Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651891#p651891:1m5fpbtf je napisao(la):
vladanc » Pet Avg 23, 2019 8:05 am[/url]":1m5fpbtf]Колико приглуп, неук, корумпиран и шта већ не, мораш да будеш, па да не уговориш са кинезима изградњу подвожњака у булевару уметности. Вредност тога је вероватно један промил цене пројекта модернизације пруге, а овако ће бушити насип док возови иду 100км на сат по њему. А можда то никада и неће бити урађено.

I bolje da ne bude uradjeno kad vec Ulica Nikole Dobrovica nije podignuta kako je bilo planirano. Vec sad se bezveze pravi zastoj na raskrsnici sa Omladinskih brigada. Samo fali jos jedna raskrsnica na tom putu da ugodjaj bude kompletan.
 
Па, биће мањи застој на раскрсници са О. бригада кад се ово пробије.
 
Tu je vec raskrsnica i semafor u upotrebi, totalni je idiotizam da se ne probije.
 
Zbog čega se trenutno između Nove Pazove, Stare Pazove, Golubinaca vozi tako sporo, oko 50km/h kada je tu pruga nova i do prošle godine je voz išao 100 i 120km/h, sada odjednom smanjili plus kada se ide za Šid između S. Mitrovice i Šida voz ide čitavih 30km/h tako da brzi voz Beograd centar - Šid putuje čitavih 3 sata što nikad prije nije bilo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654902#p654902:3o12bsrc je napisao(la):
mario94 » 30 Aug 2019 09:40 am[/url]":3o12bsrc]Zbog čega se trenutno između Nove Pazove, Stare Pazove, Golubinaca vozi tako sporo, oko 50km/h kada je tu pruga nova i do prošle godine je voz išao 100 i 120km/h, sada odjednom smanjili plus kada se ide za Šid između S. Mitrovice i Šida voz ide čitavih 30km/h tako da brzi voz Beograd centar - Šid putuje čitavih 3 sata što nikad prije nije bilo?

Između Batajnice i Stare Pazove se vozi 50 km/h jer je tako napravljen red vožnje zbog predstojećih radova.
 
Ранжирна Макиш, слике са једне веома занимљиве Фб странице коју препоручујем свима https://www.facebook.com/urbexserbi...hVTxB17o1oqhyzOAEFWP9rxeSYpIL9YeCWqn9UnpqotBe :)
70152439_2745113352166659_1774820987972354048_o.jpg

69460734_2745112352166759_6529485913632800768_o.jpg

69402740_2745114202166574_5419034883894804480_n.jpg

69315713_2745113145500013_7613064479755993088_o.jpg

70012729_2745113398833321_2362834944603979776_n.jpg

69480949_2745112455500082_4969679028676984832_o.jpg

69571362_2745113845499943_3707023497659154432_o.jpg

69301804_2745113235500004_833554080142983168_o.jpg

69455109_2745112585500069_9179400024239374336_o.jpg

69295328_2745114312166563_7224354189822918656_n.jpg

69350345_2745113898833271_8305941450193895424_n.jpg

69467974_2745113278833333_1210789054979768320_o.jpg

69693482_2745113918833269_2200268130347909120_n.jpg

69307938_2745113205500007_3917036248698454016_o.jpg

69334504_2745114428833218_962718731874598912_n.jpg
 
Gledajući ove slike, mi smo jedna vrlo bogata zemlja, puštamo da trunu mašine koje su "istrčale" kilometražu ili koje su havarisane, umesto da ih na vreme održavamo i servisiramo. Bar onda kad su već ovakve da ih prodaju u staro gvožđe i bar neki prihod od tog krša ostvare, a ne samo ostavljaju da hvata rđu negde na sporednim kolosecima.
 
