Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Nemci na ovim prostorima su bili sve drugo nego investitori - hegemoni i osvajaci. A da Balkanu kreditiraju njen samostalni strateski razvoj - nema toga, sto nije u njenom dugorcnom interesu. Sta ce Nemcima luka Pireus ili Bar.

Treba i dobro procitati zakljucke samita u Dubrovniku koje se tice pruge Beograd-Budpest http://www.xinhuanet.com/english/2019-0 ... 973910.htm:

(6) The Participants welcome China and CEECs in cooperating on relevant infrastructure investment projects. In view of the increasingly important role of railway in social and economic development, global environmental protection and cooperation, railway transport will be one of the focuses of cooperation. The Participants welcome important progress made by China, Serbia and Hungary on the Belgrade-Budapest railway project and its possible extensions to the Adriatic Sea, the Black Sea and the Baltic Sea. Participants support moving forward practical cooperation in the development of the China-Europe Land Sea Express Line and making use of EU-China Connectivity Platform to promote development of intermodal freight transportation.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619741#p619741:16l1z37m je napisao(la):
Пантограф » Sre Maj 01, 2019 12:26 pm[/url]":16l1z37m]

Него, колико ли ће нас коштати Јужна пруга, за коју потписасмо неки документ са Кинезима, ако буде по истим стандардима? Три милијарде?

Prema okvirnom ugovoru sa Kinezima planira se izgradnja nove dvokolosečne pruge Beograd - Velika Plana za 160 km/h - vrednost radova nije pomenuta.

Za modernizaciju preostalih 198 km od Velike Plane do Niša predviđena vrednost radova je 600 miliona evra - obim radova nije pomenut. Nije precizirano da li će se raditi za 160 km/h (što zahteva peglanje krivina i promenu trase na određenim delovima) i da li će se raditi drugi kolosek od Stalaća do Đunisa ili će se raditi samo rekonstrukcija i modernizacija po postojećoj trasi.

Za modernizaciju preostalih 88 km od Niša do Preševa (verovatno se misli na deonice koje nisu remontovane prethodnih par godina) predviđena vrednost radova je 160 miliona evra. Rekao bih po iznosu da se južno od Niša ne planira drugi kolosek niti brzine veće od projektovanih - od 80 do 120 km/h u zavisnosti od deonice.
 
Kinezi su u jednom trenutku spomenuli investiciju od 2 milijarde evra za Beograd-Nis i brzinu od 200 sto bi bilo i logicno ako je do Subotice 200 kao i pruga Atina-Solun.
Princip je da brzina bude svuda ista na koridoru.
 
Било би добро да се и обилазница модернизује и подигне јој се брзина, ако је већ кинезима акценат на теретном саобраћају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619802#p619802:1h8prx73 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 01, 2019 2:34 pm[/url]":1h8prx73]Kinezi su u jednom trenutku spomenuli investiciju od 2 milijarde evra za Beograd-Nis i brzinu od 200 sto bi bilo i logicno ako je do Subotice 200 kao i pruga Atina-Solun.

– Предмет овог уговора је пројектовање, испорука и извођење радова на одређеним деоницама међународног железничког Коридора 10 кроз Србију, између Београда и Прешева. Уговор дефинише наредне кораке у реализацији пројекта који подразумевају заједничку припрему техничке и економске студије за развој железничког Коридора 10, пројектовање и извођење радова на изградњи нове двоколосечне пруге Београд – Велика Плана за мешовити путнички и теретни саобраћај за брзине до 160 км/сат и утврђивање преосталих подсекција пројекта и дефинисање његових комерцијалних и техничких детаља, – изјавио је Мирољуб Јевтић, генерални директор „Инфраструктуре железнице Србије“, поводом уговора који је ова компанија данас у Кини потписала са кинеским партнерима.

На прузи Београд – Ниш преостале су за реконструкцију деонице укупне дужине око 198 километара, а процењена вредност је око 600 милиона евра. Дужина деонице Ниш – Прешево је 88 километара, а вредност инвестиције око 160 милиона евра.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619802#p619802:1h8prx73 je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 01, 2019 2:34 pm[/url]":1h8prx73]Princip je da brzina bude svuda ista na koridoru.

Čiji princip? Pa ni Beograd - Budimpešta po projektu neće biti svuda ista brzina.
 
Nije ista brzina na izlazu i ulazu velikih gradova, i to je normalna stvar na svakoj brzoj pruzi ane samo na ovoj nasoj.
Ni TGV ni ICE ne peglaju odmah 300 nego tek par kilometra van grada.
Ali generalno gledano brzina pruge beograd Subotica ce biti svuda 200 izuzev na izlasku iz Beograda, ulazu i izlasku iz Novog Sada i ulazu u Suboticu.

