecc1de4d1ac882ac859b3.jpg
062a3ea85f6afd772d9bc5b788fd8426.jpg
c80c731f903633919d42ae0efe1c4cfb.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
fa9df567eed583696c357e9d41af1975.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647122#p647122:rbx24x0z je napisao(la):
Dalmatinac » 09 Aug 2019 08:26 pm[/url]":rbx24x0z]Nakon svega vidjenog, mene ce biti strah voziti se vozom u Srbiji 200.
Razloga ima toliko da bi se moglo pisati do sutra.

PS obnova pruge Su-Senta je pri kraju. Svakog jutra u 730 masine izlaze na prugu da rade, a ogromna brda tucanika koja su bila skladistena u blizini ZS Subotica su se potpuno otopila.
Pre koji dan su menjali pragove preko natputnjaka kod fabrike Pionir, deluje da su pragovi novi ali drveni.

Bice to prvi put nakon 300 godina da se moze videti voz u blizini Subotice da se krece 80 na sat

Obnova pruge Subotica - Senta nikako nije pri kraju jer nedostaje materijala, tačnije pragova i šina. Sa remontom se stiglo do Oroma.
Da, drveni su pragovi i takvi se ugrađuju na čelične mostove tj. šrafe se za njih ili se na drugi način učvršćuju.
Da li će brzina biti 80 km/h to ćemo videti. Najverovatnije da za putničke vozove hoće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651999#p651999:4rh9dpby je napisao(la):
Прле » 23 Aug 2019 12:08 pm[/url]":4rh9dpby]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651617#p651617:4rh9dpby je napisao(la):
Дошљак » Чет Авг 22, 2019 5:05 pm[/url]":4rh9dpby]Струја иде на крају :)

Мало утрирам, :D али ми није јасно да се нигде не виде темељи за стубове или портале, не познајем довољно технологију изградње железничких путева, некако ми је логично да се одмах праве...

Logično jeste da se odmah prave ali kod nas izgleda ne. Elektrifikacija pruge Stara Pazova - Novi Sad će se raditi iz posebnog kredita, koji je ugovoren sa Rusijom. Iz njega će se još raditi i dispečerski centar i projekat za rekonstrukciju Valjevo - Vrbnica.
Totalno nepraktično da se nakon gradnje pruge radi elektrifikacija umesto da se to radi paralelno ali tako su ugovorili ili šta su već radili.

Što se tiče betonskih zidova uz prugu kod Tošinog bunara to je za potrebe konstrukcije budućeg stajališta ako se ne varam.

@mvbg1 nema na čemu. :wink:
 
Sudeći po slici voz će iz tunela na vijadukt ići preko galerije koja je formirana po trasi stare pruge. Da li to znači da će možda zadržati staru prugu jer ne vidim drugu svrhu galerije?
 
Ovo je jako zanimljivo, ipak su rešili da zadrze staru prugu sto toplo pozdravljam.
 
Видим по нету слике дизелки 644 Монтекарга како возе по Србији, откуд сад то? То као прича са изнајмљеним ЖРС 661? Чудно да су у исто време једине наше две 644 из Суботице на списку за расход.
 
Jednu 644 mislim da renta Infrastruktura za potrebe ovih remonta pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654387#p654387:zw9bm3tk je napisao(la):
Дошљак » 28 Авг 2019, 23:12[/url]":zw9bm3tk]Видим по нету слике дизелки 644 Монтекарга како возе по Србији, откуд сад то? То као прича са изнајмљеним ЖРС 661? Чудно да су у исто време једине наше две 644 из Суботице на списку за расход.

црногорска 644 је рентирана Инфраструктури а ЖРС 661 Србија Каргу
 
И даље ми није јасна рачуница да сечемо наше локомотиве а онда изнајмљујемо из комшилука.
 
Vrh