Без бриге, изнајмљују се локомотиве од Монтекарга и ЖРС.
 
http://www.novosti.rs/вести/насловна/економија.397.html:815921-Кроз-Шумадију-шинама-100-на-сат

Кроз Шумадију шинама 100 на сат

Министарка Михајловић обишла радове на реконструкцији пруге Лапово – Крагујевац Деоница је дугачка 27,5 километара а у њу је уложено 15 милиона евра

ПУТНИЦИ који користе пругу Лапово - Крагујевац од 1. октобра возиће се просечном брзином од 100 километара на сат, и ту деоницу ће, уместо уобичајених сат времена, прелазити за 26 минута - рекла је министарка саобраћаја и потпредседница Владе Србије Зорана Михајловић, приликом обиласка радова на реконструкцији пруге која повезује административни центар Шумадије са највећим пружним чвориштем у овом делу Србије.

Према њеним речима, у обнављање ове пруге, дугаке 27,5 километара, уложено је око 15 милона евра, а поред путника, користиће је и бројне иностране компаније, које су своје погоне изградиле у Крагујевцу и околним општинама.

- Већ следеће године биће настављена реконструкција деонице Крагујевац - Краљево - казала је министарка Михајловић, и најавила је и бројне саобраћајне инфраструктурне радове у центру Шумадије. - До марта следеће године биће завршена и деоница магистралног пута првог реда од Крагујевца до Баточине. Тренутно се ради и пројектно-техничка документација за путни правац која ће ићи од Крагујевца до Мрчајеваца. Тај пут би, како је планирано, требало да повеже централну Шумадију са Моравским коридором.

Најављено је да ће, закључно са идућом годином, у Србији бити реконструисано око 800 километара регионалних пруга, што је вишедеценијски рекорд у обнављању ових саобраћајница.
 
Matematika im nije jača strana. 27,5/(26/60)=63,5km/h a ne 100km/h

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Mozda su uracunali stajalista izmedju ili nesto tako ali tesko njima verovati na rec za bilo sta..

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
А беше обећали Фијату. Узалуд ова пруга ако остане путнички само Лапово-Краљево.
 
Око 70 за касацију, кад се одузму вагони Плавог воза и Романтике шта ли уопште остаје?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658126#p658126:169l1q6e je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 08, 2019 10:20 am[/url]":169l1q6e]Око 70 за касацију, кад се одузму вагони Плавог воза и Романтике шта ли уопште остаје?

Ceo Srbija Voz je jedna velika kasacija. Na popisu je 225 vagona, a na takvom istom popisu 2015. je bilo preko 600 vagona. I od tih 225 u voznom stanju je oko 40, a od tih oko 40 svi su ižvrljani grafitima...Takvi vagoni, nasleđeni iz SFRJ, što se kod nas kasiraju voze po Sloveniji, čisti, sređeni i udobniji su od novih Flirtova, Desira i ostalih kičmolomaca...
 
Нажалост, плавуша и екипа се воде идејом да само међународни возови буду композиције локомотива са вагонима, а да остало буду гарнитуре. Код нас све ван памети и здравог разума
 
Tu praksu su započeli žuti i oni su odlucili da kasiraju gomilu Z2 kola iz 80ih i da renoviraju prastare Y kola iz 60ih. Mozga bez!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658169#p658169:1fc32hhz je napisao(la):
spatiotecte » Ned Sep 08, 2019 1:05 pm[/url]":1fc32hhz]Tu praksu su započeli žuti i oni su odlucili da kasiraju gomilu Z2 kola iz 80ih i da renoviraju prastare Y kola iz 60ih. Mozga bez!

Stanje 28.02.2017: http://www.srbvoz.rs/informator/Sva_putnicka_kola.pdf ukupno 607 kola
Stanje 15.01.2019: http://www.srbvoz.rs/sva_putnicka_kola_2019.pdf ukupno 225 kola

607 - 225 = 382 kasiranih ili prodatih kola za manje od dve godine.

Gde su tu "žuti" u te dve godine?

Takođe, ko je dozvolio da dva Z1 vagona kupljena za milion evra po komadu izgore dok su stajali čekajući reviziju?

Po ovom poslednjem stanju na kraju će Srbija Voz imati više vagona za prevoz automobila nego za prevoz putnika. :laugh:

P.S. moderatoru: zašto tako često mora da se diskusija povede u pravcu politike?
 