Kad spominjem da je princip da brzina bude svuda ista, tada mislim na brzinu na otvorenoj pruzi van grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619823#p619823:23tkn72g je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 01, 2019 5:14 pm[/url]":23tkn72g]Nije ista brzina na izlazu i ulazu velikih gradova, i to je normalna stvar na svakoj brzoj pruzi ane samo na ovoj nasoj.
Ni TGV ni ICE ne peglaju odmah 300 nego tek par kilometra van grada.
Ali generalno gledano brzina pruge beograd Subotica ce biti svuda 200 izuzev na izlasku iz Beograda, ulazu i izlasku iz Novog Sada i ulazu u Suboticu.

Kad spominjem da je princip da brzina bude svuda ista, tada mislim na brzinu na otvorenoj pruzi van grada.

TGV i AVE imaju deonice gde je maksimalna brzina vrlo brzo nakon izlaska iz glavne stanice Pariza i Madrida. No, pruge za 350 km/h za isključivo vozove velikih brzina nisu za porediti sa našom prugom za mešoviti saobraćaj koja je projektovana za 200 km/h, a eksploatisaće se sa 160 km/h. Deonica Beograd Centar - Batajnica i Karlovački Vinogradi - Novi Sad nije baš ulazak i izlazak. No, svakako od Beograda do Soluna se ne planiraju deonice za veću brzinu od 160 km/h, tako da propade ti princip.
 
Vozio sam se TGV-om svim brzim pravcima koji polaze iz Pariza (ima ih 4) mogu da ti potvrdim da voz ne ide odmah 300 na sat a to mozes videti i sam na karti openrailwaymaps gde pisu sve brzine sa svaku deonicu.
Od prilike krecu na slicnom rastojanju kao batajnica u odnosu na pocetnu stanicu, nekih 20 km od pocetne stanice.



Jos jednom ponavljam (ali ti to ocigledno ne zelis da shvatis) da je nasa brza pruga veoma slicna brzim prugama TGV, ICE i AVE samo sto je kod nas spustena komercijalna brzina na 200 tj tehnicki Vmax 220 zbog mesovitog saobracaja i ugradjenih skretnicama a inace geometrijski je uradjena za V250+ sto su potvrdili i ruski strucnjaci. Jer sa cenom od 1.8 milijardi evra nikako ne moze biti klasicna pruga vec samo brza koja je zbog nasih ekonomskih uslova ogranicena na 200.
I prestani da ponavljas da ce se koristiti za 160 kad to nigde ne pise, to je laz koju ti uporno ponavljas od kako postoji ova tema kao da zelis da vozovi idu sto sporije na ovoj pruzi a zna se da ce biti odobren i novi kredit da se nabave garniture sposobne za 200.

Ne znam koji je tvoj problem sa ovom prugom jer non stop pricas o njoj u negativnom smislu i stvarno si postao dosadan sa tim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619838#p619838:v2cj18vg je napisao(la):
WLABmz » 01 May 2019 08:46 pm[/url]":v2cj18vg]
spatiotecte":v2cj18vg je napisao(la):
zna se da ce biti odobren i novi kredit da se nabave garniture sposobne za 200.

To izgleda jedino ti znaš. :laugh:

Zasto lazes tako kad si i ti par stranica unazad pisao o tome sta moze da se kupi za 100 miliona evra kredita a sad se pravis kao da nista ne znas. :bash:

Evo tvoje izjave:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609058#p609058:v2cj18vg je napisao(la):
WLABmz » 16 Mar 2019 01:06 pm[/url]":v2cj18vg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609055#p609055:v2cj18vg je napisao(la):
spatiotecte » Sub Mar 16, 2019 1:47 pm[/url]":v2cj18vg]Tvop problem WLAB je sto si ti pesimista i samo ulivas negativne misli na temi o zeleznici.


100 miliona za nove EMV koji srećom neće biti za 200 km/h su za iste Flirtove koji su već nabavljeni. Kažem srećom jer bi za 200 km/h dobili 30-40% manje garnitura.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cm6TLNitR0M[/youtube]
 
@spatiotecte

Ja ne znam da li ja na kineskom ili srpskom pišem. Napiao sam šta može da se kupi za 100 miliona evra. Međutim, Srbija Voz iz pomenutog kredita od 100 miliona evra neće nabavljati garniture za 200 km/h.

@moderator

Bio bih zahvalan kada bi skrenuli pažnju korisniku spatiotecte da me ne naziva lažovom i to više puta. Hvala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619842#p619842:2uknvnut je napisao(la):
Žika » Wed May 01, 2019 9:04 pm[/url]":2uknvnut][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cm6TLNitR0M[/youtube]
.
Posta ovaj Japanski zmaj?
Daj odma pet nismo mi sirotinja!! :)
.
.
.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0zP7wrETmB0[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619844#p619844:1asy58k1 je napisao(la):
WLABmz » 01 May 2019 09:13 pm[/url]":1asy58k1]@spatiotecte

Ja ne znam da li ja na kineskom ili srpskom pišem. Napiao sam šta može da se kupi za 100 miliona evra. Međutim, Srbija Voz iz pomenutog kredita od 100 miliona evra neće nabavljati garniture za 200 km/h.

