[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609055#p609055:cs1ghkn8 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Mar 16, 2019 1:47 pm[/url]":cs1ghkn8]Tvop problem WLAB je sto si ti pesimista i samo ulivas negativne misli na temi o zeleznici.
Za tebe je zeleznica nesto sto ce biti i dalje propalo narednih 20 godina a realnost ipak pozkazuje da je trenutno zeleznica u fazi rekonstrukcije pa i otud sav ovaj haos.
Ali realno u poslednjih 30 godina nije ulozeno toliko para u zeleznicu.
21 novi stadler
39 ruskih DMV
8 novih Vektrona
dodatnih 8 Velkrona uskoro
Odobren kredit od 100 miliona evra za nove EMV (verovatno ce te biti za brzine od 200)
Remont pruga, stanica, izgradnja prve denivelisane pruge u istocnoj evropi (izuzev Poljske)
Nije ti to dovoljno?
Sve je i dalje toliko crno?
Pa normalno da u tom procesu restrukturiranja ima problema. Ali bice bolje i vidi se napredak.
Treba prestati sa negativnim stavovima kako smo rupa evrope itd.
Realnost?
Idi na remontovane pruge, stanice itd. koje je Mihajlovićka otvorila i vidi kako je sve to urađeno. Fušeraj, fušeraj i fušeraj, a najčešće je otvaranje delimično urađenog posla. To je jedina razlika SNS-a u odnosu na DS. DS je kasnio godinama sa otvaranjima, a SNS ima revolucinarnu novu politiku - nema veze što nešto nije završeno, ti otvori kao da je završeno. Da li postoji ijedan nagoveštaj da na pruzi Beograd - Subotica neće biti isti fušeraj i nezavršenost kao i do sad? A Mađari se opet nećkaju sa njihove strane...Pa ni pruga Beograd - Bar nikada nije završena do kraja po projektu. Fale ukrsnice, stanice, potporni zidovi itd...To je naša realnost, fušeraj, bacanje đubre pod tepih, laži, mahinacije itd...
Elem...
Od 21 Flirta vozi 15-ak, od 39 Rusa vozi oko 25. Velika imobilizacija. Zašto? Opet Serbia Trade Mark - fušeraj, neodržavanje itd...
Vectroni su za Cargo. Nisu za SV. Dakle, neće vući putničke vozove.
100 miliona za nove EMV koji srećom neće biti za 200 km/h su za iste Flirtove koji su već nabavljeni. Kažem srećom jer bi za 200 km/h dobili 30-40% manje garnitura.
Denivelisana u pruga u Poljskoj, tj. Centralna Magistrala Kolejowa je završena 1977. godine. Vozovi su krenuli da voze na njoj 200 km/h tek pre par godina. I to samo Pendolino vozovi i samo određenim delom deonice. Ostalih 90% vozova voze sa Vmax 160 km/h. Zašto? Zato što se ne isplati! O tome ti ja sve vreme pričam.
Pričaš o ogromnom novcu koji je uložen. Grčka je uložila višestruko više novca u železnicu pre 20-ak godina, pokupovala sve novo i više od 50% je propalo do sad. Zašto - zbog mentaliteta. Očigledno treba mnogo više uložiti mozak nego novac, kako bi se sistem preobrazio. Inače je bacanje novca - što se upravo u Grčkoj desilo.
Nisu negativni stavovi. Nego realnost. Ti se zanosiš nekim 250 km/h dok vozovi propadaju kroz blato...