Gomila Z2 je poslata na otpad pre 2014te, ovim ne branim
SNS jer me briga za njih. Odluka o remontu Y vagona i kasaciji Z2 je doneta pre više od 5 godine.
A ta stanja sto si prikazao nemaju nikakvu težinu jer ne pokazuju realnu sliku železničkog voznog parka.

U tom stanju iz 2017te gosine sto si postavio sa 600 kola (a znamo da tada nije bilo 600 kola odavno nema više tih Z2 vagona, ostalo ih je još samo par komada)
 
И једна и друга екипа на челу железница су подједнако погубне по исту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658193#p658193:2zapcxbr je napisao(la):
spatiotecte » Ned Sep 08, 2019 2:00 pm[/url]":2zapcxbr]Gomila Z2 je poslata na otpad pre 2014te, ovim ne branim
SNS jer me briga za njih. Odluka o remontu Y vagona i kasaciji Z2 je doneta pre više od 5 godine.
A ta stanja sto si prikazao nemaju nikakvu težinu jer ne pokazuju realnu sliku železničkog voznog parka.

U tom stanju iz 2017te gosine sto si postavio sa 600 kola (a znamo da tada nije bilo 600 kola odavno nema više tih Z2 vagona, ostalo ih je još samo par komada)

Ti vagoni su trulili i nisu se koristili. Znamo da je realno stanje voznog parka mnogo lošije nego na papiru. Da je bilo strategije, moglo se očuvati da danas imamo 100-ak vagona u saobraćaju u finom stanju. Ali to nema veze sa političkom opcijom na vlasti.

Pre desetak godina, reemontovani su mahom Y vagoni jer su bili u boljem stanju iako su stariji (većina iz 70-ih, poneki iz 60-ih i 80-ih), imali su režim RIC 160 itd. Imalo je dosta Z2 kola ABm, 15-ak, koji su remontovani takođe tad, koji su se koristili do pre koju godinu i kojih je danas ostalo još par i 4 njih je prepravljeno u nove AcBc.

Дошљак":2zapcxbr je napisao(la):
И једна и друга екипа на челу железница су подједнако погубне по исту.

Apsolutno. Samo što se ekipa u železnici i nije toliko menjala koliko vlast. Menjao se vrh, a trulo je iznutra.
 
Najzad
Počinju radovi na Tehničko-putničkoj stanici Zemun

Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji Tehničko - putničke stanice Zemun počeće u ponedeljak, 9. septembra, čime će posle 38 godina biti nastavljena gradnja važnog dela beogradskog železničkog čvora.
TPS Zemun će nastavkom gradnje postati savremeni centar za održavanje voznih sredstava za prevoz putnika. Posle 38 godina od izgradnje sadašnjih kapaciteta i puštanja u rad, tim projektom će početi izgradnja funkcionalne celine u kojoj će se održavati svi vozovi za prevoz putnika koji saobraćaju po srpskim prugama, kao i van granica Srbije.

Vrednost predviđenih radova je 50,8 mil EUR, a rok za završetak radova je 11. novembar 2021. godine.

Modernizacijom tehničko-putničke stanice Zemun, u skladu sa evropskim standardima, stvoriće se uslovi za kvalitetnije održavanje postojećih i novih vozova.

U Srbija vozu su ranije rekli Tanjugu da će stari objekat biti rekonstruisan, ali i izgrađen potpuno novi, moderan deo, na ukupno 35 hektara površine, na zemljištu između stanica Zemun i Zemun Polje, koji će doneti savremeno upravljanje i održavanje vozova, kao i velike uštede u vremenu i novcu.

Nakon realizovanog tendera, 4. juna je potpisan ugovor za izvođenje radova sa konzorcijumom firmi Energoprojekt niskogradnja - Energoprojekt oprema i Colas Rail S.A.S. iz Francuske, u vrednosti od 50,8 miliona evra. Projekat se finansira iz zajma Evropske banke za obnovu i razvoj.

Radove će otvoriti potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović.
https://www.ekapija.com/news/2622705/pocinju-radovi-na-tehnicko-putnickoj-stanici-zemun
 
Vrh