@moderator

Bio bih zahvalan kada bi skrenuli pažnju korisniku spatiotecte da me ne naziva lažovom i to više puta. Hvala

Pa lagao si više puta kao kad si izmislio da je samo 15 Stadlera u voznom stanju od ukupno 21 pa te mvbg1 ispravio i izneo prave podatke.
Tako da da, ako više voliš elegantniju formulaciju, često iznosiš netačne informacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619852#p619852:2t4pca1n je napisao(la):
spatiotecte » Sre Maj 01, 2019 11:10 pm[/url]":2t4pca1n]
Pa lagao si više puta kao kad si izmislio da je samo 15 Stadlera u voznom stanju od ukupno 21 pa te mvbg1 ispravio i izneo prave podatke.
Tako da da, ako više voliš elegantniju formulaciju, često iznosiš netačne informacije.

Imao sam pogrešnu informaciju i to od železničara. Ti bulazniš o nekim prugama za 250+ km/h i nekakvom tvom principu jednake brzine od 200 km/h. Evo vam vaš AV kaže (na 5:40) - https://www.youtube.com/watch?v=BLMT3bBxHn0, južno od Beograda maksimalno 160 km/h.
 
Nije moj AV ja nemam nista sa njim niti sa njegov simpatizer.
A sto se tice geometrije pruge BG-NS, ona i jeste 250+ hteo ti to ili ne, to mozes proveriti po radijusama krivina a to je potvrdio i direktor RZD-a koji je sigurno upuceniji od tebe i mene u celoj prici.
 
Skupocjeni vagon bi mogo malo da spusti loptu vise puta si ovdje iznosio stvari koje su se ispostavile kao neistinite
Na kraju uz neka nemusta opravdanja nisam vidio nisam cuo promaklo mi itd ...
 
Ljudi,nije on kriv uopšte. Samo iznosi stvari koje je čuo od nekog,koje je čuo od nekog,tamo neku informaciju.
 
Zaleti se WLABmz ponekad sa možda nekom nedovoljno provrenenom informacijom ali namera nikada nije bila sporna tako da izbegavajte u obraćanju "laže..." i sl varijante. Svakome se može desiti da dođe do nedovoljno provrene informacije ali forum služi tome da je sagledamo i proverimo sa više strana, recimo i spatio je imao svoj izlet sa vozom koji će se proizvoditi u Srbiji sa sve onom čudnom montažom itd. :)
 
Слике 02. мај 2019., изградња потходника

Сви земљани радови на пробијању железничког насипа су завршени. Даљи радови су започети, али због празника на градилишту нема никога, али је зато ту „Забрањен приступ“. :D
Pogledajte prilog 15
"Приступио" сам поред табле и одох даље кроз потходник. Постављен/припремљен је шалунг за бетонирање плоче потходника, а први слој је већ урађен.
Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12
Испод самог колосека
Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10
Прођох потходником и испод пруге на другу страну железничког насипа
Pogledajte prilog 9
Можда је окно за лифт или разводни шахт за оптичке каблове. По цртежу бих рекао да је ипак окно за лифт.
Pogledajte prilog 8
И док сам тражио место за боље фотографије, а и да се не увалим у блато, наиђе његово величанство „флиртићћћ“, а то се баш и не прошушта да се слика, поготово кад прелази изнад потходника. Мислио сам да сам успео да му ухватио и крај композиције, али је „флиртићћћ“ био бржи :D . Можда је "шоферирао" флиртићћћа и наш @мвбг1.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4
Две „панорамске“ фотографије :wink:
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Крај нема више, до следеће фоторепортаже и кад буде мање блата :D
Да, супруга само што ме није убила кад је видела патике !
Pogledajte prilog 1
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620029#p620029:xje*******f1tk je napisao(la):
Гага » Pet Maj 03, 2019 3:34 am[/url]":xje*******f1tk]
Крај нема више, до следеће фоторепортаже и кад буде мање блата :D
Да, супруга само што ме није убила кад је видела патике !
Može se reći da si dobro prošao :) zamisli kako je Jankauskasu bilo nakon onoliko kišnih i blatnjavih obilazaka petlje u Batajnici. Teško je ne pomenuti i reportažu koju si napravio ispod polu zatrpanog mostića na auto putu, avantura dostojna Šomija303 :sesir: :gobb:
 
Хвала @Игоре, а да сам добро прошао, јесам признајем :D . Сам сам опрао патике :lol:
Биће још таквих фоторепортажа, тако да и @Јанкаускас и ја непрезамо ни од блата, прашине, песка (не живог!),... , а авантуре достојне Шомија303, хахаха :wink:
 
Vrh