Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Rekonstrukcija/Izgradnja TPS Zemun je trebalo da počne pre tri dana... :violina:
 
Uređena železnička stanica Sremska Mitrovica


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jDujn2NBAnM[/youtube]
 
Лепо, ставили су и мини рампу за инвалиде, зграда је обновљена, чисто.

Дај Боже да се народ користи железницом и да се графити одмах уклањају
 
Код нас је увек мањи проблем била изградња, а много већи проблем је увек било одржавање.
 
Sve je to fino, lijepa je boja, ali potpuna rekonstrukcija po mom misljenju treba da ukljuci i obnovu pjesackih povrsina odnosno trotuara oko same stanicne zgrade. A tek kada sam vidjeo stolariju, pa najjeftinije PVC smece.

Uostalom mi je odvratan novi napis sa imenom stanice. Vrijeme je da Zeljeznice Srbije konacno usvoje novi vizualni identitet napisa, stanicnih materijala, stolarija itd i da se sve prmjenuje jednako po cijeloj zemlji.
 
Нажалост , усвојени визуелни идентитет су логотипови три железничка предузећа.
 
Razumem da se uzima PVC stolarija za prozore, nekako je za to i predvidjena, ali vrata u WC-u i vrata na prostorijama unutar same zgrade od PVC-a, čemu to????
 
treba uzeti u obzir da smo mi zemlja koja nema mnogo novca i da kao takva ne mozemo da rekonstruisemo zgrade kao sto to rade na zapadu gde za istu zgradu imaju 5 puta vece budzete, ova rekonstukcija je sasvim pristojna za nase uslove, a za PVC ste u pravu ali ocigledno se nije imalo za aluminijumske ili drevene prozore i vrata.
 
Могли су макар ПВЦ у браон боји да се лепше уклопи са станицом.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644567#p644567:tmy2482x je napisao(la):
spatiotecte » Čet Avg 01, 2019 9:01 pm[/url]":tmy2482x]treba uzeti u obzir da smo mi zemlja koja nema mnogo novca i da kao takva ne mozemo da rekonstruisemo zgrade kao sto to rade na zapadu gde za istu zgradu imaju 5 puta vece budzete, ova rekonstukcija je sasvim pristojna za nase uslove, a za PVC ste u pravu ali ocigledno se nije imalo za aluminijumske ili drevene prozore i vrata.

Mislim da je ovakva varijanta, sa slike dole, sa paravanima u toaletu jeftinija i praktičnija od ugradnje gotovih vrata koja će se za kratko vreme raspasti. Svakako da jesmo siromašna zemlja, ali sam siguran da je to zato što se mnogo para ulaže u nešto što ne vredi toliko (ugradnja svih živih u cenu) i na kraju jako loš kalitet (primer Slavija),

Ovo dole je fotografija iz Prokopa, da su pametni uzeli bi sličan sistem i tako radili u većini stanica, ovako im je sve živo unikat i jednako glupo.

160125-Prokop-75.jpg

http://beobuild.rs/shared/160125-Prokop-75.jpg

Evo primer kako je u SM uradjeno.

 
И о чему су причали? Које локомотиве? А шта ћемо да качимо? Сигурно не о овом Рејлстар на слици који је узгред јапански супер брзи воз а не кинески. И то ЕМВ а не локомотива. Али нама је све исто, ЕМБ, локомотива, Азија, косооки, ко ће да се разабира са детаљима...
 
Ма новинари изгуглају прву слику за неки појам и убаце.
 
потшо је ионако вест копи-пејст, тако раде и слике које иду уз такве текстове
 
Da li je u sklopu izgradnje novog Žeželjevog mosta u Novom Sadu na istom urađena brza pruga ili će se i tu opet menjati?

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
мислим да сам већ стављао, али није на одмет да се подсетимо

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0JDoll8OEFE[/youtube]

још када би код нас градили истом брзином као тамо што граде...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646146#p646146:2r7zuzwj je napisao(la):
JohnnyLee » 07 Aug 2019 09:30 am[/url]":2r7zuzwj]мислим да сам већ стављао, али није на одмет да се подсетимо

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0JDoll8OEFE[/youtube]

још када би код нас градили истом брзином као тамо што граде...
JohnnyLee, njihove zeleznice su bukvalno prebrodile zemlju kao da se radi o svajcarskoj. Ispred su sada i Japana i bilo koje druge drzave. Kao da neznaju razvojne granice.
 
https://www.dnevnik.rs/ekonomija/za-27- ... 08-08-2019


„За 27 минута возом од Београда до Новог Сада“
08.08.2019 • 10:26 10:27
Извор: FoNet


БЕОГРАД: За две године из центра Београда до центра Новог Сада возом ће се путовати 27 минута, а од Беогрда до Будимпеште стизаћете за два сата и 40 минута, изјавио је данас председник Србије Александар Вучић.
pruga
Фото: Dnevnik.rs

Он је, негирајући тврдње на друштвеним мрежама како је немогуће за 27 минута стићи од Београда до Новог Сада, објаснио да ће брзи воз који буде возио на тој релацији ићи брзином од 200 километара на час, а да између Београда и Новог Сада града има 80 километара.

Воз на релацији Београд - Будимпешта стизаће за око два часа и 40 минута, а стајаће само у Новом Саду, Суботици, Сегедину и Кечкемету, рекао је Вучић за ТВ Прва, најављујући да ће у петак посетити радилиште на прузи Београд - Нови Сад чија реконструкција је у току.
 
Što da ga ne prenosi, kad je predsednik države.
Naš je problem što nam predsednik toliko lupeta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646554#p646554:djmkdr4n je napisao(la):
Astrotrain » Чет Авг 08, 2019 2:00 pm[/url]":djmkdr4n]https://www.dnevnik.rs/ekonomija/za-27-minuta-vozom-od-beograda-do-novog-sada-08-08-2019


„За 27 минута возом од Београда до Новог Сада“
08.08.2019 • 10:26 10:27
Извор: FoNet


БЕОГРАД: За две године из центра Београда до центра Новог Сада возом ће се путовати 27 минута, а од Беогрда до Будимпеште стизаћете за два сата и 40 минута, изјавио је данас председник Србије Александар Вучић.
pruga
Фото: Dnevnik.rs

Он је, негирајући тврдње на друштвеним мрежама како је немогуће за 27 минута стићи од Београда до Новог Сада, објаснио да ће брзи воз који буде возио на тој релацији ићи брзином од 200 километара на час, а да између Београда и Новог Сада града има 80 километара.

Воз на релацији Београд - Будимпешта стизаће за око два часа и 40 минута, а стајаће само у Новом Саду, Суботици, Сегедину и Кечкемету, рекао је Вучић за ТВ Прва, најављујући да ће у петак посетити радилиште на прузи Београд - Нови Сад чија реконструкција је у току.


У Сегедину? Откад то?
 
Vrh